RETAIL CEOs Insight

65 να έρχονται στην επιφάνεια στον το - μέα; Παγκοσμίως, οι αριθμοί του ηλεκτρο - νικού εμπορίου παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση, και η τάση εμφανίζεται ανοδική και τα επόμενα τρία χρόνια. Η εκτίμηση που επικρατεί για την ελληνική αγορά, ιδιαίτερα, με τις ενέσεις ενίσχυσης της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας, είναι πως θα ακολουθήσει τις προβλέψεις που ισχύουν για το ηλεκτρονικό εμπόριο πα - γκοσμίως. Από τις πιο σημαντικές τάσεις που επικρατούν ή αναμένεται να έρθουν στην επιφάνεια, συνοπτικά θα μπορού - σαμε να αναφέρουμε: • Instant delivery: Ο αγώνας για την τα - χύτερη παράδοση είναι ήδη έντονος και βλέπουμε «παίκτες» από food delivery να εκτελούν χρέη ταχυμεταφορών • Omnichannel commerce: Οι κατα - ναλωτές πλέον χρησιμοποιούν όλο και μεγαλύτερο αριθμό καναλιών σε όλα τα στάδια έρευνας και αγοράς είτε προϊόντων είτε υπηρεσιών. Με το omnichannel commerce παρέχεται συ - νέπεια και ομοιομορφία στην εμπειρία αγοράς του καταναλωτή ανεξάρτητα από το κανάλι επαφής μέσω του οποίου έρχεται σε επαφή με την εταιρεία. • Artificial intelligence: Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο, μέσω πληθώρας καινοτο - μιών και με ταχύτερους ρυθμούς: content personalization, product recommendations, upselling / cross- selling. Οι λειτουργίες των ηλεκτρο - νικών καταστημάτων ενισχύονται, βελτιστοποιώντας τις προσφερόμενες υπηρεσίες και ενισχύοντας την εμπειρία αγοράς του καταναλωτή. • Voice commerce: Siri, Alexa, Google, η αργή αλλά σταθερή «εισβολή» των ψηφιακών βοηθών στην καθημερινό - τητά μας θα οδηγήσει με μαθηματική βεβαιότητα στην εξάπλωση του voice commerce, το οποίο ενδεχομένως να αποτελέσει τη φυσική εξέλιξη του ηλε - κτρονικού εμπορίου. Τι προβλέπει το πλάνο της Lighthouse για τη συνέχεια; Ποιες κινήσεις προ - γραμματίζετε στο δρόμο προς τη post- Covid-19 εποχή; Η Lighthouse σαν βασικό της στόχο έχει την εδραίωσή της εκτός συνόρων μέσω της πλατφόρμας omnichannel commerceandmarketing, τοVendallion. Πρόκειται για μια cloud λύση, η οποία παρέχει έναν πλούτο από enterprise features out of the box, δίνοντας μεγά - λο προβάδισμα χρόνου και δυνατοτήτων στην επιχείρηση που το χρησιμοποιεί. Επίσης, δίνουμε μεγάλη έμφαση στο Performance Marketing business unit μας, το οποίο λόγω της εξειδίκευσής του στο e-commerce εδώ και χρόνια και του υποδειγματικού ROI που επιτυγχάνει, έχει γνωρίσει πολύ μεγάλη αναγνώριση και ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Τέλος, θα συνεχίσουμε τη συνεχή εκπαί - δευση των συνεργατών μας σε όλες τις βαθμίδες. Ηπρακτική αυτή θα συνεχιστεί και θα εμπλουτιστεί περαιτέρω, καθώς οι νέες τεχνολογίες θα διαδραματίζουν ολο - ένα και αυξανόμενο ρόλο στην καθημε - ρινότητα των συνεργατών, ανεξάρτητα από τη θέση ή την ειδίκευσή τους. Στη Lighthouse κατορθώσαμε και παρείχαμε με τεράστια αποτελεσματικότητα και αμεσότητα λύσεις που εξυπηρετούσαν τις κατακόρυφα αυξημένες ανάγκες των πελατών μας αλλά και τις συνεχείς αλλαγές νομοθεσίας και κανονισμών

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=