RETAILBOOK 2020

126 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΧΡΥΣΆ ΑΥΓΆ Τα Χρυσά Αυγά ιδρύθηκαν από δύο μεγάλες πτηνοτροφικές μονάδες, την Π. Σκούρτης ΑΒΕΕ και τη Σ. Παπαγιάννης Α.Ε., που διέθεταν τα αυγά τους στην ελληνική αγορά για πάνω από 60 χρόνια. Αυτές οι μονάδες, με τεράστιες δυνατότητες παραγωγής φρέσκων αυγών σήμερα όλων των κατηγοριών όπως βιολογικά, ελευθέρας βοσκής, αχυρώνα και κλωβοστοιχιών, βρίσκονται στο Χιλιομόδι Κορινθίας και στο Σχηματάρι Βοιωτίας, παρακολουθούν και επενδύουν στην προηγμένη τεχνολογία με υπερσύγχρονα συστήματα ωοσκόπησης των αυγών και με καθημερινούς κτηνιατρικούς ελέγχους, αυτοματοποιημένα συστήματα νερού και τροφής και συστήματα βιολογικού καθαρισμού και επεξεργασία των αποβλήτων τα οποία μετατρέπονται σε οργανικά λιπάσματα. Δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον και παρέχουν τη δυνατότητα να βοηθούν στην ανάπτυξη της βιολογικής γεωργίας. Οι επενδύσεις που πραγματοποιούνται τόσο στις δύο μονάδες, όσο και στο δίκτυο αποθήκευσης/διανομής, εξασφαλίζουν τις βέλτιστες συνθήκες για την προσφορά στον καταναλωτή άριστων προϊόντων. Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα προϊόντα μας, που μας έχει φέρει σε ηγετική θέση στην αγορά, μας υποχρεώνει να κάνουμε έναν συνεχή αγώνα να προσφέρουμε ανώτερης ποιότητας προϊόντα που κατατάσσονται στα τρόφιμα «υψηλής διατροφικής αξίας». Οι συνεχείς επενδύσεις στο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων, μας επιτρέπει να παρουσιάζουμε καινοτόμα και πρωτοπόρα υγιεινά προϊόντα που διακρίνονται για τη μοναδικότητά τους, όπως το 100% βιολογικό ασπράδι αυγού και τα αυγά Αχυρώνα εμπλουτισμένα με βιταμίνη D, που τόσο την έχει ανάγκη ο σύγχρονος άνθρωπος και ειδικά τα παιδιά. Τα πρωτεϊνούχα ροφήματα, παστεριωμένα και χωρίς συντηρητικά, βρίσκουν πολύ μεγάλη αποδοχή από όσους αθλούνται και κάνουν υγιεινή διατροφή, μέχρι και σε αυτούς που κάνουν πρωταθλητισμό. Τα πρωτεϊνούχα ροφήματα με σοκολάτα και με γεύση φράουλας έχουν ανοίξει ένα νέο τμήμα της αγοράς, το οποίο απευθύνεται σε νεανικό κοινό που χρειάζεται ένα δυναμωτικό κρύο ρόφημα. Επενδύουμε στις έρευνες, μελέτες και σε γευστικές δοκιμές, ώστε να παρακολουθούμε τις νέες καταναλωτικές τάσεις, που συνεχώς διαφοροποιούνται, και ειδικά στη νέα γενιά που οι ανάγκες της αλλάζουν ως προς τις διατροφικές συνήθειες και συμπεριφορές. Τέλος, όλες οι προδιαγραφές και πιστοποιήσεις που καλύπτουμε όπως ISO 9001,ISO 22000, GMO FREE, ΔΗΩ και AGROCERΤ, μας επιτρέπουν να δίνουμε τη γνωστή εγγύηση των Χρυσών Αυγών. ΟΎΖΟ ΠΛΩΜΑΡΊΟΥ ΙΣΙΔΏΡΟΥ ΑΡΒΑΝΊΤΟΥ Η αμιγώς ελληνική αποσταγματοποιία που παράγει με αγάπη και μεράκι εδώ και 126 χρόνια το Ούζο Πλωμαρίου, έδωσε και φέτος βαρύτητα στην επικοινωνία του προϊόντος και βρέθηκε με κάθε τρόπο κοντά στους καταναλωτές, προσαρμοσμένη στις ιδιαιτερότητες του 2020. Στόχος της εταιρείας ήταν να έρθει κοντά στον καταναλωτή, να τον αφουγκραστεί, να τον υποστηρίξει, να δημιουργήσει έναν ανοικτό δίαυλο επικοινωνίας και διάδρασης μαζί του, να μοιραστεί ιδέες, τρόπους αξιοποίησης του χρόνου του και να γεμίσει την κάθε του στιγμή με ήλιο, Πλωμάρι και αισιοδοξία. Η ποτοποιία επένδυσε για άλλη μια χρονιά στη σύνδεση του προϊόντος με τον ήλιο. Ειδικά όμως φέτος, προώθησε μέσα από την κεντρική της καμπάνια τη χαρά και τη λαχτάρα που νιώθαμε όλοι για την επιστροφή στα καθιερωμένα ραντεβού στον ήλιο με τους αγαπημένους μας. Ένας ακόμη βασικός πυλώνας για την εταιρεία είναι η σταθερή αμοιβαία επικοινωνία με το νεανικό κοινό. Έτσι για τρίτη χρονιά λανσαρίστηκε μια ενέργεια βασισμένη στην καμπάνια του Ούζου Πλωμαρίου «Ραντεβού στον Ήλιο», σε μια πρωτότυπη εκδοχή-συνεργασία με τους youtubers- stand up comedians Δ. Ατζαράκη και Θ. Ζάμπρα. Η ενέργεια εναρμονίστηκε με τη φετινή συνθήκη, καθώς «έτρεξε» πλήρως στο digital περιβάλλον, που αποτελεί κατεξοχήν νεανικό κανάλι επικοινωνίας. Παράλληλα, φέτος για πρώτη φορά η αποσταγματοποιία επέλεξε να επενδύσει επικοινωνιακά και στη φθινοπωρινή-χειμερινή σεζόν. Με όχημα τον «ήλιο», στη συναισθηματική του διάσταση, το Ούζο Πλωμαρίου δημιούργησε ένα κλίμα αισιοδοξίας, προσεγγίζοντας τον καθένα μέσα από την καλή διάθεση και τον εσωτερικό ήλιο που νιώθει όταν το καταναλώνει. Έτσι το Ούζο Πλωμαρίου είναι το απόσταγμα όλων των εποχών, με ή χωρίς ήλιο, εντός και εκτός σπιτιού, καθώς όταν έχει Πλωμάρι, έχει πάντα ήλιο! Τέλος, έναν από τους σημαντικούς πυλώνες επικοινωνίας της ποτοποιίας αποτέλεσε και για φέτος η ταύτιση του προϊόντος με συγκεκριμένες περιστάσεις κατανάλωσης όπως η Σαρακοστή, μιας περιόδου όπου το ούζο πρωταγωνιστεί στο τραπέζι. Η φετινή περίοδος της Σαρακοστής ήταν εκείνη που άνοιξε το επικοινωνιακό πλάνο της χρονιάς και που πραγματοποιήθηκαν οι πρώτες επικοινωνιακές προσαρμογές. Όλο το πλάνο στα digital μέσα και στα social media είχε Covid-sensitive χροιά, προέτρεπε τους καταναλωτές να παραμείνουν αισιόδοξοι, έδινε ιδέες αξιοποίησης του χρόνου τους και τρόπους δημιουργίας χαρούμενων στιγμών, με ασφάλεια και παρέα με Ούζο Πλωμαρίου.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=