RETAIL CEOs Insight
36 έρευνα Στον αντίποδα, η διατήρηση σταθερών τιμών και η παροχή προσφορών συγκε - ντρώνουν ποσοστά συμφωνίας 50% ή λιγότερο, αν και κατά μέσο όρο υπάρχει και γι’ αυτές τις ενέργειες συμφωνία ότι θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται μεταξύ των προτεραιοτήτων των επιχειρήσεων του ιδιωτικού τομέα. Q6C.1. Ποια από τα παρακάτω προβλήματα θεωρείτε ότι θα παραμείνουν και μετά την αντιμετώπιση της κρίσης; 18 18 26 5 9 12 16 6 24 7 20 27 12 6 9 50 43 35 32 29 24 Η πιο σημαντική 2η πιο σημαντική 3η πιο σημαντική Συνολική αναφορά Δυσκολίες στον προγραμματισμό πολλών λειτουργιών λόγω των απρόβλεπτων συνθηκών Δυσκολίες με τους όρους λειτουργίας των καταστημάτων λόγω υγειονομικών μέτρων, π.χ. αριθμός πελατών ανά τ.μ Δυσκολίες διαχείρισης του προσωπικού λόγω αλλαγών στους όρους εργασίας, π.χ τηλεργασία, αναστολή, εκ περιτροπής κλπ. Δυσκολίες κάλυψης της ζήτησης online λόγω μη ύπαρξης κατάλληλων υποδομών Δυσκολίες κάλυψης της ζήτησης online λόγω προβλημάτων διανομής κατ’ οίκον Δυσκολίες στην ομαλή επανατροφοδότηση των ραφιών/σημείων πώλησης Προβλήματα που πιθανόν να παραμείνουν και μετά την κρίση (1/2) Q6C.1. Ποια από τα παρακάτω προβλήματα θεωρείτε ότι θα παραμείνουν και μετά την αντιμετώπιση της κρίσης; Δυσκολίες κάλυψης της ζήτησης online λόγω τρόπου λειτουργίας των αποθηκών/logistics Δυσκολίες με τους όρους λειτουργίας των καταστημάτων λόγω μέτρων προστασίας του πληθυσμού, πχ. απαγόρευση κυκλοφορίας Οι καταναλωτές αγοράζουν πιο συχνά από το e-shop της αλυσίδας σας Δυσκολίες τιμολόγησης λόγω αυξημένων απαιτήσεων σε προσφορές και μειώσεις τιμών Δυσκολίες ικανοποίησης των υπηρεσιών after sales Δυσκολίες λόγω απότομης αλλαγής των προτιμήσεων των καταναλωτών, π.χ. αυξομειώσεις στη ζήτηση αντίστοιχων προϊόντων Άλλο 6 6 7 6 15 5 9 5 9 13 5 24 18 15 11 7 5 6 Η πιο σημαντική 2η πιο σημαντική 3η πιο σημαντική Συνολική αναφορά Προβλήματα που πιθανόν να παραμείνουν και μετά την κρίση (2/2) Κατά μέσο όρο, η μεταβολή των πωλήσεων των επιχειρήσεών τους κατά τη διάρκεια της κρίσης κρίνεται από τα στελέχη της έρευνας ουδέτερη προς ελαφρά καλύτερη
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=