ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ #PR AGENCIES 2019

18 Ποια είναι η εικόνα της ελληνικής αγοράς PR σήμερα και τι προβλέπετε για τον κλάδο όσον αφορά το άμεσο μέλλον; Στην αρχή της κρίσης η αγορά πιέστηκε, όπως άλλωστε και όλη η ελληνική οικονομία και τα budgets περιορίστηκαν. Στη συνέχεια, η κατάσταση ισορρόπησε, υπήρξε στροφή στο PR, καθώς η αγορά αναγνώρισε το θετικό αποτέλεσμα και την προστιθέμενη αξία του, ιδιαίτερα σε περίοδο κρίσης αλλά και τη διαμορφούμενη καλή σχέση κόστους/ αποτελέσματος. Επομένως, εκτιμούμε ότι θα υπάρξει άνοδος στα μεγέθη του κλάδου. Άλλωστε, στην εποχή του personalization και της ανάγκης για δημιουργία εμπειριών που οικοδομούν σχέσεις σε όσο το δυνατόν πιο εξατομικευμένο επίπεδο, το PR αποτελεί την αναγκαία συνθήκη για την επιτυχία. Ποιες δεξιότητες θεωρείτε πως θα πρέπει να διαθέτει ένα PR Agency σήμερα; Έχουν αλλάξει τις απαιτήσεις και τις ανάγκες το digital και τα social media; Ο σκληρός πυρήνας των δεξιοτήτων παραμένει αναλλοίωτος. Η βασική αρχή για κάθε PR Agency είναι να λειτουργεί ως «τα μάτια και τα αυτιά του πελάτη στην αγορά», να παρατηρεί, να αφουγκράζεται και να κατανοεί τις ανάγκες του κοινού κάθε πελάτη. Το digital και τα social media δεν επηρεάζουν αυτήν τη βασική αρχή. Αντίθετα, προσφέρουν αμεσότητα και πρόσβαση σε εργαλεία που την διευκολύνουν και μας επιτρέπουν να προχωράμε σε ακόμα πιο αποτελεσματική στόχευση. Ωστόσο, αυτή η αμεσότητα που προέρχεται από την ταχύτητα του Μέσου, μπορεί να αποτελέσει και τη μεγαλύτερη «απειλή», καθώς δράσεις και αντιδράσεις πραγματοποιούνται σε χρόνο dt. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, ποια είναι η δική σας θέση; Ποια είναι η φιλοσοφία σας όσον αφορά τις Δημόσιες Σχέσεις και πού θα λέγατε ότι εξειδικεύεστε; Ως στρατηγικοί σύμβουλοι του πελάτη, καλούμαστε να αναγνωρίσουμε μαζί του τα στοιχεία εκείνα που θα τον βοηθήσουν να αναδειχθεί, να του προσφέρουμε αυτό που θέλει, αλλά και αυτό που πραγματικά έχει ανάγκη - πάντα αντιλαμβανόμενοι τη θέση του και χωρίς να αγνοούμε τον ανθρώπινο παράγοντα. Κατανοούμε, επίσης, σε βάθος όχι μόνο την κουλτούρα, αλλά και τις όποιες εσωτερικές σχέσεις και εσωτερικά κοινά καλούμαστε να διαχειριστούμε. Τότε και μόνο τότε, δημιουργούμε και «μεταφέρουμε» την ιστορία του, ώστε να καλλιεργήσουμε ευνοϊκό κλίμα για εκείνον. Δεν σταματάμε όμως εκεί. Για κάθε επόμενο βήμα του αναζητούμε όχι μόνο το «πώς», αλλά κυρίως το «γιατί». Σε κάθε «όχι, αυτό δεν θα δουλέψει», ανακαλύπτουμε τις εναλλακτικές και είμαστε απόλυτα ειλικρινείς απέναντί του. Είμαστε εκεί, για να μεταδίδουμε την πληροφορία, τις ιδέες, το όραμα, την προσωπικότητά του στο κοινό του, να δημιουργούμε ευκαιρίες προβολής, να αποτελούμε τον συνδετικό κρίκο της διαχείρισης των σχέσεών του με τους δικούς του πελάτες και όλους τους stakeholders, να είμαστε τα μάτια και τα αυτιά του στην αγορά. Και το σημαντικότερο όλων: να αναπτύσσουμε, να διαχειριζόμαστε και να θωρακίζουμε τη φήμη του. Αν θέλετε, σε μία επιτυχημένη συνεργασία καταλήγουμε να είμαστε οι υπεύθυνοι για τη συνοχή και συνέπεια μεταξύ των επιχειρησιακών του στόχων και των προσδοκιών της κοινωνίας για αυτόν. Γιώργος Λιμπέρης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Palladian Communications Specialists Αναπτύσσουμε και θωρακίζουμε τη φήμη των πελατών μας Από τον επανασχεδιασμό και το λανσάρισμα των Εκλεκτών Αγροκτημάτων Κιθαιρώνα

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=