ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ #PR AGENCIES 2019

10 Ποια είναι η εικόνα της ελληνικής αγοράς PR σήμερα και τι προβλέπετε για τον κλάδο όσον αφορά το άμεσο μέλλον; Σίγουρα τα δεδομένα έχουν αλλάξει και βλέπουμε με πολύ πιο θετική ματιά την πορεία και την εξέλιξη του κλάδου σήμερα, αφού έχει ξεκινήσει να βρίσκει και πάλι τους ρυθμούς του, με τις επιχειρήσεις να αναγνωρίζουν πως η εξωστρέφεια, η σωστή και στοιχειοθετημένη στρατηγική επικοινωνίας στο offline και online πεδίο, αποτελεί μονόδρομο για την ανάκαμψή τους. Το 2019 είναι για τον Όμιλο Action Global Communication μια χρονιά-ορόσημο, αφού συμπληρώνουμε 30 χρόνια αδιάλειπτης και επιτυχημένης πορείας στην ελληνική αγορά, κάτι που ελάχιστες εταιρείες του ευρύτερου κλάδου της επικοινωνίας μπορούν να διεκδικήσουν ως επίτευγμα, γεγονός που μας κάνει να αισθανόμαστε μόνο υπερηφάνεια, αφού καταφέραμε να επιβιώσουμε σε πολύ δύσκολες περιόδους για την Ελλάδα και να αναστρέψουμε τις όποιες προκλήσεις με απόλυτη επιτυχία. Η αγορά πάντα δείχνει τις προθέσεις της και στα 30 χρόνια πορείας είμαστε σε θέση να αναγνωρίζουμε και να προλαβαίνουμε τις εξελίξεις, προσφέροντας ολοκληρωμένες και up-to-date υπηρεσίες επικοινωνίας. Παράδειγμα, η στροφή προς τις digital καμπάνιες, που παρατηρείται πολύ έντονα τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα, γεγονός και που είχε ως αποτέλεσμα την αναγνώριση αυτής της ανάγκης για εξειδίκευση, δημιουργώντας κεντρικά το τμήμα Action Digital, με επαγγελματίες που είναι σε θέση να διαμορφώσουν και να εφαρμόσουν μετρήσιμες στρατηγικές, μεγιστοποιώντας τις πιθανότητες που σήμερα προσφέρει το ψηφιακό περιβάλλον. Το μερίδιο των digital εκστρατειών συνεχίζει με αμείωτη ένταση να διευρύνεται, αναδεικνύοντας ακόμη περισσότερο τις ευκαιρίες, αλλά και την αναγκαιότητα για επαναπροσδιορισμό του communications matrix των επιχειρήσεων. Ποιες δεξιότητες θεωρείτε πως θα πρέπει να διαθέτει ένα PR Agency σήμερα; Έχουν αλλάξει τις απαιτήσεις και τις ανάγκες το digital και τα social media; Ζούμε σε μια εποχή που όλα αλλάζουν με ραγδαίους ρυθμούς και μια εταιρεία θα πρέπει να είναι μόνιμα σε επαγρύπνηση. Για να μπορεί λοιπόν να αντεπεξέλθει ένα PR agency, θα πρέπει να είναι ευέλικτο και να αφουγκράζεται τις νέες τάσεις. Επίσης, να διαθέτει στελέχη και ομάδες που συνεχώς να αναπτύσσουν και να εξελίσσουν τις γνώσεις και εμπειρίες τους, λαμβάνοντας υπόψη τις πρακτικές που θα δώσουν το added-value στους πελάτες που εξυπηρετούν. Αυτό εμπερικλείει μια διαρκή εκπαίδευση και πληροφόρηση για νέες παγκόσμιες πρακτικές που στο άμεσο ή βραχυπρόθεσμο μέλλον θα κληθεί ο κάθε επαγγελματίας του κλάδου να αξιολογήσει στο προτεινόμενο πλάνο επικοινωνίας που θα υποβάλει στον κάθε πελάτη του για αξιολόγηση. Απαντώντας πιο συγκεκριμένα στο ερώτημά σας για το σύνολο των δεξιοτήτων που θα πρέπει να διαθέτει ένα PR Agency σήμερα, θα έλεγα με σιγουριά πως η δυναμική όντως εστιάζεται στο digital, ωστόσο, δεν περιορίζεται μόνο σε αυτό, καθώς το εύρος των δυνατοτήτων μιας επικοινωνιακής καμπάνιας, για να προσεγγίσει συγκεκριμένα κοινά-στόχος είναι πολυεπίπεδο, και αυτό μπορεί να επιτευχθεί με μεθοδικότητα, Δημήτρης Ιωαννίδης, Γενικός Διευθυντής Action Global Communications Hellas 30 χρόνια προλαβαίνουμε τις εξελίξεις Hell Active, το νέο προϊόν της Hell Energy

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=