RETAIL CEOs Insight

40 έρευνα δυσκολία κάλυψης της ζήτησης online λόγωπροβλημάτων διανομής (για το 20% των στελεχών), τη δυσκολία στον προ - γραμματισμό πολλών λειτουργιών λόγω των απρόβλεπτων συνθηκών (15%), τη δυσκολία κάλυψης της ζήτησης online λόγω τρόπου λειτουργίας των αποθηκών/ logistics (15%) και τη δυσκολία λειτουργί - ας των καταστημάτων λόγω της απαγό - ρευσης κυκλοφορίας (15%) Συνολικά, η δυσκολία λειτουργίας των καταστημάτων λόγω υγειονομικών μέτρων είναι αυτή που θεωρήθηκε από την πλειονότητα των στελεχών (58%) η πιο συχνήμέσα στις τρεις πιο σημαντικές δυσκολίες. Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως το 82% Q6D.1. Και ποια από τα παρακάτω προβλήματα θα λέγατε ότι μπορεί να εξελιχθεί σε ευκαιρία στην αγορά; 66 50 40 29 27 25 24 13 9 7 6 5 Οι καταναλωτές αγοράζουν πιο συχνά από το e-shop της αλυσίδας σας Δυσκολίες κάλυψης της ζήτησης online λόγω μη ύπαρξης κατάλληλων υποδομών Δυσκολίες κάλυψης της ζήτησης online λόγω τρόπου λειτουργίας των αποθηκών/logistics Δυσκολίες κάλυψης της ζήτησης online λόγω προβλημάτων διανομής κατ’ οίκον Δυσκολίες διαχείρησης του προσωπικού λόγω αλλαγών στους όρους εργασίας, π.χ τηλεεργασία, αναστολή, εκ περιτροπής κλπ. Δυσκολίες στον προγραμματισμό πολλών λειτουργειών λόγω των απρόβλεπτων συνθηκών Δυσκολίες λόγω απότομης αλλαγής των προτιμήσεων των καταναλωτών, π.χ. αυξομειώσεις στη ζήτηση αντίστοιχων προϊόντων Δυσκολίες στην ομαλή τροφοδοσία προϊόντων/πρώτων υλών των αποθηκών Δυσκολίες στην ομαλή επανατροφοδότηση των ραφιών/σημείων πώλησης Δυσκολίες ικανοποίησης των υπηρεσιών after sales Δυσκολίες τιμολόγησης λόγω αυξημένων απαιτήσεων σε προσφορές και μειώσεις τιμών Δυσκολίες με τους όρους λειτουργίας των καταστημάτων λόγω υγειονομικών μέτρων, π.χ. αριθμός πελατών ανά τ.μ Προβλήματα - Ευκαιρίες - Σύνοψη Q6D.1. Και ποια από τα παρακάτω προβλήματα θα λέγατε ότι μπορεί να εξελιχθεί σε ευκαιρίες στην αγορά; Δυσκολίες λόγω απότομης αλλαγής των προτιμήσεων των καταναλωτών, π.χ. αυξομειώσεις στη ζήτηση αντίστοιχων προϊόντων Δυσκολίες στην ομαλή τροφοδοσία προϊόντων/πρώτων υλών των αποθηκών Δυσκολίες στην ομαλή επανατροφοδότηση των ραφιών/σημείων πώλησης Δυσκολίες ικανοποίησης των υπηρεσιών after sales Δυσκολίες τιμολόγησης λόγω αυξημένων απαιτήσεων σε προσφορές και μειώσεις τιμών Δυσκολίες με τους όρους λειτουργίας των καταστημάτων λόγω υγειονομικών μέτρων, π.χ. αριθμός πελατών ανά τ.μ 5 9 5 19 13 6 7 24 13 9 7 6 5 Η πιο σημαντική 2η πιο σημαντική 3η πιο σημαντική Συνολική αναφορά Προβλήματα - Ευκαιρίες (2/2)

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=