ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ #PR AGENCIES 2019
4 Τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του Τομέα Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ εξηγούν και αναλύουν με λεπτομέρειες τόσο τη σημερινή εικόνα και κατάσταση στην ελληνική αγορά PR, όσο και τις τάσεις και τις εξελίξεις που θα μας απασχολούν όλο και περισσότερο στα χρόνια που θα ακολουθήσουν. Γράφει η ΣΟΝΙΑ ΧΑΪΜΑΝΤΑ Μια συζήτηση με τα μέλη της διοικούσας επιτροπής του Τομέα Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ έχει πάντα ενδιαφέρον και ξεπερνά τα όρια των «καυτών» θεμάτων του κλάδου, για να θίξει ζητήματα της αγοράς, των ΜΜΕ, των λογαριασμών του Δημοσίου και της χρηματοδότησης προγραμμάτων επικοινωνίας από την Κομισιόν. Ο Γιώργος Λιμπέρης (Palladian Communications Specialists), ο Κίμων Αντύπας (Publicis Consultants), ο Δημήτρης Ρούλιας (Out of the Box) και ο Μάνος Σιφονιός (Reputation Unique) έδωσαν το «παρών» στο αφιέρωμα για τον κλάδο των Δημοσίων Σχέσεων και συμφώνησαν ότι οι υπηρεσίες επικοινωνίας που παρέχει το PR στην Ελλάδα είναι κάθε χρόνο και σε υψηλότερο επίπεδο, δυστυχώς με αναντιστοιχία στα budget. Κοινή διαπίστωση είναι ότι έχουν μειωθεί εμφανώς τα κονδύλια του δημοσίου για προγράμματα Δημοσίων Σχέσεων, ενώ τα μέλη της Διοικούσας του Τομέα ομονοούν αναφορικά με τη δυσκολία του τοπίου στα ΜΜΕ μετά τον ψηφιακό μετασχηματισμό. «Φάγαμε ξύλο, αλλά δεν τα παρατήσαμε, με αποτέλεσμα η οικονομική εικόνα του κλάδου να είναι συγκριτικά υγιής και υποσχόμενη καλύτερες μέρες», αναφέρουν παραδεχόμενοι τις δυσκολίες που προέκυψαν όλα αυτά τα χρόνια της ύφεσης στην Ελλάδα, αποτυπώνοντας φυσικά την προσαρμοστικότητά τους στις αλλαγές του τοπίου. Συμπέρασμα; Ο «πληθωρισμός» υπηρεσιών PR φυσικά και δεν βοηθά στην παγίωση υγιών κανόνων ανταγωνισμού, ωστόσο… η ουσία είναι να υπηρετήσεις αποτελεσματικά ένα brand - και υπάρχουν αρκετοί και διαφορετικοί τρόποι για να επιτευχθεί αυτό. Τομέας Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ Το PR άντεξε και προχωρά πιο έμπειρο και δυνατό Δημήτρης Ρούλιας Κίμων Αντύπας Μάνος Σιφονιός Γιώργος Λιμπέρης
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=