RETAIL CEOs Insight

34 έρευνα Βασική προτεραιότητα το online και οι διανομές Σύμφωνα με τη γνώμη των στελεχών, οι επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα θα πρέπει να ορίσουν σαν βασικές προτεραι - ότητές τους, προκειμένου να βοηθήσουν τους πελάτες/καταναλωτές στην αντιμε - τώπιση του κορονοϊου, μια μεγάλη σειρά ενεργειών, όπως η ενίσχυση των online υπηρεσιών τους (86%), η αποτελεσματι - κότητα της διανομής τους (80%) και οι πωλήσεις τους στο διαδίκτυο (71%). Επί - σης, το 65% αναφέρει τη μέριμνα για την αποφυγή ελλείψεων στην αγορά και το 62% τη δραστηριοποίηση στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Q6A.1. Ποια κατά τη γνώμη σας ήταν τα σοβαρότερα προβλήματα που αντιμετωπίσατε στη λειτουργία της επιχείρησής σας κατά την περίοδο του lockdown; Στη δομή του e-shop της αλυσίδας σας για την ανάδειξη του εύρους & βάθους των κωδικών των προϊόντων Στη διαχείριση των online παραγγελιών Λόγω απότομης αλλαγής των προτιμήσεων των καταναλωτών, π.χ. αυξομειώσεις στη ζήτηση αντίστοιχων προϊόντων Τιμολόγησης λόγω αυξημένων απαιτήσεων σε προσφορές και μειώσεις τιμών Άλλο 6 6 5 6 13 16 7 9 13 13 12 9 23 Η πιο σημαντική 2η πιο σημαντική 3η πιο σημαντική 4η πιο σημαντική 5η πιο σημαντική Συνολική αναφορά Δυσκολίες που αντιμετώπισε η εταιρεία (3/3) Q6A.1. Ποια κατά τη γνώμη σας ήταν τα σοβαρότερα προβλήματα που αντιμετωπίσατε στη λειτουργία της επιχείρησής σας κατά την περίοδο του lockdown; 82 82 67 46 34 31 26 26 24 14 13 13 12 9 23 Διαχείρισης του προσωπικού λόγω αλλαγών στους όρους εργασίας, πχ τηλεργασία, αναστολή, εκ περιτροπής Στον προγραμματισμό πολλών λειτουργειών λόγω των απρόβλεπτων συνθηκών Με τους όρους λειτουργίας των καταστημάτων λόγω υγειονομικών μέτρων, πχ. αριθμός πελατών ανά τ.μ. Στην ομαλή τροφοδοσία προϊόντων/πρώτων υλών των αποθηκών Κάλυψης της ζήτησης online λόγω προβλημάτων διανομής κατ’ οίκον Κάλυψης της ζήτησης online λόγω τρόπου λειτουργίας των αποθηκών/logistics Με τους όρους λειτουργίας των καταστημάτων λόγω μέτρων προστασίας του πληθυσμού, π.χ. απαγόρευση κυκλοφορίας Ικανοποίησης των υπηρεσιών after sales Στην ομαλή επανατροφοδότηση των ραφιών/σημείων πώλησης Στη μεταφορά των προϊόντων μεταξύ αποθηκών και σημείων πώλησης Στη δομή του e-shop της αλυσίδας σας για την ανάδειξη του εύρους & βάθους των κωδικών των προϊόντων Στη διαχείριση των online παραγγελιών Λόγω απότομης αλλαγής των προτιμήσεων των καταναλωτών, π.χ. αυξομειώσεις στη ζήτηση αντίστοιχων προϊόντων Τιμολόγησης λόγω αυξημένων απαιτήσεων σε προσφορές και μειώσεις τιμών Άλλο Δυσκολίες που αντιμετώπισε η εταιρεία - Σύνοψη

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=