PR Agencies 2018

16 Η εταιρική επικοινωνία στις μέρες μας είναι και εργαλείο ενδυνάμωσης της εταιρικής εικόνας. Γίνεται συνοδοιπόρος και συνομιλητής των ανθρώπων της μάρκας. Η Κέρρυ Γουσίδου, Group Account Director της Gravity the Newtons, παρουσιάζει τη φιλοσοφία της εταιρείας και τη δύναμη της ιδέας στη στρατηγική επικοινωνία. Σήμερα η εταιρική επικοινωνία, για να παράγει αποτέλεσμα οφείλει να είναι ευέλικτη, να ανανεώνεται μεθοδολογικά, να πειραματίζεται με τα νέα δεδομένα. Ως δέσμη στοχευμένων υπηρεσιών απευθύνεται, πάνω απ’ όλα, στον σύγχρονο άνθρωπο - καταναλωτή. Τον ενημερωμένο πολίτη του «ψηφιακού κόσμου», που διαρκώς αναζητά επιχειρήματα για να μείνει πιστός στις καταναλωτικές του προτιμήσεις. Ταυτόχρονα, η εταιρική επικοινωνία στις μέρες μας είναι και εργαλείο ενδυνάμωσης της εταιρικής εικόνας. Γίνεται συνοδοιπόρος και συνομιλητής των ανθρώπων της μάρκας. Προτεραιότητες είναι η ολιστική βελτιστοποίηση της επικοινωνιακής αποδοτικότητάς της αλλά και η θωράκιση του brand capital. Στο σύγχρονο καταναλωτικό περιβάλλον, με πυλώνες τον σκληρό ανταγωνισμό και την υπερβάλλουσα πληροφορία, παραμένει προτεραιότητα ο «εξανθρωπισμός» των brands. Πώς τα brands θα μιλάνε στον άνθρωπο και όχι απλά στον πελάτη. Πώς θα περάσουμε από τη μεμονωμένη επικοινωνία των brands σε μια πραγματικά ενιαία επικοινωνιακή στρατηγική, που θα συνομιλεί με τον άνθρωπο - καταναλωτή σε διαφορετικές στιγμές του χρόνου. Αυτή, άλλωστε, είναι και η κυρίαρχη καθημερινότητα στο digital περιβάλλον. Ο «εθισμός», εξάλλου, στα SoMe κυριαρχεί στη δημιουργία τάσεων και αλλαγή καθημερινών συνηθειών, τόσο από την πλευρά του ανθρώπου καταναλωτή, όσο και από την απαίτηση των brands να είναι δυναμικά παρόντα σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι μάρκες και οι διαφημιζόμενοι επιθυμούν να προσεγγίσουν το κοινό-στόχος στα δημοφιλή κανάλια κοινωνικών μέσων με τη βέλτιστη απόδοση. Επιδιώκουν γρήγορη διείσδυση στο χώρο του μάρκετινγκ, αξιοποιώντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε πλατφόρμας, τον αυτοματισμό, αλλά και την παγιωμένη συμπεριφορά του αντίστοιχου χρήστη. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνουν να καταστήσουν τη διαδικασία αγοράς πιο πολυδιάστατη αλλά και ευκολότερη. Σε αυτή την κατεύθυνση σημαντικό ρόλο παίζει η αξιοποίηση των διαμορφωτών άποψης, των influencers, οι οποίοι ως ένα σημείο λειτουργούν ως πρότυπα που δημιουργούν τάσεις. Πολλοί από αυτούς είναι αυτοδύναμα brands και προσδίδουν πρόσθετη αξία στο προϊόν που υιοθετούν. Φυσικά, το brand image των influencers, Κέρρυ Γουσίδου, Group Account Director της Gravity the Newtons Global ή local; Η ολιστική επικοινωνία δίνει την απάντηση

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=