RETAIL CEOs Insight
59 Θεωρείτε πως η άνοδος του ηλεκτρονι - κού εμπορίου στην Ελλάδα θα συνεχι - στεί και στη μετα-Covid εποχή; Κατά τη γνώμη μου, η άνοδος του ηλε- κτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα θα συνεχιστεί με υψηλούς ρυθμούς για τα επόμενα τουλάχιστον δύο χρόνια, λαμβά- νονταςως δεδομένα και τις νέες τεχνολο- γίες και τις καταναλωτικές τάσεις, όπως η ανάπτυξη τουδικτύου 5G, του Internet of Things (IoT), του AR (επαυξημένη πραγ- ματικότητα) αλλά και του social shopping. Ωστόσο, για να αξιοποιηθούν οι δυνατό- τητες του e-commerce και να μπορούν οι καταναλωτές να συνεχίζουν να απολαμ- βάνουν τα πλεονεκτήματα του μοντέ- λου, θα πρέπει ο στόχος κάθε εταιρείας που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο να είναι η παροχή λύσεων και επιλογών στους καταναλωτές που μέχρι πρόσφατα δεν υπήρχαν, αξιόπιστα και βέβαια εφαρμόζοντας σωστές επιχειρη- ματικές πρακτικές. Ποιες τάσεις εκτιμάτε πως θα μας απα - σχολήσουν τα επόμενα χρόνια όσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς; Πολλές και ενδιαφέρουσες είναι οι τάσεις γύρω το ηλεκτρονικό εμπόριο τα επόμε- να χρόνια. • Mobile Shopping - oι αγορές μέσω κινητού επιτρέπουν στους πελάτες να πραγματοποιούν τις αγορές τους από οπουδήποτε, κάτι που για τον σύγχρονο καταναλωτή είναι ζωτικής σημασίας. • Voice Search & Commerce - δημο- γραφικά παρατηρείται διεύρυνση του κοινού που πραγματοποιεί διαδικτυακές αγορές σε μεγαλύτερες ηλικίες. Έτσι η δυνατότητα έρευνας, σύγκρισης αλλά και ολοκλήρωσης της αγοράς με φωνη- τικές λειτουργίες σίγουρα θα ενισχυθεί. •Ηχρήση επαυξημένης πραγματικότη - τας θαενισχύσει τιςδιαδικτυακέςαγορές, καθώςθαπροσφέρει μιαξεχωριστήαγορα- στική εμπειρία. Με τη δυναμική του AR. • Augmented Reality, τα ηλεκτρονικά καταστήματα θα μπορούν να προσφέ- ρουν στους καταναλωτές τη δυνατότητα να βλέπουν τα προϊόντα τρισδιάστατα και παράλληλα να τα «τοποθετούν» εικονικά στον δικό τους χώρο, για να δουν αν τους ταιριάζουν. • Η εξατομίκευση του περιεχομένου, με στόχο να παρέχονται στοχευμένες πληροφορίες στο χρήστη με βάση τις ανάγκες του. • Social Commerce, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν μια βασική επιλο- γή κυρίως για το νεανικό κοινό και λει- τουργούν και ως μοχλός έρευνας αγοράς. Πρόσφατα παρουσιάσατε και το πρό - γραμμα επιβράβευσης You Club. Γιατί επιλέξατε να προχωρήσετε στη συ - γκεκριμένη κίνηση αυτή την περίοδο; Ποιο είναι το πρώτο feedback; Το You Club είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα αναβαθμισμένης εξυπη- ρέτησης και επιβράβευσης με άμεσα προνόμια για τα μέλη του. Μια ακόμα λύση που η ομάδα του you.gr υλοποί- ησε μεσούσης της πανδημίας με στόχο να παρέχει εξαιρετικές υπηρεσίες στους πελάτες μας. Τα μέλη του προγράμμα- τος κερδίζουν πόντους από κάθε αγορά τους στο you.gr και τους εξαργυρώνουν άμεσα με τη μορφή έκπτωσης από την πρώτη συναλλαγή. Έχουν επίσης τη δυνατότητα να λαμβάνουν μέρος σε διαγωνισμούς και να συμμετέχουν σε στοχευμένες προωθητικές ενέργειες. Το πρόγραμμα επιφυλάσσει πολλές ακόμα εκπλήξεις στα μέλη του, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον εξυπη- ρέτησης και ικανοποίησης. Η αποδοχή των πελατών μας είναι πολύ ενθαρρυντική, τους δύο αυτούς πρώτους μήνες. Πιστεύουμε ότι καθώς θα εμπλου- τίσουμε τις υπηρεσίες μας θα έχουμε όλο και περισσότερα ικανοποιημένα μέλη. Τι άλλο περιλαμβάνει ο σχεδιασμός σας για τη συνέχεια; To you.gr συγκαταλέγεται σήμερα στα μεγαλύτερα αμιγώς ηλεκτρονικά ελληνι- κά καταστήματα, προσφέροντας στους καταναλωτές μια πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων, ένα φιλικό, εύχρηστο και μοντέρνο περιβάλλον αγορών, πολλές καινοτομίες, που βελτιώνουν όλη την εμπειρία πλοήγησης και επιλογής προϊ- όντων. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε τις επενδύσεις μας σε όλους τους τομείς - υποδομές, προηγμένα εργαλεία και αυ- τοματισμούς, νέες συνεργασίες, διεύρυν- ση της προϊοντικής γκάμας και βελτίωση κάθε σημείου διεπαφής του πελάτη μας. Στο you.gr, θέτουμε στο κέντρο της στρα- τηγικής μας τον «smart customer», που θέλει να πραγματοποιεί έξυπνες, άνετες και ευχάριστες αγορές. Δέσμευση της ομάδας μας αποτελεί η προσπάθεια να θέτει πάντα την πιο προηγμένη τεχνο- λογία, το σύγχρονο design και τεχνικές marketing, αλλά και το ταλέντο των αν- θρώπων μας, στη δημιουργία μιας ξεχω- ριστής εμπειρίας για κάθε πελάτη, κάθε μέρα. Ηστρατηγικήαυτήσυμπυκνώνεται στοmoto του you.gr: Click.Shop.Unbox, που δείχνει την ευκολία, την ποικιλία και τη χαρά που συνοδεύει κάθε αγορά.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=