RETAIL CEOs Insight
27 solutions, που προσφέρει μια πλήρη γκάμα δυνατοτήτων για το ταξίδι των ελ - ληνικών επιχειρήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο, από το Α στο Ω: Υπηρεσίες πλη - ρωμών, είτεδιαθέτει e-shopηεπιχείρηση, μέσω του e-pos, είτε όχι, μέσω της λύσης Payment Link, υπηρεσίες δημιουργίας e-shop για τους νεοεισερχόμενους, μέσω συνεργασίας και με τρίτες επιχειρήσεις, συμβουλευτικές υπηρεσίες στρατηγικής, καθώς και υπηρεσίες logistics και courier. Παράλληλα, αναπτύσσουμε περαιτέρω τις δυνατότητες ψηφιακής επιμόρφωσης που μπορούν να αξιοποιήσουν οι πελάτες μας μέσω της Ψηφιακής μας Ακαδημίας, “Digital Academy for Business”. Στηρίζοντας τις επιχειρήσεις στα δύσκολα Την περίοδο της πανδημίας, οι κλάδοι που επλήγησαν από τα επαναλαμβανόμενα lockdown αντιμετώπισαν, de facto, πολλά προβλήματα ρευστότητας. Η Eurobank συμμετείχε, από την πρώτη στιγμή, σε όλα τα μέτρα στήριξης που τέθηκαν στη διάθεση των επιχειρήσεων, προ - κειμένου να έχουν το χρόνο να προ - σαρμοστούν στις νέες αυτές ιδιαίτερες συνθήκες, όπως η δυνατότητα ανα - στολής καταβολής δόσεων κεφαλαί - ου δανείων, η επιδότηση των τόκων, η αναστολή πληρωμής των επιταγών, το πρόγραμμα Γέφυρα για την προστασία της πρώτης κατοικίας. Το πλήθος των μικρών επιχειρήσεων-πελατών μας που αξιοποίησε συνολικά τα προγράμματα αυτά, ξεπέρασε τις 30.000. Ταυτόχρονα, με τη συμμετοχήμας σε όλα τα προγράμματα της Ελληνικής Αναπτυ - ξιακής Τράπεζας, δίνουμε τη δυνατότητα πρόσβασηςσεαυτά, σε περισσότερες από 7.000 επιχειρήσεις. Σε εξέλιξη παραμέ - νει η δεύτερη φάση του Προγράμματος Εγγυοδοσίας, ενώ, μέσα στις επόμενες ημέρες, θα ξεκινήσει να διατίθεται και ο τρίτος κύκλος του Προγράμματος Εγγυ - οδοσίας, που απευθύνεται σε μικρές επι - χειρήσεις με τζίρο μέχρι 200.000 ευρώ και παρέχει κεφάλαια κίνησης με ανώτατο όριο τις 50.000 ευρώ, παρέχοντας πολύ - τιμη ανάσα ρευστότητας σε μικρότερες επιχειρήσεις σε εμπόριο και εστίαση. Επιπλέον, αξιοποιώντας την ισχυρή μας τεχνολογική υποδομή, παρέχουμε στους πελάτες μας καινοτόμους και εύχρηστες υπηρεσίες για την ασφαλή και απρόσκο - πτη εξυπηρέτησή τους «24/7». Αναφέρω εvδεικτικά, την υπηρεσία v-Banking, που τον τελευταίο χρόνο εξυπηρετεί περισ - σότερους από 12.000 πελάτες, παρέχο - ντάς τους πρόσβαση στον επιχειρηματικό τους σύμβουλο μέσω βίντεο κλήσης, για να πραγματοποιούν online τις τραπεζικές τους εργασίες, ακόμα και χρηματοδοτή - σεις. Το στοίχημα της επόμενης μέρας Σήμερα, η επείγουσα προτεραιότητα εί - ναι η στήριξη των επιχειρήσεων και των νοικοκυριών για να ανταποκριθούν στην τρέχουσα, δύσκολη συγκυρία. Εμείς, προετοιμαζόμαστε σε όλα τα επίπεδα για τις μεγάλες προκλήσεις της ανά - ταξης της οικονομίας και των επιχει - ρήσεων, μεταπανδημικά. Τότε, μεταξύ άλλων, προτεραιότητα θα είναι η ολοκλή - ρωση του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων, με πολλούς τρόπους και όχι μόνο με την παροχή κλασικών τραπεζικών υπηρεσιών. Ήδη έχουμε αναπτύξει επιχειρηματικά οικοσυστή - ματα ανά κλάδο, για να στηρίξουμε τις επιχειρήσεις να μειώσουν κόστη και να αυξήσουν εργασίες, όπως τα σχετικά οικοσυστήματά μας σε τουρισμό και μεταποίηση. Μέσω αυτών και μεταξύ άλλων, εξασφαλίζουμε, για τους πελάτες μας, προνομιακούς όρους σε εξειδικευ - μένες υπηρεσίες τρίτων εταιρειών, όπως Digital Marketing, Hotel Management, πιστοποιήσεις με χαρακτηριστικό παρά - δειγμα την πολύ σημαντική για το 2020 υπηρεσία πιστοποίησης Covid Shield. «Απαντώντας άμεσα στις νέες ανάγκες των πελατών μας, δημιουργήσαμε το Business Banking e-Commerce solutions, που προσφέρει μια πλήρη γκάμα δυνατοτήτων για το ταξίδι των ελληνικών επιχειρήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο, από το Α στοΩ».
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=