ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ #PR AGENCIES 2019

22 Ποια είναι η εικόνα της ελληνικής αγοράς PR σήμερα και τι προβλέπετε για τον κλάδο όσον αφορά το άμεσο μέλλον; H ελληνική αγορά PR σημειώνει άνθιση. Ξεφεύγοντας από τα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας, οι Δημόσιες Σχέσεις, αναπτύσσοντας διάλογο με το κοινό της κάθε επιχείρησης, μπορούν να έχουν άμεσα εμπορικά οφέλη για τον πελάτη. Στην εξέλιξή του ο τομέας των Δημοσίων Σχέσεων θα αποτελέσει αποτελεσματικό εργαλείο, ειδικά για τις επιχειρήσεις ecommerce. Ποιες δεξιότητες θεωρείτε πως θα πρέπει να διαθέτει ένα PR Agency σήμερα; Έχουν αλλάξει τις απαιτήσεις και τις ανάγκες το digital και τα social media; Ευελιξία και αποτελεσματικότητα. Να ξεχωρίζει το εκάστοτε διαφημιζόμενο προϊόν από τη συσσωρευμένη πληροφόρηση που δέχεται ο κάθε καταναλωτής. Επιτακτική ανάγκη για τη σύγχρονη επιχειρηματικότητα είναι η άμεση προβολή σε στοχευμένο κοινό από διαφορετικές αγορές, πράγμα το οποίο επιτυγχάνεται χάριν των διαδικτυακών μέσων επικοινωνίας που έχουμε στη διάθεσή μας. Επαγγελματικός χειρισμός και συνεχόμενη ενημέρωση για τις νέες τεχνολογίες μπορούν να εκτοξεύσουν τις πωλήσεις σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον ποια είναι η δική σας θέση; Ποια είναι η φιλοσοφία σας όσον αφορά τις Δημόσιες Σχέσεις και πού θα λέγατε ότι εξειδικεύεστε; Μέχρι τώρα η εταιρική επικοινωνία, το crisis management καθώς και οι πολιτικές καμπάνιες ήταν τομείς με μεγάλο όγκο εργασίας. Το παρόν και το μέλλον όμως είναι αυτό το νέο μέσο επικοινωνίας που λέγεται influencer marketing. Με σωστή στρατηγική και συγκεκριμένη επικοινωνία μπορούν να επιτευχθούν σημαντικά εμπορικά αποτελέσματα. Η PR BIZZ αποτελεί πρακτορείο media influencers σε παγκόσμιο επίπεδο. Celebrities, actors, singers, athletes, youtubers είναι στη διάθεση των πελατών μας στο πλαίσιο της καμπάνιας τους. Νάνσυ Υφαντίδου, Επικοινωνιολόγος Η PR BIZZ, η σύγχρονη εταιρεία δημοσίων σχέσεων στη Βόρεια Ελλάδα Fashion show MI RO Corporate event IKEA

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=