RETAIL CEOs Insight
81 κτρονικού εμπορίου. Τι θεωρείτε πως έφταιξε και πώς μπορούν να ξεπερα - στούν οι δυσκολίες; Από την πλευρά μας καταφέραμε να αντι - μετωπίσουμε σε αρκετά καλό βαθμό την έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ο κλάδος των ταχυμεταφορών είχε να δι - αχειριστεί τον μεγαλύτερο όγκο και οι αστοχίες και οι καθυστερήσεις ήταν με - γάλες. Η εταιρεία μας, καθώς προσφέρει υπηρεσίες και σε επίπεδο B2B και όχι μόνο B2C, κατάφερε να εκμεταλλευτεί όλους τους πόρους της και να εστιάσει εκεί όπου υπήρχε μεγαλύτερη ανάγκη, στην προ - κειμένη περίπτωση στις υπηρεσίες B2C. Ποιες υπηρεσίες ακριβώς προσφέρει η εταιρεία; Λανσάρετε ή προσαρμόσατε κάποιες προκειμένου να ανταποκριθεί - τε καλύτερα στις νέες απαιτήσεις που φαίνεται να δημιουργούνται στην αγο - ρά λιανικής; Η εταιρεία μας ήταν από τη «γέννησή» της εξειδικευμένη στην παράδοση κατ’ οίκον. Προσπαθούμε να συνεχίζουμε την παράδοση, έχοντας την εμπειρία πολλών ετών, να εξελισσόμαστε, αλλά και να προ - σαρμοζόμαστε στις νέες απαιτήσεις των πελατών μας, που καθορίζονται από τις ανάγκες των τελικών παραληπτών, επεν - δύοντας στην τεχνολογία και στο δίκτυο διανομής σε πόλεις της επαρχίας. Ποιες θα είναι κατά τη γνώμη σας οι βασικές τάσεις που θα καθορίσουν το χώρο των μεταφορών και των Logistics τα επόμενα χρόνια; Οι επιχειρήσεις του κλάδου μας πρέπει να αντιληφθούν ότι απαιτείται να προχωρή - σουν σε σημαντικές επενδύσεις στην τε - χνολογία για να υποστηρίξουν και το Last mile delivery. Πρέπει να επενδύσουν σε συστήματα παρακολούθησης των απο - στολών τους, να μπορούν να μοιράσουν την πληροφορία εύκολα στον πελάτη τους, όπως και να μπορούν να εισάγουν την πληροφορία από τα συστήματα των πελατών τους. Να γίνουν κατά κά - ποιον τρόπο περισσότερο technological friendly, προκειμένου να μπορούν να δι - ασυνδεθούν ακόμα και με e-shops, και αυτή η ροή της πληροφορίας να γίνεται αυτοματοποιημένα. Τι προβλέπει το πλάνο σας για το άμε - σο μέλλον; Υπάρχουν κάποια ήδη προ - γραμματισμένα βήματα και κινήσεις; Η εταιρεία μας έχει ως άμεσο στόχο να λειτουργήσει με ένα νέο ERP σύστημα και να αναβαθμίσει τον τρόπο διασύνδεσης με τους πελάτες της μέσωweb services. Σε ό,τι αφορά τα φορτηγά μας, θέλουμε να γίνουμε ακόμα πιοφιλικοί στο περιβάλ - λον, κι έχουμε προχωρήσει σε ανανέωση του στόλου μας με φορτηγά αντιρρυπα - ντικής τεχνολογίας euro 5 & euro 6, και είναι στο άμεσο πλάνο μας η αγορά δύο νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Επίσης, προχωρήσαμε σε επενδύσεις και σε ό,τι αφορά την ψυχόμενη μεταφορά με την αγορά νέων φορτηγών ψυγείων. Είναι μέρος της φιλοσοφίας μας να δια - θέτουμε δικούς μας φυσικούς πόρους αλλά και προσωπικό αρκετά έμπειρο και εξοικειωμένο με την τεχνολογία, καθώς και ένα καλά στημένο δίκτυο, το οποίο θα έχει τη δυνατότητα ακόμα και της υπηρεσίας παραλαβής από τον πελάτη (pick up points). Για το λόγο αυτό, το 2021 αναπτύσσουμε νέα κέντρα διανομής, για να καλύψουμε το μεγαλύτερο μέρος της χώρας, διασφαλίζοντας τη ροή της πληροφορίας μέσα από δικά μας συστή - ματα ελέγχου πληροφορίας παράδοσης και POD.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=