RETAILBOOK 2020
125 RETAIL BOOK ΕΥΒΟΪΚΉ ΖΎΜΗ Η Ευβοϊκή Ζύμη συνέχισε το 2020 πολύ δυναμικά την προώθηση της Φρέσκιας Σφολιάτας Βουτύρου, Ζύμης Ψαχνών. Φρέσκιας, γιατί πλέον η νοικοκυρά μπορεί να προμηθευτεί την αγαπημένη της σφολιάτα από το ράφι της συντήρησης και χωρίς να χρειάζεται ξεπάγωμα, μπορεί να την χρησιμοποιήσει στη στιγμή, για να φτιάξει τις υπέροχες συνταγές της. Η καινοτομία του προϊόντος όμως βρίσκεται και στο εκλεκτό βούτυρο, που πλέον αντικαθιστά τη μαργαρίνη στη σφολιάτα και δίνει νέες δυνατότητες στη νοικοκυρά για να δημιουργήσει συνταγές με σφολιάτα που όταν ψηθεί, φουσκώνει, δημιουργώντας λαχταριστές στρώσεις από αφράτα και λεπτά φύλλα, απογειώνοντας τη γεύση και την όσφρηση, σε όλες τις γλυκές ή αλμυρές συνταγές. Το προϊόν βρίσκεται στα μεγάλα καταστήματα των σούπερ μάρκετ σε όλη την Ελλάδα και έχει από την πρώτη στιγμή δημιουργήσει φανατικούς χρήστες. Παράλληλα, η συνεχής ευαισθητοποίηση των καταναλωτών στην υγιεινή διατροφή και η ζήτηση για προϊόντα που να ικανοποιούν αυτήν την ανάγκη, μας οδήγησε στην περαιτέρω προώθηση του Φρέσκου Φύλλου Ολικής Άλεσης Ζύμης Ψαχνών. Ένα υπέροχο, τραγανό χωριάτικο φύλλο, που συνδυάζει τη γεμάτη γεύση των αλεύρων ολικής άλεσης με τα ευεργετικά για τον οργανισμό μας χαρακτηριστικά των φυτικών ινών. Το Χωριάτικο Φύλλο Ολικής Άλεσης ζυμώνεται με χοντρό αλεύρι και νερό, έτσι ακριβώς όπως μας το δίδαξαν οι παλιές νοικοκυρές. Είναι ανθεκτικό, πλούσιο σε γεύση και μυρωδιά. Μετά το ψήσιμο παραμένει τραγανό για αρκετό χρονικό διάστημα. Οι νοικοκυρές έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν στα αγαπημένα τους πρόσωπα λαχταριστές πίτες με όλες τις επιπλέον ιδιότητες της ολικής άλεσης, γιατί τελικά η σωστή διατροφή μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα ζωής, αλλά ακόμη και να την παρατείνει. Η συνεχής εξωστρεφής ανάπτυξη της Ευβοϊκής Ζύμης μάς οδήγησε και στο λανσάρισμα μιας σειράς προϊόντων που απευθύνεται στους καταναλωτές της Ευρώπης, της Αμερικής και της Μέσης Ανατολής. Νέα εικαστικά, νέες μακέτες συσκευασιών και σε διαφορετικά μεγέθη. Έχει τονισθεί το brand “Zimi” για να δημιουργήσει τη δική του ταυτότητα στο μυαλό του καταναλωτή. Επίσης, πιο «παιχνιδιάρικη» διάθεση στη μακέτα δίνει και η φιγούρα του «χαρούμενου φούρναρη», που έρχεται καλοδιάθετος, να προσφέρει γευστικές λιχουδιές από την ελληνική ευβοιώτικη γη και παράδοση σε όλες τις νοικοκυρές του κόσμου! Οι νέες συσκευασίες έχουν ήδη τοποθετηθεί σε καταστήματα σούπερ μάρκετ σε πολλές χώρες και έχουν ξεκινήσει το δικό τους «ταξίδι», για να κατακτήσουν νέες αγορές και καταναλωτικές συνήθειες. CAMPER GAZ Η εταιρεία Camper Gaz το 2021 κλείνει 15 χρόνια κατασκευής και εξέλιξης του καμινέτου Delux 500 Piezo. Το συγκεκριμένο καμινέτο αποτελεί μία από τις πρώτες επιλογές των Ελλήνων καταναλωτών, τόσο λόγω ποιότητας κατασκευής όσο και λόγω της εμφάνισής του. Η εταιρεία, θέλοντας να δώσει αέρα ανανέωσης στην γκάμα των προϊόντων της και παράλληλα περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές, παρουσίασε τα νέα φιαλίδια βιδωτής βαλβίδας ασφαλείας. Οι νέες σειρές φιαλιδίων αλλάζουν την κλασική μονόχρωμη εικόνα των καμινέτων στον πάγκο της κουζίνας και δίνουν μια νέα ευχάριστη νότα στη συσκευή που θα φτιάξει κάποιος τον καφέ του, θα ζεστάνει νερό για το τσάι ή το γάλα. Τη συλλογή συμπληρώνει το φιαλίδιο που είναι αφιερωμένο στα Παιδικά Χωριά SOS. Το φιαλίδιο κυκλοφορεί την περίοδο των Χριστουγέννων και του Πάσχα, με διαφορετική σχεδίαση κάθε χρονιά. Η εταιρεία Camper Gaz διαθέτει ένα μέρος των εσόδων από την πώληση του συγκεκριμένου φιαλιδίου στα Παιδικά Χωριά SOS. Η εταιρεία Camper Gaz επέλεξε να καθορίσει τη στρατηγική επικοινωνίας σε δύο πολύ βασικά στοιχεία, την Ελληνικότητα και την Ασφάλεια των προϊόντων της. Η υλοποίηση βασίζεται σε δύο άξονες. Ο πρώτος είναι η προβολή τηλεοπτικής διαφήμισης στα μεγάλα κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας αλλά και σε επιλεγμένα τοπικά. Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία Camper Gaz καταφέρνει να επικοινωνήσει στον καταναλωτή τις χρήσεις της συσκευής, την ποιότητα κατασκευής, την ασφάλεια κατά τη χρήση, την επιλογή διαφόρων χρωμάτων των ανταλλακτικών φιαλιδίων και τέλος το ότι είναι ελληνικής κατασκευής. Ο δεύτερος είναι οι εστιασμένες instore ενέργειες, καθώς λόγω της κατάστασης που υπάρχει με τον Covid-19 ο καταναλωτής περνάει αρκετές ώρες μέσα στα σούπερ μάρκετ, και αυτό αποτελεί συνήθως τη βασική του έξοδο. Η εταιρεία αποφάσισε να προσφέρει πιο οικονομικές τιμές μέσω προωθητικών ενεργειών (ειδικές τοποθετήσεις προβολών, φυλλάδια και άλλα), ώστε τα προϊόντα της να γίνουν ακόμα πιο οικονομικά και προσιτά στον καταναλωτή.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=