PR Agencies 2018
8 Ποιος θα λέγατε πως είναι ο ρόλος μιας εταιρείας PR στη σημερινή ελληνική αγορά; Πώς έχει επηρεάσει η ύφεση και τα περικομμένα budgets, αλλά με μεγαλύτερα παραδοτέα, που έχει επιφέρει την αγορά αλλά και την πρακτική των Δημοσίων Σχέσεων; Ο όγδοος χρόνος οικονομικής κρίσης και η μετεξέλιξη της επικοινωνίας προς την digital εποχή διαμόρφωσαν το ρόλο των PR agencies στην ελληνική αγορά σε αυτόν του στρατηγικού σύμβουλου. Ένας τέτοιος ρόλος στην επικοινωνία αποτελεί τον θεμέλιο λίθο για κάθε εταιρεία που δραστηριοποιείται ή θέλει να αναπτυχθεί στην ελληνική αγορά και αυτόν το ρόλο εμείς στην Action εκτελούμε υπεύθυνα και αποτελεσματικά. Βασική μας αρχή, σε κάθε μας συνεργασία είναι η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, διαμορφώνοντας το επικοινωνιακό πλάνο στη βάση του διαθέσιμου budget. Η αποτελεσματικότητα των επικοινωνιακών προγραμμάτων προς τους πελάτες μας δεν έχει επηρεαστεί αισθητά από την ύφεση, και αυτό αποδεικνύεται από τα πολυετή συμβόλαια, αλλά και την προσέλκυση νέων πελατών που μας εμπιστεύτηκαν, στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων new business που ακολουθούμε ως εταιρεία. Αν και η δραστηριοποίηση μη επαγγελματιών στον κλάδο, που προσελκύουν πελάτες με κριτήριο το χαμηλό οικονομικό κόστος συνεχίζει να δημιουργεί στρεβλώσεις στην αγορά, πιστεύω πως και στην Ελλάδα ο επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να αναγνωρίζουν τα μειονεκτήματα αλλά και τα ρίσκα από τέτοιες συνεργασίες. Ας μην ξεχνάμε πως «ό,τι πληρώσεις, παίρνεις». Η άνοδος της ψηφιακής επικοινωνίας και των social media τι σημαίνει για τις Δημόσιες Σχέσεις και τη διαχείριση φήμης; Ποια νέα δεδομένα έχουν έρθει στο προσκήνιο και πώς έχουν επηρεάσει τα agencies; Αναμφισβήτητα, η ραγδαία άνοδος της ψηφιακής επικοινωνίας και των social media έχει αλλάξει το τοπίο των Δημοσίων Σχέσεων, αλλά και ολόκληρο τον κλάδο της επικοινωνίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Η Action Global Communications, προβλέποντας αυτή την αλλαγή, δημιούργησε από το 2015 την εταιρεία Action Digital, ένα full-service digital agency, που προσφέρει υπηρεσίες web development, content, digital marketing, SEO, mobile & design. Παράλληλα, το γραφείο της Action Global Communications στην Ελλάδα δεν θα μπορούσε παρά να προσαρμοστεί τάχιστα στις νέες αυτές αλλαγές, αναπτύσσοντας και προσφέροντας από πολύ νωρίς υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, προσαρμοσμένες στη νέα ψηφιακή εποχή. Στη σφαίρα της ψηφιακής εποχής, η διαχείριση της φήμης για τους πελάτες μας ήταν ο βασικός πυλώνας της στρατηγικής μας, γεγονός το οποίο αποτελεί έως και σήμερα την αιχμή του δόρατος των επικοινωνιακών μας λύσεων και προτάσεων. Πλέον, οι εταιρείες έχουν κατανοήσει πλήρως τα νέα δεδομένα στην ψηφιακή επικοινωνία, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι διαθέτουν και τα ανάλογα budgets για digital campaigns. Η εξέλιξη αυτή έχει συντελέσει στη διεύρυνση των υπηρεσιών του γραφείου μας και κυρίως του πελατολογίου μας. Τι προβλέπετε για το άμεσο μέλλον όσον αφορά τον κλάδο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα; Η οικονομία φαίνεται να δείχνει τα πρώτα σημάδια σταθεροποίησής της, αν και από τον Αύγουστο και μετά, όταν η χώρα θα φύγει από τον ευρωπαϊκό μηχανισμό στήριξης, τα δεδομένα δεν μπορούν να προβλεφθούν. Παραμένουμε όμως αισιόδοξοι. Στο σημερινό τοπίο, συγκεκριμένοι κλάδοι είναι ιδιαίτερα υποσχόμενοι και αναπτύσσονται ραγδαία, επομένως αντίστοιχη αναμένεται να είναι και η αύξηση των επικοινωνιακών τους αναγκών. Όσον αφορά τις υπηρεσίες μας, εκτιμώ πως οι integrated λύσεις επικοινωνίας είναι δεδομένες, ενώ παράλληλα, όλο και περισσότερο οι πελάτες μας θα αναζητούν συνεργάτες που είναι σε θέση να κατανοήσουν το business και USP τους και να υποστηρίξουν την ανάπτυξή τους μέσα από μια αποτελεσματική επικοινωνία, τόσο σε επίπεδο στρατηγικής όσο και δράσεων. Δημήτρης Ιωαννίδης, Γενικός Διευθυντής Action Global Communications Hellas Tα PR agencies πρέπει να έχουν το ρόλο στρατηγικού συμβούλου
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=