RETAIL CEOs Insight
42 έρευνα συμπεριέλαβε μέσα στις 5 πιο σημαντικές δυσκολίες τη διαχείριση του προσωπικού λόγωαλλαγών στους όρους εργασίας (τη - λε-εργασία, αναστολή, εκ περιτροπής εργασία κ.λπ .), ενώ ανάλογο ποσοστό το έπραξε και για τον προγραμματισμό πολ - λών λειτουργιών λόγω των απρόβλεπτων συνθηκών. Το 67%ανέφερε τις δυσκολίες με τους όρους λειτουργίας των καταστη - μάτων λόγω υγειονομικών μέτρων (π.χ. αριθμός πελατών ανά τ.μ.) και το 46% τό - νισε τα ζητήματα που προέκυψαν όσον αφορά την ομαλή τροφοδοσία προϊό - ντων/πρώτων υλών των αποθηκών. Οι προκλήσεις της post-Covid εποχής Σχετικά με τα προβλήματα που πιθα - νό να παραμείνουν μετά την κρίση, τα στελέχη αναφέρουν ως το πιο πιθανό τη δυσκολία κάλυψης της ζήτησης online λόγωμη ύπαρξης κατάλληλων υποδομών (για το 26% των στελεχών), τη δυσκολία στον προγραμματισμό πολλών λειτουρ - γιών λόγω των απρόβλεπτων συνθηκών (18%) και τις δυσκολίες διαχείρισης του προσωπικού λόγωαλλαγών στους όρους εργασίας (18%). Συνολικά, η δυσκολία στον προγραμ - ματισμό πολλών λειτουργιών λόγω των απρόβλεπτων συνθηκών είναι αυτή που θεωρήθηκε από την πλειονότητα των στελεχών (50%) η πιο συχνή μέσα στις τρεις πιο σημαντικές δυσκολίες. Το 43% ανέφερε, επίσης, τις δυσκολίες με τους όρους λειτουργίας των καταστημάτων λόγω υγειονομικών μέτρων, ενώ το 35% Q7. Σε σχέση με την περίοδο πριν τον κορονοϊό, ποιες από τις παρακάτω θα λέγατε ότι είναι οι σημαντικότερες αλλαγές στην καταναλωτική συ- μπεριφορά των πελατών σας; 33 13 36 12 7 17 25 5 6 7 19 9 5 5 6 7 29 13 6 15 22 37 75 74 63 51 48 40 Η πιο σημαντική 2η πιο σημαντική 3η πιο σημαντική 4η πιο σημαντική 5η πιο σημαντική Συνολική αναφορά Οι καταναλωτές επισκέπτονται πολύ λιγότερα συχνά το φυσικό κατάστημα Οι καταναλωτές αγοράζουν πολύ συχνότερα από κανάλια online Οι καταναλωτές είναι πιο προσεκτικοί και απαιτητικοί σε θέματα υγειονομικής ασφάλειας στο κατάστημα Οι καταναλωτές είναι περισσότερο ανασφαλείς και απρόβλεπτοι στη συμπεριφορά τους Οι καταναλωτές αγοράζουν πολύ μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων από κανάλια online Οι καταναλωτές είναι πολύ πιο απαιτητικοί σε θέματα λειτουργιών online των καταστημάτων μας/αλυσίδας μας Αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών (1/2) Q7. Σε σχέση με την περίοδο πριν τον κορονοϊό, ποιες από τις παρακάτω θα λέγατε ότι είναι οι σημαντικότερες αλλαγές στην καταναλωτική συ- μπεριφορά των πελατών σας; Οι καταναλωτές αγοράζουν/ξοδεύουν περισσότερα ανά επίσκεψη Οι καταναλωτές περιμένουν τις online λειτουργίες μας να είναι όσο αποτελεσματικές είναι και οι offline Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για εκπτώσεις τιμών απ’ ό,τι πριν τον κορωνοϊό Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο να συγκρίνουν τιμές μεταξύ αλυσίδων Οι καταναλωτές παραμένουν στο φυσικό κατάστημα για πολύ λιγότερη ώρα Οι καταναλωτές αγοράζουν περισσότερη ποσότητα από πολύ λιγότερη ποικιλία προϊόντων Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για προωθητικές ενέργειες στο κατάστημα 22 6 11 15 22 6 6 5 11 9 5 14 5 11 37 33 31 14 11 11 11 Η πιο σημαντική 2η πιο σημαντική 3η πιο σημαντική 4η πιο σημαντική 5η πιο σημαντική Συνολική αναφορά Αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών (2/2) Ηδυσκολία στον προγραμματισμό πολλών λειτουργιών λόγω των απρόβλεπτων συνθηκών είναι αυτή που θεωρήθηκε από την πλειονότητα των στελεχών (50%) η πιο συχνή
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=