ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ #PR AGENCIES 2019

17 BCS-PR AGENCIES να σημαίνει πολλοί εργαζόμενοι διαφορετικού ακαδημαϊκού και επαγγελματικού background, οργανωμένοι κάθετα σε τμήματα Corporate και Marketing και με πελάτες και λογαριασμούς τακτοποιημένους από εδώ ή από εκεί. Είμαστε ένα μικρό, ευέλικτο σχήμα, με ανθρώπους που έχουν επιλεγεί με μεγάλη προσοχή, ο καθένας για αυτό που κομίζει στο σύνολο. Ο συνδυασμός τους, πάντα με τη μικρότερη ή μεγαλύτερη δική μας συμμετοχή, των Managing Partners, παράγει το καλύτερο αποτέλεσμα για καθέναν από τους πελάτες - για την ακρίβεια, για καθένα από τα ζητούμενα κάθε πελάτη. Θα τολμούσαμε να πούμε πως στο πελατολόγιό μας ισορροπούν, σήμερα, περίφημα πελάτες και έργα που θα βαφτίζαμε Corporate, όπως η Groupama Ασφαλιστική και το διεθνές ινστιτούτο Innovation in Politics, με brands που έχουν ανάγκες καθαρά Consumer/Marketing PR, όπως η essence, η Catrice και όλα τα brands της ΟΠΤΙΜΑ - Ήπειρος, Kerrygold, Adoro, Dirollo κοκ. Το Digital τι είναι για την Out of the Box; Οι ερωτήσεις και οι συζητήσεις σχετικά με το ρόλο του digital στην επικοινωνία, οι διενέξεις σχετικά με το ποιανού δουλειά είναι ή δεν είναι τα social media και η επικράτηση ορισμών όπως «Digital PR», μας διασκεδάζουν, αλλά και μας ενοχλούν. Λες και υπήρχε ποτέ πιθανότητα οποιοσδήποτε κλάδος να μην επηρεαζόταν από, ή να μην ασπαζόταν, την ψηφιακή τεχνολογία, πολλώ δε μάλλον ο κλάδος της επικοινωνίας! Λες και τα ψηφιακά μέσα είναι κάτι άλλο από τα παραδοσιακά, το website και το προφίλ στο LinkedIn δεν είναι η σύγχρονη μορφή του εταιρικού εντύπου, τα social media δεν είναι άλλο ένα εργαλείο/κανάλι επικοινωνίας. Πώς θα ήταν ποτέ δυνατόν μια εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων να μην εντάξει όλα τα παραπάνω στο «οπλοστάσιό» της και μάλιστα γρήγορα; Ποιος θα παρακολουθούσε το διάλογο στις πλατφόρμες, ποιος θα τον αξιολογούσε; Στην Out of the Box δεν υπήρξε ποτέ προβληματισμός: υιοθετήσαμε τα νέα μέσα, τις νέες τεχνολογίες από την πρώτη στιγμή, γιατί διαφορετικά δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε τη δουλειά μας, που είναι να διηγούμαστε το αφήγημα του brand μέσα από το κατάλληλο κάθε φορά περιεχόμενο, ώστε να φτάνει στο σωστό κοινό- στόχος. Αντί επιλόγου, αυτό που αποτελεί προτεραιότητα για όλους μας στην Out of the Box, είναι να δικαιώνουμε καθημερινά το όνομά μας: να σκεφτόμαστε τολμηρά, να διηγούμαστε με δημιουργικό τρόπο τις ιστορίες των brands που μας εμπιστεύονται και να προσθέτουμε πραγματική αξία στη δουλειά των πελατών μας. CONTACT DETAILS ΟΝΟΜΑ OUT OF THE BOX ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Λ. Μεσογείων 2-4, Πύργος Αθηνών Β, Αθήνα 11527 ΤΗΛΕΦΩΝΟ 210 0109430 E-MAIL contact@outofthebox.gr URL www.outofthebox.gr ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Νάνσυ Παπαδοπούλου Το event για το λανσάρισμα του προγράμματος #EUandME στην Ελλάδα Διαγωνισμός στο Facebook για το κορυφαίο τυρί σχάρας την Τσικνοπέμπτη

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=