RETAIL CEOs Insight
74 συνέντευξη Αντώνιος Παναγώτας, CEO-Founder isostevia Ηυγειονομική κρίση οδήγησε σε πιο υγιεινές επιλογές κες αδιάκοπα για την εξυπηρέτηση των πελατών μας. Αναφορικά με τα οικονο - μικά μας στοιχεία, η εταιρεία σημείωσε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 35% και αύξηση στα EBITDA κατά 19,5%. Πα - ρόλο που ένα μέρος των πελατών μας, που δραστηριοποιείται στο HORECA, παρουσίασε αναμενόμενη μείωση σε πω - λήσεις, η μεγάλη αύξηση των πωλήσεων στο Retail καθώς και η υπογραφή δύο μεγάλων συμβολαίων για άνοιγμα νέων αγορών στο εξωτερικό, είχαν σαν αποτέ - λεσμα να πετύχουμε τους στόχους μας. Οι δύο πρώτοι μήνες του 2021 δείχνουν ότι συνεχίζεται ο ίδιος ρυθμός ανάπτυξης για την εταιρεία μας και σίγουρα μετά το «άνοιγμα» της αγοράς προσδοκούμε ακό - μη καλύτερα αποτελέσματα. Ποια είναι η πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά και ποια προϊόντα πε - ριλαμβάνει το portfolio της; Η isostevia ιδρύθηκε το 2013 με μοναδικό σκοπό την ανάπτυξη και παραγωγή προ - ϊόντων με βάση το γλυκαντικό stevia. Σε αυτά τα 8 χρόνια καταφέραμε να γίνουμε η πιο εξειδικευμένη από τις εταιρείες του χώρου, σε όλα τα κανάλια διανομής που δραστηριοποιούμαστε, είτε αυτό είναι το Retail είτε η αγορά του HORECA είτε η αγορά για βιομηχανικούς πελάτες ως πρώτη ύλη. Η isostevia διαθέτει προϊόντα για τις ανάγκες του σύγχρονου κατανα - λωτή που θέλει να τρέφεται πιο υγιεινά χωρίς να κάνει εκπτώσεις στη γεύση του, γεγονός που αποτελεί μια από τις βασι - κές αρχές της εταιρείας μας. Έτσι δημι - ουργήσαμε το γλυκαντικό isostevia, το οποίο μπορεί να βρει κανείς σε συσκευ - ασίες can 250gr και 500gr ή σε εύχρη - σταφακελάκια, το καινοτόμο γλυκαντικό isostevia liquid σε υγρή μορφή, το ρόφη - μα σοκολάτας με στέβια, τις σοκολάτες γάλακτος και υγείας με στέβια, καθώς και το νέο μας προϊόν, τις μπάρες τεσσάρων δημητριακών με χαμηλές θερμίδες, που θα πλασάρουμε στην αγορά το 2021. Η εταιρεία μας διαθέτει και προϊόντα ειδικά σχεδιασμένα για τον κλάδο τουHORECA καθώς και λύσεις για πελάτες που θέλουν να φτιάξουν προϊόντα με στέβια, όπως ειδικά μίγματα παραγωγής παγωτού με στέβια ή έτοιμες λύσεις για οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή. Οδήγησαν οι ιδιαίτερες συνθήκες αυ - τής της περιόδου που βιώνουμε τους καταναλωτές σε πιο υγιεινά προϊόντα όπως αυτά της εταιρείας; Ποιες τάσεις βλέπετε να διαμορφώνονται; Η υγειονομική κρίση οδήγησε ξεκάθαρα τους καταναλωτές σε πιο υγιεινές επιλο - γές. Ενίσχυσε την ήδη αύξουσα τάση για κατανάλωσηπροϊόντων με stevia , ηοποία την τελευταίαπενταετίαστην Ευρώπηδεί - χνει μιααύξησησε μερίδιααγοράς της τά - ξης του 150%. Ανάλογες προτιμήσεις δεί - χνει το κοινό γιαπροϊόντα χωρίς γλουτένη, χωρίς ζάχαρη, χωρίς φοινικέλαιο, vegan και γενικότερα για πιο healthy προϊόντα. Κατά τη γνώμη μου, σήμερα το κατανα - λωτικό κοινό είναι πιο συνειδητοποιη - μένο και πολύ καλά πληροφορημένο, γι’ αυτό οι εταιρείες πρέπει να δημιουργούν πραγματικά healthy προϊόντα και όχι να χρησιμοποιούν τις ενδείξεις στις συσκευ - ασίες τους καθαρά και μόνο για λόγους marketing. Αυτός είναι και ο λόγος της επιτυχίας των προϊόντων isostevia. Επί - σης, μια τάση που διαμορφώνεται είναι η πιο οικολογική συσκευασία. Δεν δύναται να πλασάρεις ένα healthy προϊόν σε μια συσκευασία που δεν είναι φιλική προς το περιβάλλον. Αυτός είναι ο λόγος πουόλες οι συσκευασίες μας είναι προσεκτικά επι - λεγμένες έτσι ώστε να έχουν τομικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Τι προβλέπει το πλάνο σας για το άμε - σο μέλλον; Ηisosteviaσταάμεσαπλάνατης έχει αφε - νός την παραγωγή νέων καινοτόμων προ - ϊόντων που θα καλύπτουν την τάση των καταναλωτών για πιο υγιεινά και φυσικά νόστιμα προϊόντα και αφετέρου την ολο - κλήρωση του πλάνου για άνοιγμα σε νέες αγορές όπως της Ευρώπης και τηςΜέσης Ανατολής.Ηστελέχωσητουτμήματος των εξαγωγών από έμπειρα στελέχη της αγο - ράς, καθώς και η επένδυση σε νέες γραμ - μέςπαραγωγής, μας γεμίζει αισιοδοξίαγια τηνκαθιέρωσητουbrand isosteviaσε νέες αγορές τουεξωτερικού. Τέλος, σχεδιάζου - με πρωτοποριακά προϊόντα για τον κλάδο του HORECA και εξειδικευμένα προϊόντα για τον απαιτητικό τομέα της παραγωγής, πάντα με γνώμονα το μότο της isostevia «Φυσικά… τόσο νόστιμη!». Ο Αντώνιος Παναγώτας, CEO-Founder της isostevia, παρουσιάζει την ενίσχυση των μεγεθών της εταιρείας εν μέσω πανδημίας, εξηγεί τις αλλαγές στις συνήθειες των καταναλωτών και προαναγγέλλει καινούργια προϊόντα και είσοδο σε νέες αγορές. Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά Πώς επηρέασε η κρίση της πανδημίας τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας; Πώς έκλεισε το 2020 και πώς «τρέχει» μέχρι στιγμής η φετινή χρονιά; Η κρίση του Covid-19 βρήκε την εταιρεία isostevia έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της νέας εποχής. Λόγω της φύσης των προϊόντων μας, είχαμε εφαρ - μόσει εδώ και χρόνια αυστηρά υγειονο - μικά πρωτόκολλα στην παραγωγική μας διαδικασία καθώς και στις καθημερινές μας λειτουργίες. Έτσι πολύ γρήγορα προσαρμοστήκαμε στα νέα δεδομένα και εργαστήκαμε σε δύσκολες συνθή -
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=