ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ #PR AGENCIES 2019

16 Συζητάμε με τους επικεφαλής της Out of the Box, που φέτος κλείνει τα δεκαπέντε. Σε ποια φάση του κύκλου της ζωής της βρίσκεται η Out of the Box σήμερα; Ελληνική ή διεθνής; Η εταιρεία κλείνει φέτος 15 χρόνια, ο μέσος όρος ηλικίας της ομάδας μας είναι τα 32, η αθροιστική πείρα των Managing Partners ξεπερνάει τα 60… Είμαστε στην ηλικία που, έχοντας περάσει διά πυρός και σιδήρου -όπως και οι περισσότεροι συνάδελφοι, άλλωστε- διαμορφώσαμε ένα σχήμα το οποίο, με σκληρή δουλειά και με δύο στρατηγικές διεθνείς συνεργασίες κερδισμένες με το σπαθί μας, έχει ουσιαστικά διαμορφώσει ένα διεθνές προφίλ: ένα ισχυρό ελληνικό πελατολόγιο με μεγάλα brands, αλλά και πολλά projects για λογαριασμό εταιρειών στο εξωτερικό, από το Βέλγιο και τη Γερμανία μέχρι το Κατάρ. Όντας το ελληνικό agency του δικτύου PROI Worldwide (το μεγαλύτερο δίκτυο ανεξάρτητων -independently owned- εταιρειών δημοσίων σχέσεων στον κόσμο), παρέχουμε υπηρεσίες σε πελάτες όπως η Wyndham Hotels & Resorts και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Μέσα από τη συνεργασία μας με την MTI Network, τη Νο1 εταιρεία παγκοσμίως στο χώρο του Crisis Communication αποκλειστικά για το χώρο της Ναυτιλίας, εξυπηρετούμε έναν μεγάλο αριθμό ναυτιλιακών εταιρειών με έδρα στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα συμμετέχουμε στο Media Response για περιστατικά που συμβαίνουν στις ελληνικές θάλασσες αλλά και σε Media Training στελεχών σε όλη την Ευρώπη. Παράλληλα, βέβαια, έχουμε την τιμή και τη χαρά να υπηρετούμε σπουδαία ελληνικά brands, όπως το Ήπειρος και το Dirollo, και οργανισμούς, όπως το Κοινωφελές Ίδρυμα Α. Κ. Λασκαρίδη. Η Out of the Box είναι τελικά μια εταιρεία περισσότερο Corporate PR, λόγω και της εξειδίκευσής της στο Crisis Communication ή είστε πραγματικά αυτό που αποκαλούμε “generalists”; Ακούμε με ενδιαφέρον θεωρίες περί του πώς ένα agency με καλό «προϊόν» Corporate PR δεν μπορεί, την ίδια στιγμή, να κάνει Δημόσιες Σχέσεις για κραγιόν και πατατάκια. Μεταξύ μας, αυτές οι θεωρίες μάς φαίνονται αστείες - σαν να λέμε δηλαδή ότι κάποιος που συνήθως φοράει κοστούμι, δεν μπορεί υπό άλλες συνθήκες να φορέσει βερμούδα… Στην Out of the Box υποστηρίζουμε με επιτυχία περισσότερες από 60 ναυτιλιακές εταιρείες στο Crisis Communication, ενώ παράλληλα μιλάμε με beauty vloggers για καλλυντικά που απευθύνονται σε κορίτσια στην πρώτη εφηβεία. Δεν είμαστε «μεγάλο» σχήμα, που θα μπορούσε Μαρίνα Λεωνιδοπούλου, Δημήτρης Ρούλιας/Managing Partners της Out of the Box Out of the Box: Ένας ώριμος… έφηβος Το give-away για την παρουσίαση νέας σειράς βερνικιών essence σε beauty editors, που έγινε με «private» μανικιούρ στα γραφεία τους

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=