RETAIL CEOs Insight
61 β) στην επιτάχυνση ανακαινίσεων κα - ταστημάτων μας στο νέο instore retail concept, με στόχο τη βελτίωση της κα - ταναλωτικής εμπειρίας και της εν γένει εικόνας του brand Pink Woman, γ) σε αυξημένες δαπάνες/επενδύ - σεις Marketing που ενίσχυσαν τόσο το awareness και το loyalty, όσο και την προώθηση των συλλογών και άρα των πωλήσεών μας, δ) στην ανάπτυξη και στο λανσάρισμα νέας πλατφόρμας E-Shop από τις αρχές Σεπτεμβρίου 2020 και στη βελτίωση ει - κόνας και υπηρεσιών ηλεκτρονικών μας πωλήσεων. Με βάση τα παραπάνω, ο όμιλος έκλει - σε με πτώση τζίρου της τάξης του ≈-25% έναντι του 2019, καταγράφοντας όμως δι - ψήφια ανάπτυξη τζίρου στα συγκρίσιμα χρονικά διαστήματα που η αγορά ήταν ανοικτή (Ιαν.-Φεβρ. και Μάιος-Οκτώβρι - ος). Σημαντικό επίσης κρίνεται πως ο όμιλός μας παρουσίασε -έστω και εν μέσω κρί - σης- το 2020 μια αξιόλογη λειτουργική κερδοφορία σε επίπεδο EBITDA, προερ - χόμενος από μια αρκετά ζημιογόνα χρήση το 2019. Αναφορικά στην εικόνα του πρώτου διμή - νου το 2021, φυσικά «τρέχουμε» αρνητικά σε τζίρο (≈-28%), κάτι που όμως το θεωρώ ιδιαιτέρως θετικό, λαμβανομένων υπόψη των ισχυόντων μέτρων περιορισμού ή/και αναστολής λειτουργίας του δικτύου μας. Η εταιρεία έχει περάσει σε νέα εποχή όσον αφορά τη μετοχική της σύνθε - ση και έχει ανακοινώσει ένα δυναμικό πλάνο ανάπτυξης. Τι ακριβώς περιλαμ - βάνει και ποιο είναι το χρονοδιάγραμ - μα που έχει τεθεί, δεδομένης και της δύσκολης συγκυρίας; Είναι αλήθεια πως το 2020, με την ανα - κοίνωση εξαγοράς του 100% των μετοχών τουΟμίλου Intrafashion από εμένα, ανα - κοινώθηκε ένα πολύ απαιτητικό και δυνα - μικό πλάνο ανάπτυξης, το οποίο και παρά τις εγγενείς δυσκολίες που η πανδημική κρίση δημιούργησε διόλου περιορίστηκε ή καθυστέρησε. Στο πλαίσιο αυτό, και πέραν των όσων ήδη ανέφερα σε προηγούμενη ερώτησή σας, η Intrafashion ήδη: α) προχωράστην επέκταση και διεύρυνση του δικτύουφυσικών της καταστημάτων, έχοντας υλοποιήσει από 01/12/2020 έως και σήμερα 10 νέα Pink Woman stores στην Ελλάδα, φτάνοντας τα 93, με στόχο να σπάσει για πρώτηφορά τοφράγμα των 100 καταστημάτων στη χώρα μας έως και τα τέλη Αυγούστου 2021, β) συνεχίζει απρόσκοπτα το πρόγραμμα ανακαινίσεων των καταστημάτων δικτύ - ου με στόχο έως τα τέληΑυγούστου 2021 τουλάχιστον το 75% των καταστημάτων της να ακολουθούν πλήρως το νέο retail concept, γ) ολοκληρώθηκε η επέκταση του υφι - στάμενο logistics center στην Καβάλα (4.000 τ.μ.) με νέες πρόσθετες αποθή - κες (+3.000 τ.μ.), προκειμένου να εξυπη - ρετηθούν απαιτήσεις αυξημένων όγκων διαχείρισης και διακίνησης αλλά και ποι - ότητας -ταχύτητας εξυπηρέτησης της εφοδιαστικής μας αλυσίδας. δ) Τέλος, με ιδιαίτερη χαρά και αισιοδο - ξία ανακοινώνεται σήμερα το λανσάρισμα ενός νέου brand, κάτω από την ομπρέλα του ομίλου Intrafashion, που στόχο έχει να δημιουργήσει την απόλυτη fashion & lifestyle πρόταση στη γυναικεία αγορά ένδυσης του plus size. To νέο μας brand, αποτελεί αποτέλεσμα πολύμηνης εργασίας ομάδας επιλεγμέ - νων στελεχών του ομίλου και σκοπεύει να καλύψει μια ιδιαιτέρως σημαντική και απαιτητική ανάγκη του γυναικείου κατα - ναλωτικού κοινού, αποδεικνύοντας ότι το “Style has no Size”.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=