26 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Δεν είναι τυχαίο πως η τρέχουσα δυναμική του δικτύου των 100 μας καταστημάτων υποδέχεται > 125.000 καταναλώτριες ανά εβδομάδα κατά μέσον όρο. Κι αυτό είναι που θέλουμε να διευρύνουμε, τόσο με την επέκταση του δικτύου χωρίς κανιβαλισμό, όσο και με σταδιακή βελτίωση της συχνότητας επίσκεψης στα καταστήματά μας, γι’ αυτό και επενδύουμε στην πολύ τακτική αλλαγή και στον εμπλουτισμό τόσο του προϊοντικού μίγματος, όσο και του τρόπου παρουσίασής του καθώς και των προωθητικών μας ενεργειών και προσφορών. Το πρόγραμμα ανακαινίσεων των καταστημάτων σε ποιο στάδιο βρίσκεται; Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του retail concept που εφαρμόζετε; Παράλληλα με το προαναφερθέν πλάνο ανάπτυξης, οι ομάδες του ομίλου μας, σε άμεση συνεργασία και με τους Franchisees μας, εκπόνησαν ένα ιδιαίτερα απαιτητικό πλάνο ριζικών ανακαινίσεων το τελευταίο 18μηνο. Αξίζει να σημειωθεί πως σήμερα το 73% του συνολικού δικτύου καταστημάτων λειτουργεί βάσει του τελευταίου μας concept, κάτι που σημαίνει πως > 50 υφιστάμενα καταστήματα (πλέον των 20 νέων ανοιγμάτων) ανακαινίστηκαν μέσα στη διετία της πανδημίας! Πέραν του κολοσσιαίου μεγέθους του Project (με 2-3 ανακαινίσεις και 1 άνοιγμα ανά μήνα κατά μέσο όρο το τελευταίο 24μηνο), θεωρώ πως αποτελεί ρητή και κατηγορηματική ψήφο εμπιστοσύνης τόσο της εταιρείας, όσο και των συνεργατών της Franchisees που επένδυσαν σε περίοδο κρίσης προετοιμάζοντας το μέλλον του brand. Δεν είναι διόλου τυχαίο δε πως ο μέσος ρυθμός ανάπτυξης των ανακαινισμένων καταστημάτων είναι περίπου τριπλάσιος αυτού των μη ανακαινισμένων! Αναφορικά στα βασικά χαρακτηριστικά του retail concept μας, θα έλεγα ότι είναι φιλικό, προσιτό, λειτουργικό και σύμφωνο με τις αισθητικές τάσεις που διαμορφώνονται, πάντα σε πλήρη ταύτιση με το DNA του brand. Ποιες άλλες επενδύσεις έχετε υλοποιήσει μέσα στη χρονιά ή προγραμματίζετε για τη συνέχεια και με ποιο αντικείμενο; Η εταιρεία μας, πέραν των πολύ σημαντικών επενδύσεων στις οποίες προχώρησε αναφορικά με την επέκταση του δικτύου της (νέα καταστήματα) και τις μαζικές ανακαινίσεις, ήδη από τα τέλη του 2020 προχώρησε σε πλήρη αλλαγή της πλατφόρμας ηλεκτρονικών της πωλήσεων και στη δημιουργία αυτόνομου logistic & customer service center για τα Eshops της. Παράλληλα όμως, επενδύσαμε σε επέκταση του κεντρικού μας Logistics Center στην Καβάλα, με σχεδόν διπλασιασμό των τετραγωνικών μέτρων που σήμερα πλέον αγγίζουν τα 8.000 τ.μ. αλλά και αλλαγές στις διαχειριστικές μεθόδους εισαγωγών και εφοδιασμού του δικτύου μας, προκειμένου να υπερκαλύψουμε αυξημένες ανάγκες σε όγκο αλλά και ταχύτητα εξυπηρέτησης. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Όμιλος Intrafashion παράγει, διανέμει και πωλεί σε ετήσια -πλέον- βάση > 3.800.000 τμχ, σε > 100 καταστήματα και σε περίπου 3.000 χρωματοκωδικούς ειδών με συνεχή ροή! Τέλος, συνεχίζουμε να επενδύουμε σε αναπτύξεις και βελτιώσεις των Hard&Software, δίδοντας μεγάλη σημασία στην ακρίβεια και την ταχύτητα των πληροφοριών που απαιτούνται για τη διοίκηση ενός τόσο σύνθετου και απαιτητικού δικτύου με ταχύτατη και διαρκή προϊοντική ανανέωση. ΤΟ RETAIL CONCEPT ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΙΚΟ, ΠΡΟΣΙΤΟ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ, ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΤΑΥΤΙΣΗ ΜΕ ΤΟ DNA ΤΟΥ BRAND
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=