59 RETAILBOOK Ταχίνι - Σησαμοβούτυρο, το High Protein Φιστικοβούτυρο και αμυγδαλοβούτυρο, το Κάσιους Βούτυρο και αποτελούν ένα εξαιρετικό υγιεινό snack για όλες τις ώρες της ημέρας. Στην κατηγορία των plant-based προϊόντων, η εταιρεία Φρεσκούλης λάνσαρε, το 2021, μια νέα σειρά υγιεινών γευμάτων με βάση τα λαχανικά, που περιλαμβάνει 4 διαφορετικούς κωδικούς κατάλληλους και για on the go κατανάλωση. Πρόκειται για τα προϊόντα Super Bowl, σε συνδυασμούς με ρεβίθια και μαύρο ρύζι, γαρίδες και μαύρο ρύζι, noodles ρυζιού και πλιγούρι και καρότο, που αποτελεί τη vegan πρόταση της σειράς. VEGAN: ΑΠΡΌΣΜΕΝΕΣ ΓΕΎΣΕΙΣ ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΊΑ Οι χορτοφάγοι καταναλωτές, ενώ πριν από μερικά χρόνια έψαχναν μάταια στα ράφια των σούπερ μάρκετ να βρουν προϊόντα που τους αφορούν, σήμερα έχουν να επιλέξουν από μια πληθώρα επιλογών. Όλο και περισσότερες εταιρείες δημιουργούν vegan προϊόντα, καθώς πρόκειται για μια τάση που ήρθε για να μείνει. Μια τέτοια πρόταση δημιούργησε το 2021 και η εταιρεία Φρεσκούλης με σαλάτες snack to go και διάφορες γεύσεις, όπως η σαλάτα Caesar’s με πρωτεΐνη σόγιας αλλά και τυριά και dressing αποκλειστικά για vegans. Προϊόντα Vegan, ωστόσο, δεν συναντούμε μόνο στη διατροφή. Η ΤΑΙ λανσάρισε νέο υγρό εντομοαπωθητικό με συσκευή για κουνούπια και σκνίπες με vegan φόρμουλα και με πιστοποίηση ότι η σύνθεση του προϊόντος δεν περιέχει κάποιο συστατικό που να παράγεται από ζωικές πρώτες ύλες. READY MADE: ΝΟΣΤΙΜΙΆ ΧΩΡΊΣ ΜΑΓΕΊΡΕΜΑ Η έλλειψη ελεύθερου χρόνου, σε συνδυασμό με τις αυξημένες εργασιακές υποχρεώσεις, έχουν οδηγήσει πολλούς καταναλωτές στην αναζήτηση εύκολων και γρήγορων διατροφικών λύσεων, στα λεγόμενα ready made γεύματα. Πρόκειται για μια τάση που κερδίζει ολοένα και περισσότερους οπαδούς και στην οποία επενδύουν πολλές ελληνικές εταιρείες, καθώς ο τζίρος των προϊόντων αυτών αυξάνεται χρόνο με το χρόνο. Οι εταιρείες αναζητούν πρωτότυπες διατροφικές λύσεις που συνδυάζουν νοστιμιά με ευκολία και θρεπτικά συστατικά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η εταιρεία Κ22 Global Traders, που κυκλοφόρησε σε κονσέρβα τα προϊόντα Nutri Valley, όπως έτοιμο φιλέτο κοτόπουλο, γαλοπούλα ή σολομό, που μπορούν άμεσα να καταναλωθούν ως συνοδευτικά σε σαλάτες ή σκέτα χωρίς να χρειάζονται μαγείρεμα. ΣΕΒΑΣΜΌΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΆΛΛΟΝ ΜΕ ΑΝΑΚΥΚΛΏΣΙΜΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΕΣ Όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν διατροφικά προϊόντα και με βάση τις περιβαλλοντικές τους ανησυχίες. Έτσι, οι περισσότερες εταιρείες δημιουργούν συσκευασίες φιλικές προς το περιβάλλον και σχεδόν πλήρως ανακυκλώσιμες. Για το 2021, η Nutria προχώρησε σε ανάπτυξη της σειράς ελαιολάδων «Ιωνίς Ελληνικής Γης», με το νέο «Ιωνίς ΠΟΠ Σητεία Λασιθίου Κρήτης» σε γυάλινη φιάλη. Προϊόντα σε συσκευασίες φιλικές προς το περιβάλλον κυκλοφόρησε και η Ευρωχαρτική, η οποία εμπλούτισε τη σειρά Endless Earth με το νέο ρολό κουζίνας Giant Love, τα ρολά υγείας Premium Touch και τις χαρτοπετσέτες Only Me, σε χάρτινες ανακυκλώσιμες συσκευασίες, περνώντας έτσι το μήνυμα για την προστασία του πλανήτη. ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ ΣΤΗ ΦΎΣΗ ΜΈΣΩ ΤΟΥ… RETAIL Η επιστροφή στη φύση μπορεί να μη γίνεται πραγματικότητα για τους περισσότερους από εμάς, όμως η επιλογή προϊόντων με φυσικά συστατικά είναι μία ακόμη τάση που κυριάρχησε στο retail το 2021. Ακολουθώντας αυτή την τάση, η εταιρεία Εύρηκα λανσάρισε στην αγορά το Εύρηκα Newborn, ένα απορρυπαντικό σχεδιασμένο ειδικά για ρούχα νεογέννητων με πάνω από 94% φυσικά και φυτικής προέλευσης συστατικά, ενώ παράλληλα είναι δερματολογικά ελεγμένο και υποαλλεργικό. Χωρίς προσθήκη χρωστικών, φωσφορικών, σιλικόνης και nitro-musks, η Εύρηκα άνοιξε το δρόμο για τα απορρυπαντικά που θυμίζουν… φύση. ΘΕΜΑΤΙΚΆ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΌΤΥΠΕΣ ΣΥΛΛΟΓΈΣ Μπορεί την αρχή να είχε κάνει πριν από χρόνια η Coca-Cola με τις συλλεκτικές φιάλες της, όμως φαίνεται πως ακόμη και σήμερα τα «θεματικά/συλλεκτικά» προϊόντα προτιμώνται από τους καταναλωτές. Για το 2021, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία και η Fix Hellas παρουσίασαν τρεις συλλεκτικές συσκευασίες «Τρου Λοκάλ» που εμπνεύστηκαν από την ποικιλομορφία της Ελλάδας και συγκεκριμένα από το αστικό, ηπειρωτικό και νησιωτικό τοπίο. Οι καταναλωτές αναζήτησαν τις Τρου Λοκάλ φιγούρες (το περιστέρι για το αστικό τοπίο, το καΐκι για τα νησιά και την κατσίκα για την ηπειρωτική χώρα), δημιουργώντας μια συλλεκτική τριάδα συσκευασιών που γνώρισε μεγάλη επιτυχία. ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΥΓΕΊΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΌ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΊΑΣ Η πανδημία, που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά πλήττει την ανθρωπότητα, γέννησε την ανάγκη για τη δημιουργία μιας σειράς προϊόντων που μέχρι πριν από μερικά χρόνια, σπάνια θα συναντούσες στα ράφια κάποιου σούπερ μάρκετ. Τέτοια προϊόντα είναι και οι χειρουργικές μάσκες μίας χρήσης, που έχουν πλέον γίνει απαραίτητο «αξεσουάρ» κάθε καταναλωτή, προκειμένου να προστατευτεί από τον φονικό κορονοϊό. Λανσάροντας μια σειρά τέτοιων προϊόντων ευρείας κατανάλωσης πλέον, η εταιρεία ΜΕΓΑ κυκλοφόρησε χειρουργικές μάσκες υψηλής προστασίας και άνεσης, που είναι κατάλληλες για πολύωρη χρήση και διατίθενται σε τρία διαφορετικά μεγέθη. Μέσα στη χρονιά, η ΜΕΓΑ λάνσαρε και τις μαύρες χειρουργικές μάσκες προσώπου ΜΕΓΑ Type IIR, που έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με πολύ αυστηρά κριτήρια ποιότητας με τρία στρώματα, τα οποία εξασφαλίζουν άριστο φιλτράρισμα (BFE≥98%), σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα (ΕΝ14683), ενώ επιτρέπουν άνετη αναπνοή.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=