RETAIL CEOs Insight
64 συνέντευξη Κωστής Παπαδόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Lighthouse Oι νέες τεχνολογίες θα διαδραματίζουν ολοένα και αυξανόμενο ρόλο στην καθημερινότητα Πώς επηρεάστηκε η Lighthouse από την κρίση της πανδημίας; Ποιες ήταν οι σημαντικότερες προκλήσεις που κλη - θήκατε να διαχειριστείτε σε αυτή την ιδιαίτερη περίοδο; Η Lighthouse δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη από την πανδημία. Προ - τού καν ανακοινωθεί επισήμως το πρώ - το lockdown, εν μια νυκτί «γυρίσαμε» σε remotework, μιας και οι υποδομές μας το επέτρεπαν - πολλά άτομα ήδη εργάζονταν περιστασιακά ή πιο τακτικά απομακρυ - σμένα. Καταλάβαμε πολύ νωρίς ότι ο Covid δεν ήταν κάτι παροδικό και θα μας ακολου - θούσε γιαμήνες. Χορηγήθηκε εξοπλισμός σε όλους μας τους συνεργάτες, τόσο σε επίπεδο hardware όσο και software, και μπορώ να πω ότι κύλησε πολύ πιο ομαλά από ό,τι θα περιμέναμε όλοι. Προτεραιό - τητά μας παραμένει η υγεία των συνερ - γατών μας, των οικογενειών τους και κατ’ επέκταση του συνόλου. Παρ’ όλα αυτά, η ανθρώπινη επαφή, η σο - φία που μεταδίδεται από τις «κουβέντες των διαδρόμων» και το “vibe” μιας τόσο ζωντανής και δραστήριας ομάδας όπως η δική μας, δεν μπορούν να μεταφερθούν μέσα από κανένα καλώδιο. Οι ιδιαίτερες συνθήκες που επικράτη - σαν και επικρατούν ακόμη οδήγησαν σε μια «βίαιη» ανάπτυξη του ηλεκτρο - νικού εμπορίου στη χώρα μας. Ποιο εί - ναι το σχόλιό σας για τη ραγδαία αυτή άνοδο που καταγράφηκε και πώς την βιώσατε εσείς; Είναι δεδομένο πως η πανδημία Covid-19 οδήγησε σε κρίση, που καθιστά κάθε προ - σπάθεια επιχειρηματικότητας επισφαλή. Αναφορικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, η προφανής παρατήρηση είναι πως οι κα - ταναλωτές που μένουν σπίτι τους, έχουν περισσότερο χρόνο να αναζητούν και να ψωνίζουν online. Οδηγήθηκαν σε online αγορές ακόμα και καταναλωτές που τις απέφευγαν για δι - άφορους λόγους (ασφάλεια, συνήθεια, τεχνοφοβία, έλλειψη εμπιστοσύνης στις ηλεκτρονικές συναλλαγές). Το ηλεκτρονικό εμπόριο ήταν εδώκαι είχε έρθει για να μείνει εδώ και χρόνια, αλλά κατά τη διάρκεια της πανδημίας κλήθηκε να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτώνως το μοναδικό κανάλι. Στη Lighthouse κατορθώσαμε και παρείχα - με με τεράστια αποτελεσματικότητα και αμεσότητα λύσεις που εξυπηρετούσαν τις κατακόρυφα αυξημένες ανάγκες των πελατών μας αλλά και τις συνεχείς αλλα - γές νομοθεσίας και κανονισμών (click- away, click-inside κ.λπ.). Δυστυχώς, αρκετές επιχειρήσεις (όλων των μεγεθών) συνάντησαν προβλήματα εκτέλεσης των παραγγελιών, αλλά και έγκαιρης αποστολής τους, όπως οι πε - ρισσότεροι γνωρίζουμε. Οι μεταφορικές εταιρείες βρέθηκαν στο μάτι του κυκλώνα αυτούς τους μήνες, με μια τεράστια εκτίναξη του φόρτου τους, και πιστεύω πως η ευελιξία και τα αντα - νακλαστικά τους θα αναδείξουν ξεκάθα - ρους νικητές και ηττημένους μέσα από αυτήν τη δοκιμασία. Θεωρείτε πως θα συνεχιστεί η ανά - πτυξη του e-commerce στην ελληνική αγορά; Επίσης, ποιες τάσεις βλέπετε Ο Κωστής Παπαδόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Lighthouse, μιλά για τις προκλήσεις που κλήθηκε να αντιμετωπίσει η Lighthouse και τον τρόπο που στάθηκε στο πλευρό τόσο των ανθρώπων της όσο και των πελατών της. Ακόμη, παρουσιάζει τις τάσεις που θα μας απασχολήσουν όσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και το πλάνο της εταιρείας για τη συνέχεια. Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=