24 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Ο Δημήτρης Ματεμτζής, President & CEO, Intrafashion Group, μιλάει για την εικόνα στην αγορά ένδυσης και υπόδησης, τη συνεχή πορεία ανάπτυξης της αλυσίδας Pink Woman και τις κινήσεις που έχουν δρομολογηθεί στο πλαίσιο της προσπάθειας καθιέρωσης ως του ισχυρότερου brand name γυναικείου fast fashion στη χώρα. Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά Ποια είναι η εικόνα αυτήν τη στιγμή στην ελληνική αγορά ένδυσης και υπόδησης μετά τις δυσκολίες και τους περιορισμούς που κατεγράφησαν το 2020 αλλά και το 2021; Τι κάμψη έχει γνωρίσει ο κλάδος; Είναι πλέον σαφές ότι κατά τη διάρκεια του 2020, το σύνολο του κλάδου Ένδυσης-Υπόδησης γνώρισε πτώση λιανικών πωλήσεων της τάξης του -30% κάτι που φαίνεται πολύ λογικό, αν κανείς αναλογιστεί -πέραν της ισχυρής επίδρασης της Covid-19 στην καταναλωτική ψυχολογία- τα σημαντικά διαστήματα lockdown, ή και υπολειτουργίας με μεθόδους click away κ.λπ. Ειδικά δε η γυναικεία ένδυση κατέγραψε το 2020 πτώση που, σύμφωνα με την εικόνα που έχουμε, άγγιξε συνολικά το -35%. Αναφορικά στο 2021, και δεδομένου ότι έως και τα τέλη Οκτωβρίου ’21 είχαμε ανάλογο με το 2020 διάστημα μη λειτουργίας (≈ 2 πλήρεις μήνες) υπολογίζω ότι το σύνολο της αγοράς παρουσίασε σημάδια ανάκαμψης που ίσως κινούνται μεταξύ 20-25% στο πρώτο 10μηνο. Σημειώνω ότι η αυστηροποίηση των περιοριστικών μέτρων λειτουργίας του Λιανεμπορίου από τις αρχές Νοεμβρίου έπληξε σημαντικά την επισκεψιμότητα (υπολογίζω κατά τουλάχιστον -30%), με αποτέλεσμα την αξιοσημείωτη επιβράδυνση του ρυθμού ανάπτυξης που παρουσίασε το πρώτο δεκάμηνο. Δεδομένου του lockdown ή της υπολειτουργίας της αγοράς με μεθόδους τύπου click away κ.λπ., το περυσινό τελευταίο δίμηνο (Νοε-Δεκ. ’20) είναι προφανές πως η αγορά κινείται πολύ αυξητικά, ωστόσο οι ενδείξεις επιβεβαιώνουν πως η αγορά κινείται χαμηλότερα της αντίστοιχης περιόδου του 2019. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, ποια είναι η θέση του ομίλου Intrafashion; Πώς έχει επηρεαστεί από την πανδημία και πώς «κλείνει» το 2021; Ο Όμιλος Intrafashion αντιμετώπισε τη διετία 2020-21 με γνώμονα μια διευρυμένη στρατηγική αναδιάρθρωσης και σημαντικής ανάπτυξης, που απέδωσε εξαιρετικούς καρπούς. Πιο συγκεκριμένα, εκκινώντας από μια πολύ ζημιογόνα χρήση του 2019 (-5.0 εκατ. ευρώ ζημιές), το 2020 περιορίσαμε τις ζημιές στις μόλις -700.000 ευρώ, έχοντας καταγράψει μείωση τζίρου λόγω πανδημικής κρίσης -27.0% στα περίπου 18.800.000 ευρώ. Συνεχίζουμε να επενδύουμε και να αναπτυσσόμαστε ΔΗΜΉΤΡΗΣ ΜΑΤΕΜΤΖΉΣ PRESIDENT & CEO, INTRAFASHION GROUP O ΟΜΙΛΟΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΙΕΤΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΤΑ +9 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ, ΑΠΟ ΖΗΜΙΕΣ -5 ΕΚΑΤ. ΤΟ 2019 ΣΕ ΚΕΡΔΗ 4 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΤΟ 2021
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=