64 ΕΡΕΥΝΑ 11.7% 11.2% 9.3% 12.0% 11.7% 12.3% 13.2% 9% 7% 5% 8% 6% 10% 7% 11% 12% 8% 16% 12% 17% 15% 21% 22% 19% 17% 28% 25% 34% 28% 29% 28% 27% 25% 21% 19% 21% 21% 29% 23% 18% 13% 14% 10% 10% 12% 9% 11% 13% 10% 0% 20% 40% 60% 80% 100% 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 Τίποτα Έως 5% 5-10% 10-20% 20-30% Πάνω από 30% Πηγές: Ετήσια έρευνα καταναλωτών ΙΕΛΚΑ 11% 9% 18% 12% 12% 11% 12% 12% 14% 18% 55% 40% 47% 49% 44% 42% 42% 40% 46% 42% 33% 50% 35% 39% 43% 47% 45% 48% 40% 40% 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 9-12 Μαρτίου 18-19 Μαρτίου25-27 Μαρτίου 1-3 Απριλίου 12-14 Απριλίου 8-10 Μαίου 22-24 Μαίου 2020 29-31 Αυγούστου 2-3 Νοεμβρίου 1-6 Απριλίου Εμπιστεύομαι τα σούπερ μάρκετ ότι λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη δημόσια υγεία Αξιολόγηση κλάδου σούπερ μάρκετ Μάρτιος 2020-Απρίλιος 2021 Διαφωνώ Ούτε διαφωνώ ούτε συμφωνώ Συμφωνώ Πηγές: Κυλιόμενη έρευνα καταναλωτών για την πανδημία, ΙΕΛΚΑ 24% 19% 57% Θεωρείτε πως τα σούπερ μάρκετ σε σχέση με άλλους κλάδους χειρίζονται καλύτερα την πανδημία Covid-19; Διαφωνώ (1-3) Ούτε διαφωνώ-Ούτε συμφωνώ Συμφωνώ (5-7) Πηγές: Ετήσια έρευνα καταναλωτών ΙΕΛΚΑ Μεγάλη η εξοικονόμηση χρημάτων από τις προσφορές (1,3 δισ. ευρώ) Θετική άποψη για το χειρισμό της πανδημίας Θετική άποψη για το χειρισμό της πανδημίας ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΉ ONLINE ΕΤΟΙΜΌΤΗΤΑ Η περίοδος των παρατεταμένων lockdown αλλά και η αλλαγή στη συμπεριφορά του καταναλωτή εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης, έφεραν αξιοσημείωτη ανάπτυξη στο e-commerce, όπου όλο και περισσότεροι retailers του κλάδου εισχώρησαν με ιδιαίτερη επιτυχία, η οποία αποτυπώθηκε στον τζίρο τους. Η ανάπτυξη του on line εμπορίου έφτασε το ποσοστό του 262% από το 2019 έως το 2020, όταν από το 2016 έως το 2019 κυμαινόταν από 30-50%! Η online ετοιμότητα του κλάδου είναι
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=