RETAILBOOK 2021

Με εφαλτήριο το 2020, κινηθήκαμε πολύ δυναμικά το 2021 και έτσι υπολογίζουμε να κλείσουμε τη χρονιά με αύξηση πωλήσεων ≈ +45%, ξεπερνώντας τα 27.000.000 ευρώ κύκλου εργασιών και επίτευξη κερδοφορίας προ φόρων > 4.000.000 ευρώ ή ≈ 15%. Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό, ο όμιλός μας κατάφερε μέσα στη διετία της πανδημικής κρίσης να μετατρέψει τα λειτουργικά του αποτελέσματα κατά +9 εκατ. ευρώ, από ζημιές -5 εκατ. το 2019 σε κέρδη 4 εκατ. ευρώ το 2021! Επιπλέον και δεδομένης της συνολικής μείωσης της κατανάλωσης στον κλάδο, τα αποτελέσματα των πωλήσεών μας το 2021, τα οποία θα ξεπεράσουν αυτά του 2019, αποδεικνύουν το κέρδος σημαντικού μεριδίου από το Brand μας Pink Woman, έναντι του ανταγωνισμού του. Επενδύσατε στο ηλεκτρονικό εμπόριο δημιουργώντας το E-Shop Pink Woman αλλά και νέο Logistics και customer service center. Σε τι ποσοστό του τζίρου ανέρχεται πλέον το e-commerce και ποιες άλλες κινήσεις δρομολογείτε για την περαιτέρω ανάπτυξή του; H Pink Woman διαθέτει Eshop εδώ και αρκετά χρόνια. Ωστόσο, η μεγάλη στροφή ξεκίνησε στα μέσα του 2020, οπότε και μετά από πολύμηνη δουλειά, λανσάραμε μία εντελώς νέα, πρωτοπόρα και δυναμική πλατφόρμα, αναπτύσσοντας τις αγοραστικές δυνατότητες αλλά και την εν γένει εικόνα της Pink Woman. Ο συνδυασμός δημιουργίας αυτόνομου Logistic Centre και Costumer Service αποκλειστικά για το Eshop με πολύ υψηλές και στοχευμένες διαφημιστικές επενδύσεις στο digital περιβάλλον, έχει οδηγήσει τις διαδικτυακές μας πωλήσεις σε αύξηση +120% έναντι του 2019 και +50% έναντι του 2020. Έτσι, από 2% του συνολικού τζίρου το 2019, με το κλείσιμο του 2021 το Eshop θα αντιπροσωπεύει > 4% του συνόλου της Pink Woman. Είναι προφανές πως το τριετές πλάνο μας (2022-2024) προβλέπει περαιτέρω ανάπτυξη του βάρους διαδικτυακών πωλήσεων επί συνόλου με διαρκή αύξηση διαφημιστικών επενδύσεων και υιοθέτηση πιο καινοτόμων εργαλείων αλλά και «άνοιγμα» προς αγορές καταναλωτών του εξωτερικού. Είναι όμως εξίσου σαφές πως η ταχύτητα ανάπτυξής του δεν μπορεί να είναι ανάλογη άλλων brand που δεν διαθέτουν πολύ μεγάλο δίκτυο φυσικών καταστημάτων και μάλιστα αναπτυσσόμενου! Το brand Pink Woman ξεπέρασε τα 100 καταστήματα. Τι σημαίνει αυτό το ορόσημο για εσάς και ποιοι είναι οι στόχοι που έχουν τεθεί όσον αφορά το δίκτυο φυσικών καταστημάτων; Όπως είχε ήδη σχεδιαστεί και ανακοινωθεί στα μέσα του 2020, στο πλαίσιο της εξαγοράς του ομίλου, προχωρήσαμε στο άνοιγμα 20 νέων καταστημάτων εντός 18 μηνών, σπάζοντας πλέον το φράγμα των 100 Pink Woman stores, διατηρώντας τη σχέση 75-25% μεταξύ Franchise και εταιρικών καταστημάτων. Με βάση την επιχειρηματική μας ανάλυση, προβλέπουμε το άνοιγμα επιπλέον 20 καταστημάτων για τους προσεχείς 18 μήνες (έως και Ιούνιο 2023), με στόχο την πληρέστερη δυνατή κάλυψη των κενών που έχουμε εντοπίσει στην ελληνική αγορά. Φυσικά, ο ρυθμός υλοποίησης αυτής της εξίσου φιλόδοξης δεύτερης φάσης ανάπτυξης εξαρτάται πάρα πολύ από τις συνθήκες και τις ευκαιρίες που θα προσφέρει η αγορά ακινήτων, καθώς η επιλογή του σωστού “location” αποτελεί για εμάς αναγκαία και ικανή συνθήκη για κάθε νέο κατάστημα. Οφείλω εδώ να σημειώσω πως για την Pink Woman, η συνεχής διεύρυνση και επέκταση του δικτύου φυσικών καταστημάτων της αποτελεί κομβική προτεραιότητα, καθώς έτσι βελτιώνει την αμεσότερη πρόσβασή της σε περισσότερες καταναλώτριες…

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=