RETAIL CEOs Insight
38 έρευνα Η εικόνα για τις πωλήσεις Κατά μέσο όρο, η μεταβολή των πωλή - σεων των επιχειρήσεών τους κατά τη διάρκεια της κρίσης κρίνεται από τα στε - λέχη της έρευνας ουδέτερη προς ελαφρά καλύτερη. Σημαντικά αυξημένες πωλήσεις αναφέ - ρουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ενώ οι ερωτώμενοι των υπολοίπων κλάδων ανα - φέρουν μειωμένες πωλήσεις. Οι δυσκολίες της πανδημίας Σχετικά με τα σοβαρότερα προβλήμα - τα που αντιμετωπίζει η επιχείρησή τους κατά τη διάρκεια του lockdown, τα στε - λέχη αναφέρουν ως την πιο σοβαρή τη Q6C.1. Ποια από τα παρακάτω προβλήματα θεωρείτε ότι θα παραμείνουν και μετά την αντιμετώπιση της κρίσης; 50 43 35 32 29 24 24 18 15 11 7 5 6 Δυσκολίες στον προγραμματισμό πολλών λειτουργιών λόγω των απρόβλεπτων συνθηκών Δυσκολίες με τους όρους λειτουργίας των καταστημάτων λόγω υγειονομικών μέτρων, π.χ. αριθμός πελατών ανά τ.μ Δυσκολίες διαχείρισης του προσωπικού λόγω αλλαγών στους όρους εργασίας, π.χ τηλεργασία, αναστολή, εκ περιτροπής κλπ. Δυσκολίες κάλυψης της ζήτησης online λόγω μη ύπαρξης κατάλληλων υποδομών Δυσκολίες κάλυψης της ζήτησης online λόγω προβλημάτων διανομής κατ’ οίκον Δυσκολίες στην ομαλή επανατροφοδότηση των ραφιών/σημείων πώλησης Δυσκολίες κάλυψης της ζήτησης online λόγω τρόπου λειτουργίας των αποθηκών/logistics Δυσκολίες με τους όρους λειτουργίας των καταστημάτων λόγω μέτρων προστασίας του πληθυσμού, π.χ. απαγόρευση κυκλοφορίας Οι καταναλωτές αγοράζουν πιο συχνά από το e-shop της αλυσίδας σας Δυσκολίες τιμολόγησης λόγω αυξημένων απαιτήσεων σε προσφορές και μειώσεις τιμών Δυσκολίες ικανοποίησης των υπηρεσιών after sales Δυσκολίες λόγω απότομης αλλαγής των προτιμήσεων των καταναλωτών, π.χ. αυξομειώσεις στη ζήτηση αντίστοιχων προϊόντων Άλλο Προβλήματα που πιθανόν να παραμείνουν και μετά την κρίση - Σύνοψη Q6D.1. Και ποια από τα παρακάτω προβλήματα θα λέγατε ότι μπορεί να εξελιχθεί σε ευκαιρίες στην αγορά; Στη δομή του e-shop της αλυσίδας σας για την ανάδειξη του εύρους & βάθους των κωδικών των προϊόντων Στη διαχείριση των online παραγγελιών Λόγω απότομης αλλαγής των προτιμήσεων των καταναλωτών, π.χ. αυξομειώσεις στη ζήτηση αντίστοιχων προϊόντων Τιμολόγησης λόγω αυξημένων απαιτήσεων σε προσφορές και μειώσεις τιμών Άλλο 6 6 5 6 13 16 7 9 13 13 12 9 23 Η πιο σημαντική 2η πιο σημαντική 3η πιο σημαντική 4η πιο σημαντική 5η πιο σημαντική Συνολική αναφορά Προβλήματα - Ευκαιρίες (1/2)
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=