ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ #PR AGENCIES 2019

7 BCS-PR AGENCIES μοντέλο με σημαντικά πλεονεκτήματα, που σε πολλές περιπτώσεις δουλεύει αποτελεσματικά. Όμως, υπάρχουν κι άλλες προσεγγίσεις, που εξαρτώνται από στρατηγικές προτεραιότητες, από ιδιαιτερότητες των brands και από τοπικές ανάγκες. Βλέπουμε, λοιπόν, συχνά πολυεθνικές εταιρείες να εμπιστεύονται τοπικά PR agencies και να δικαιώνονται από τα αποτελέσματα. Η αίσθησή μας είναι ότι και τα 2 μοντέλα θα συνεχίσουν να συνυπάρχουν. Ποια είναι η τάση στην ελληνική αγορά PR σήμερα; Ποιες εταιρείες προτιμούν οι πελάτες; Τις εταιρείες ολιστικής προσέγγισης που «τα κάνουν όλα» ή τις «μπουτίκ» με εξειδίκευση σε επίπεδο tools και προσωπικού (συμβούλων); Και πάλι, δεν υπάρχει κανόνας. Οι δύο τάσεις συμπορεύονται και η επιλογή των πελατών εξαρτάται από τις ανάγκες αλλά και τη φιλοσοφία τους. Πελάτης και agency πρέπει να κουμπώνουν σαν κομμάτια ενός παζλ - δεν ταιριάζουν όλοι με όλους, ούτε υπάρχει μια συνταγή για όλα τα επικοινωνιακά ζητούμενα. Αυτή η πραγματικότητα αντανακλάται και στη «γεωγραφία» του Τομέα μας, o οποίος συμπεριλαμβάνει εταιρείες διαφόρων μεγεθών και προσεγγίσεων. Η ουσία είναι να υπηρετήσεις αποτελεσματικά ένα brand - και υπάρχουν αρκετοί και διαφορετικοί τρόποι για να επιτευχθεί αυτό. Έχουν βελτιωθεί τα εργαλεία μέτρησης αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών PR; Έχουν βελτιωθεί εκθετικά! Και εδώ τα πράγματα οδηγούνται από την τεχνολογία. Πολλές από τις ενέργειες που προτείνουμε και υλοποιούμε, μπορούν πλέον να μετρηθούν με μεγάλη ακρίβεια ως προς την αποτελεσματικότητά τους - κι αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να δεσμευθούμε με τους πελάτες μας πάνω σε συγκεκριμένα KPI’s. Αυτές οι νέες δυνατότητες έχουν συνολικά αναβαθμίσει την κουλτούρα της μετρησιμότητας στη δουλειά μας: είναι κάτι που ασφαλώς επιδιώκουμε, γιατί έτσι αναδεικνύεται η αξία που προσθέτουμε. Δεν πρέπει, βέβαια, να φτάσουμε στα άκρα: ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων πολύ συχνά έχει μακροπρόθεσμο ορίζοντα και στόχους, η επίτευξη των οποίων δεν είναι εύκολα μετρήσιμη ούτε σχετίζεται με άμεσα εμπορικά αποτελέσματα. Σε κάθε περίπτωση, εναπόκειται σε μας να προτείνουμε το κατάλληλο πλαίσιο μέτρησης της αποτελεσματικότητας, λαμβάνοντας υπόψη τα ζητούμενα των brands τα οποία καλούμαστε να υπηρετήσουμε. Ο Τομέας Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ Σύμφωνα με το Καταστατικό της ΕΔΕΕ (Άρθρο 4, παρ. 2), στον Τομέα Δημοσίων Σχέσεων εντάσσονται εταιρείες δημοσίων σχέσεων (public relations) και δημοσίων υποθέσεων (public affairs), εταιρείες event marketing και οργάνωσης-εκμετάλλευσης χορηγιών. Ο Τομέας Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ, στο πλαίσιο λειτουργίας της Ένωσης, ενώνει, ενισχύει και προωθεί τα αντικείμενα που υπάγονται σε αυτόν στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Μεταξύ των βασικών σκοπών του Τομέα Δημοσίων Σχέσεων περιλαμβάνονται: • Η δημιουργία προτύπων στην παροχή υπηρεσιών των αντικειμένων που υπάγονται σε αυτόν και η μέριμνα για τη συνεχή βελτίωσή τους. • Η προβολή και προώθηση της επιστήμης και των πρακτικών των αντικειμένων που υπάγονται σε αυτόν, στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, και η ενίσχυση και εδραίωσή τους σε όλα τα επίπεδα της πολιτικής, οικονομικής, επιχειρηματικής και κοινωνικής δράσης. • Η διαρκής αναγνώριση από την Πολιτεία, τη Διοίκηση και κάθε είδους κοινωνικό και οικονομικό φορέα, ή άλλο οργανισμό της χρήσεως των υπηρεσιών των αντικειμένων που υπάγονται στον Τομέα. • Η διεκδίκηση της συμμετοχής σε προγράμματα και χρηματοδοτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και η αξιοποίηση της συμμετοχής αυτής. • Η προαγωγή και εμβάθυνση των καλών σχέσεων συνεργασίας με τους δημοσιογράφους και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. • Η προώθηση των οικονομικών θεμάτων των εταιρειών-μελών του Τομέα. • Η παρακολούθηση και διασφάλιση της τήρησης κανόνων υγιούς ανταγωνισμού στο επιχειρηματικό περιβάλλον.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=