RETAIL CEOs Insight

50 συνέντευξη Βασίλης Σταύρου Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, ΑΒ Βασιλόπουλος Κάθε μέρα καλύτεροι, με οδηγό την ενσυναίσθηση και επίκεντρο τον άνθρωπο Κύριε Σταύρου, πρόσφατα συμπληρώ - σαμε ένα χρόνο από το πρώτο κρούσμα της Covid-19 στη χώρα μας. Η οικονο - μική και κοινωνική δραστηριότητα έχει πληγεί ιδιαίτερα, τα αποτελέσματα εί - ναι γνωστά σε όλους. Πότε εκτιμάτε ότι μπορεί να επανέλθει σε κανονική λειτουργία η αγορά; Όταν το πουν οι ειδικοί, πάντα με βασική προτεραιότητα την προάσπιση της δημό - σιας υγείας. Αυτό είναι το «απόλυτο κρι - τήριο» για να ακολουθήσει η επαναφορά της οικονομίας σε πλήρως λειτουργική κατάσταση. Το σίγουρο είναι ότι με την τήρηση των μέτρων που έχει θεσπίσει η Πολιτεία, με την προστασία την οποία σι - γά-σιγά «χτίζει» ο μαζικός εμβολιασμός και, φυσικά με την ατομική ευθύνη και προστασία, ελπίζω ότι σύντομα θα ξεκι - νήσει η σταδιακή επαναφορά σε αυτό που ονομάζουμε «κανονικότητα». Η πανδημία έστρεψε μεγάλο μέρος των πολιτών στο ηλεκτρονικό εμπό - ριο. Είναι μια ανάγκη των καιρών, μια «μόδα» η οποία θα περάσει με τη λήξη των περιοριστικών μέτρων ή είναι κάτι που θα μείνει; Το ηλεκτρονικό εμπόριο ήρθε για να μεί - νει. Καλύπτει ολοένα και μεγαλύτεροφά - σμα υπηρεσιών και προϊόντων. Με λίγα λόγια, είναι το «αύριο». Δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, άλλωστε, καθώς συνιστά μια παγκόσμια τάση, καλύπτει μια υπαρκτή ανάγκη, μια σύγχρονη αγο - ραστική συνήθεια που δίνει «επιλογές» στους καταναλωτές. Στην Ελλάδα, το ηλεκτρονικό εμπόριο το 2020 «έτρεξε» με υψηλό ρυθμό ανάπτυξης, άνευ προη - γουμένου. Σε αυτήν τη συνθήκη, εμείς εί - δαμε τις παραγγελίες μας μέσα από αυτό το κανάλι να τετραπλασιάζονται. Στην ΑΒ, γνωρίζουμε καλά ότι η μετάβα - ση στον ψηφιακό κόσμο αφορά το σύ - νολο της οργάνωσης μιας επιχείρησης, από το κατάστημα έως και την αποθήκη. Γνωρίζουμε ότι ο σεβασμός και η ευθύ - νη προς τον ψηφιακό πελάτη αποτελούν σημαντικό παράγοντα για τη δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης, με διάρκεια. Επεν - δύσαμε σε όλα αυτά, εξελίξαμε περαιτέ - ρω το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, τοAB Eshop. Έτσι, σήμερα, προσφέρουμε στους πε - λάτες μας την υπηρεσία «Παράδοση στο σπίτι», την υπηρεσία «Παραλαβή από το κατάστημα» (AB Collect) και τη νέα συνεργασία με το delivery.gr. Την ίδια στιγμή, δημιουργήσαμε και το πρώτο υπερσύγχρονο AB Home Shop Center, που αποτελεί μια επένδυση άνω των 10 εκατ. ευρώ και εξυπηρετεί αποκλειστικά τις ηλεκτρονικές παραγγελίες για την Ατ - τική με μεγάλη ταχύτητα και αξιοπιστία. Ταυτόχρονα, επενδύουμε στον ψηφια - κό μετασχηματισμό και την καινοτομία, μέσα από τις ψηφιακές υπηρεσίες εντός του δικτύου καταστημάτων ΑΒ, το σχήμα πιστότητας AB Plus, και φυσικά, μέσα από τη διαδραστική επικοινωνία και την ψηφι - ακή σχέση που αναπτύσσουμε με τους πελάτες μας. Και συνεχίζουμε δυναμικά! Συνολικά, ποιες είναι οι εκτιμήσεις και οι προβλέψεις σας για την αγορά και την οικονομία; Ποιες είναι οι επιπτώ - σεις της Covid-19; Πιστεύουμε ότι η επιστροφή στην κανο - νικότητα -και οι προβλέψεις όπως αποτυ - πώνονται από την ελληνική κυβέρνηση και άλλους διεθνείς φορείς- θα αποτε - λέσει την απαρχή της ανάπτυξης για την ελληνική οικονομία. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος μας μιλά για την επιστροφή της αγοράς στην κανονικότητα και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Μοιράζεται τις προκλήσεις και τις αλλαγές που έφερε η πανδημία στην καταναλωτική συμπεριφορά, αλλά και στο «ρόλο» των επιχειρήσεων.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=