RETAIL CEOs Insight
44 έρευνα σημείωσε τις δυσκολίες διαχείρισης του προσωπικού λόγωαλλαγών στους όρους εργασίας. Οι ευκαιρίες που αναδύονται Σχετικά με τα προβλήματα που πιθανό να εξελιχθούν σε ευκαιρίες στην αγορά, τα στελέχη αναφέρουν ως το πιο πιθανό με μεγάλη διαφορά το ότι οι καταναλωτές αγοράζουν πιο συχνά από το e-shop της αλυσίδας τους (για το 51% των στελεχών), και στη συνέχεια τη δυσκολία κάλυψης της ζήτησης online λόγωμη ύπαρξης κα - τάλληλων υποδομών (17%). Συνολικά, το γεγονός ότι οι καταναλωτές αγοράζουν πιο συχνά από το e-shop της αλυσίδας τους είναι το πρόβλημα που θεωρήθηκε από την πλειονότητα των στελεχών (66%) το πιο συχνό μέσα στα Q7. Σε σχέση με την περίοδο πριν τον κορoνοϊό, ποιες από τις παρακάτω θα λέγατε ότι είναι οι σημαντικότερες αλλαγές στην καταναλωτική συ- μπεριφορά των πελατών σας; 75 74 63 51 48 40 37 33 31 14 11 11 11 Οι καταναλωτές επισκέπτονται πολύ λιγότερα συχνά το φυσικό κατάστημα Οι καταναλωτές αγοράζουν πολύ συχνότερα από κανάλια online Οι καταναλωτές είναι πιο προσεκτικοί και απαιτητικοί σε θέματα υγειονομικής ασφάλειας στο κατάστημα Οι καταναλωτές είναι περισσότερο ανασφαλείς και απρόβλεπτοι στη συμπεριφορά τους Οι καταναλωτές αγοράζουν πολύ μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων από κανάλια online Οι καταναλωτές είναι πολύ πιο απαιτητικοί σε θέματα λειτουργιών online των καταστημάτων μας/αλυσίδας μας Οι καταναλωτές αγοράζουν/ξοδεύουν περισσότερα ανά επίσκεψη Οι καταναλωτές περιμένουν τις online λειτουργίες μας να είναι όσο αποτελεσματικές είναι και οι offline Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για εκπτώσεις τιμών απ’ ό,τι πριν τον κορωνοϊό Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο να συγκρίνουν τιμές μεταξύ αλυσίδων Οι καταναλωτές παραμένουν στο φυσικό κατάστημα για πολύ λιγότερη ώρα Οι καταναλωτές αγοράζουν περισσότερη ποσότητα από πολύ λιγότερη ποικιλία προϊόντων Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για προωθητικές ενέργειες στο κατάστημα Αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών - Σύνοψη Q8.1. Συνολικά, πώς αξιολογείτε τη λειτουργία των συνεργατών σας, στις διάφορες λειτουργίες αυτής (για ό,τι από τα παρακάτω ισχύει για την εταιρεία σας); Αξιολόγηση λειτουργίας συνεργατών
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=