RETAILBOOK 2020
Έμφαση στην καινοτομία, την εξωστρέφεια και τη βιώσιμη ανάπτυξη Κοιτώντας με αισιοδοξία το μέλλον, η Παπουτσάνης, με σεβασμό στην παράδοση και την ιστορική της κλη- ρονομιά, ακολουθεί μια στρατηγική που έχει τη χώρα μας στο επίκεντρο και αναπτύσσεται σε τρεις πυλώνες: l εξωστρέφεια για τη δημιουργία αξίας για την εταιρεία και τη χώρα, l βιώσιμη ανάπτυξη με σεβασμό στην προστασία του περιβάλλοντος και τις ανάγκες των μελλοντικών γενεών l καινοτομία για τη δημιουργία προϊόντων που ανοίγουν νέους ορί- ζοντες στην αγορά. Η Παπουτσάνης διατηρεί μια δι- αρκώς αυξανόμενη παρουσία σε πάνω από 25 χώρες σε όλο τον κόσμο όπως οι Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Γαλλία, Σουηδία, Μεξικό, ΗΠΑ, Ρωσία και Αυστραλία. Το 51% του κύκλου εργασιών της εταιρείας προέρχεται από την Ελ- λάδα, ενώ το υπόλοιπο 49% από τις αγορές του εξωτερικού. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία έχει συνάψει ήδη σειρά συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρείες για την παραγωγή προϊ- όντων που καλύπτουν τις ανάγκες τους. Η μείωση του περιβαλλοντικού απο- τυπώματος, η αξιοποίηση πρώτων υλών φυσικής και υπεύθυνης προέ- λευσης και η ανάπτυξη προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον, αποτε- λούν δεσμεύσεις που έχει υιοθετήσει η εταιρεία, ενώ συνεχίζει να επενδύει στον τομέα της ποιότητας και της βιωσιμότητας σε όλα τα στάδια της παραγωγής και φροντίζει την εξασφάλισή τους μέσα από ισχυρές και διεθνώς αναγνωρισμένες πιστο- ποιήσεις. Το Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης ηγείται των καινοτόμων πρωτοβου- λιών που υλοποιεί η Παπουτσάνης. Στελεχωμένο με έμπειρο επιστημο- νικό προσωπικό, εστιάζει στην ανά- πτυξη μοναδικών νέων προϊόντων και σειρών περιποίησης για την ελληνική και διεθνή αγορά που ανταποκρί- νονται στις υψηλές απαιτήσεις των καταναλωτών και των συνεργατών της εταιρείας. Στα εργαστήρια της Παπουτσάνης αναπτύσσονται πάνω από 150 νέες φόρμουλες το χρόνο, τελειοποιούνται οι μέθοδοι παρα- γωγής και δημιουργούνται προϊόντα από εκλεκτές πρώτες ύλες και συ- στατικά από τη φύση. Ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων προσαρμοσμένο σε κάθε ανάγκη Η πανδημική κρίση αποτέλεσε την αφορμή για να δείξει η εταιρεία τα αντανακλαστικά που διαθέτει και την ευελιξία που τη διακρίνει. Επεν- δύοντας στην τεχνογνωσία του Τμή- ματος Έρευνας και Ανάπτυξης και στις παραγωγικές τις δυνατότητες και έχοντας λάβει την έγκριση των αρμόδιων αρχών, η Παπουτσάνης αξιοποίησε μέρος της παραγωγής της μονάδας στη Ριτσώνα Ευβοίας για την αποκλειστική παραγωγή βιο- κτόνων και απολυμαντικών με χρήση οινοπνεύματος σε περιεκτικότητα 80% κατ’ όγκον, ώστε να καλυφθούν στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό οι άμεσες ανάγκες της χώρας. Η κατηγορία των αντισηπτικών προϊ- όντων έχει συμβάλει στη δημιουργία ενός διευρυμένου χαρτοφυλακίου προϊόντων προσωπικής υγιεινής, που ανταποκρίνονται σε διαφορετικές ανάγκες και περιστάσεις, τόσο σε επίπεδο ατομικής και οικογενειακής χρήσης, όσο και για τις ανάγκες βιομηχανικών και εταιρικών πελα- τών, εμπορικών καταστημάτων και ξενοδοχείων. Σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα προϊόντα της οικογένειας Νatura, αλλά και με τα νέα κρεμο- σάπουνα και σαπούνια της σειράς με αντιβακτηριδιακή δράση, η Πα- πουτσάνης προσφέρει ολοκληρωμέ- νη υγιεινή και εγγυημένη προστασία από μικρόβια και ιούς κάθε στιγμή της ημέρας. Ταυτόχρονα, η Παπουτσάνης, εστιά- ζει και επενδύει στα επώνυμα προϊ- όντα της, με την επέκταση των ήδη υπαρχουσών σειρών και τη δημιουρ- γία νέων, με καινοτόμους φόρμουλες που ανταποκρίνονται στις υψηλές απαιτήσεις των καταναλωτών, τόσο στην κατηγορία του στέρεου και υγρού σαπουνιού, όπου κατέχει δια- χρονικά μία από τις πρώτες θέσεις, όσο και σε αυτή του σαμπουάν και του αφρόλουτρου, με σταθερή πα- ρουσία και δυναμικό πλάνο ανάπτυ- ξης τα επόμενα χρόνια.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=