RETAILBOOK 2021

72 ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΣΥΝΟΛΟ ΑΓΟΡΑΣ © 2021 Nielsen Consumer LLC. All Rights Reserved. SOURCE: SCANTRACK PLUS REPORTED PERIOD: YTD 10.10.21 Value % Contribution Value Sales % Change vs YA 18,8 18,9 9,9 9,9 22,0 21,5 35,1 36,3 14,3 13,3 0,0 10,0 20,0 30,0 40,0 50,0 60,0 70,0 80,0 90,0 100,0 YTD'20 YTD'21 TOP 1-5 TOP 6-10 TOP 11-30 31+ PRIVATE LABELS -4,8% +2,9% +2,6% +0,2% +6,0% -10,0 -5,0 0,0 5,0 10,0 TOP 1-5 TOP 6-10 TOP 11-30 31+ PRIVATE LABELS Η πιο έντονη προωθητική δραστηριότητα καταγράφηκε στα καλλυντικά και τα προϊόντα υγείας, όπου όσον αφορά τα επώνυμα προϊόντα, το 85,8% των πωλήσεων για το 2021 πραγματοποιήθηκε υπό καθεστώς προώθησης. Το αντίστοιχο μέγεθος το 2020 ήταν 81,3% και, με τα νέα δεδομένα, στην ουσία «επιστρέφουμε» στο 2019 (85%). Όσον αφορά το σύνολο των προϊόντων (επώνυμα + ιδιωτικής ετικέτας) της κατηγορίας, έφθασαν να πωλούνται μέσω προωθητικής ενέργειας σε ποσοστό 81,3% για το πρώτο δεκάμηνο του 2021 από 77,1% το 2020. Τα προϊόντα οικιακής χρήσης δείχνουν επίσης μια αυξανόμενη δυναμική μέσω προώθησης, καθώς το 44,7% των πωλήσεων για το δεκάμηνο του 2021, αφορούσε προϊόντα υπό προώθηση, έναντι 43,1% το 2020. Την ίδια στιγμή, στο σύνολο των προϊόντων (επώνυμα + ιδιωτικής ετικέτας) της κατηγορίας οι πωλήσεις υπό προώθηση αποτέλεσαν το 35,1% για το δεκάμηνο του 2021 από 33,5% το 2020. Μικρότερη προωθητική ένταση καταγράφηκε αναφορικά με τα προϊόντα τροφίμων και ποτών, με τα επώνυμα brands να πωλούνται σε ποσοστό 39,7% υπό καθεστώς προώθησης στο δεκάμηνο του 2021 έναντι του 38,2% για το 2020. Εξετάζοντας το σύνολο των προϊόντων του κλάδου (επώνυμα + ιδιωτικής ετικέτας), οι πωλήσεις υπό προώθηση ήταν της τάξης του 35,8% για το 2021 έναντι του 34,2% το 2020. Η ΠΙΟ ΈΝΤΟΝΗ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΉ ΔΡΑΣΤΗΡΙΌΤΗΤΑ ΚΑΤΑΓΡΆΦΗΚΕ ΣΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΆ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΥΓΕΊΑΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=