RETAIL CEOs Insight
29 Προδιαγραφές της έρευνας Συνολικά, η έρευνα αποτυπώνει τις από - ψεις 15 εκ των μεγαλυτέρων ελληνικών εταιρειών στο χώρο της εστίασης και συγκεκριμένων τομέων του λιανεμπο - ρίου (λιανικό εμπόριο τροφίμων, αλυ - σίδες σούπερ μάρκετ, εμπόριο ηλε - κτρικών-ηλεκτρονικών ειδών, ένδυση / υπόδηση). Οι ερωτώμενοι επικεφαλής εταιρειών (CEOs/πρόεδροι κ.λπ .) επιλέχθηκαν βάσει του μεγέθους και του συνολικού αποτυπώματος της εταιρείας τους στην αγορά. Το 35% προέρχεται από το οργα - νωμένο λιανικό εμπόριο τροφίμων (σού - περ μάρκετ), το 25% από το χώρο της έν - δυσης/υπόδησης, το 20%από τον τομέα των ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών ειδών και το άλλο 20% από το χώρο της εστίασης). Αξίζει να σημειωθεί πως οι εταιρείες- retailers που συμμετέχουν αθροιστικά έχουν κύκλο εργασιών μεγαλύτερο των 9,3 δισ. ευρώ, ενώαπασχολούν συνολικά πάνωαπό 66.000 εργαζομένους. Επίσης, το συνολικό δίκτυοφυσικών καταστημά - των των συγκεκριμένων retailers σχεδόν αγγίζει τα 3.000 σημεία. Για τη συλλογή των δεδομένων έγινε γραπτή ή/και τηλεφωνική επικοινωνία με τους προ-επιλεγμένους ερωτώμενους, οι οποίοι ακολούθως συμπλήρωσαν την έρευνα, διάρκειας 10 λεπτών, σε ηλεκτρο - νική μορφή (CAWI). Ο αντίκτυπος της κρίσης Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, άγχος, κούραση, φόβος και αγανάκτηση είναι τα κυριότερα συναισθήματα που βιώνουν τα στελέχη της αγοράς, συνο - δευόμενα από ανησυχία και ανασφάλεια. Αξίζει όμως να σημειωθεί πως εκτός των αρνητικών συναισθημάτων αναφέρθηκε ακόμη και η δημιουργία ευκαιριών εξαι - τίας των συνθηκών. Q1A. Ποιο είναι το κύριο συναίσθημα που βιώνετε ως manager/στέλεχος της αγοράς εξαιτίας των συνθηκών που έχουν δημιουργηθεί στην αγορά λόγω του κορονοϊού; Q1B. Ποια άλλα συναισθήματα σας προκαλούν; Q3. Έχοντας υπόψη ότι οι απαντήσεις που βρίσκονται στα αριστερά και στα δεξιά αντιπροσωπεύ- ουν τους αριθμούς 1 και 7 αντίστοιχα, επιλέξτε τον αριθμό που εκφράζει καλύτερα την άποψή σας: Συνολικά, πόσο σοβαρός πιστεύετε ότι είναι ο οικονομικός κίνδυνος από τον κορονοϊό για την αγορά; Σε ποιο βαθμό θεωρείτε ότι οι αλλαγές στη λειτουργία της αγοράς που έφερε ο κορονοϊός θα παραμείνουν και μετά την εύρεση του εμβολίου; 51 7 9 27 22 50 33 13 29 21 7 73 56 42 40 29 21 7 Ανησυχία Άγχος Κούραση Ανασφάλεια Φόβο Αγανάκτηση Έκπληξη Σύνολο Άλλα συναισθήματα Κύριο συναίσθημα Συναισθήματα Συ ι θήματ Εκτιμήσεις για την οικονομική κατάσταση Αξιολόγηση του κινδύνου και της επίδρασης του εμβολίου Q2.1. Τώρα που η κρίση του κορονοϊού είναι σε εξέλιξη ήδη για αρκετούς μήνες, χωρίς να φαίνεται ένα σύντομο τέλος, πώς είναι κατά τη γνώμη σας η οικονομική κατάσταση της εταιρείας σας, η οικονομική κατάσταση της χώρας και η παγκόσμια οικονομία σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι; Εκτός των αρνητικών συναισθημάτων αναφέρθηκε ακόμη και η δημιουργία ευκαιριών εξαιτίας των συνθηκών
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=