RETAILBOOK 2020
ου σε όλα τα σημεία της χώρας, καλύπτοντας ακόμα και περιοχές που δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από κατάστημα Coffee Island. Παράλληλα, το My Coffee Island ΑΡΡ καθώς και το e-shop της Coffee Island (CoffeeIsland.gr) ανα- βαθμίστηκαν και νέες υπηρεσίες προστέθηκαν. Ειδικότερα: SKIP THE LINE, απόλαυση χωρίς αναμονή. Με την υπηρεσία Skip the Line, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να κάνει την παραγγελία του μέ- σω του APP ή του coffeeisland.gr επιλέγοντας το κατάστημα που τον εξυπηρετεί, να πληρώνει αν θέλει με κάρτα και, τέλος, να περνάει από το κατάστημα της επιλογής του και να παραλαμβάνει την παραγγελία του ανέπαφα και χωρίς αναμονή! COFFEE MATES, είναι μοναδικό να απολαμβάνεις καφέ με φίλους. Με αφορμή την ανάγκη επικοινω- νίας, έκφρασης και κοινωνικοποί- ησης εν μέσω περιορισμού της μετακίνησης, η Coffee Island σχε- δίασε την υπηρεσία Coffee Mates. Παραγγέλνοντας μέσω του APP ή του coffeeisland.gr και με 4 απλά βήματα, ο καταναλωτής μπορεί, μέσα σε λίγα λεπτά, να στείλει σε οποιονδήποτε και οπουδήποτε το αγαπημένο ρόφημα του Coffee Mate του ή δώρα με προϊόντα κα- φεκοπτείου μαζί με ένα προσωπικό μήνυμα! Coffee Little Island Στο νέο ιδιαίτερο επιχειρηματικό και επενδυτικό περιβάλλον, η Coffee Island απάντησε με αμεσότητα και ευελιξία παρουσιάζοντας ένα καινούργιο μοντέλο καταστημάτων για τους επενδυτές, αλλά και μια ανανεωμένη εμπειρία εστίασης για τους καταναλωτές. Πρόκειται για το Coffee Little Island, ένα ευέλικτο μοντέλο καταστη- μάτων που μπορεί να φιλοξενηθεί σε μικρούς χώρους ή να πάρει τη μορφή του ως shop-in-shop, κα- ντίνα ή pop-up store. Η στόχευσή του είναι πολύ συγκεκριμένη και βρίσκει εφαρμογή με αυστηρά και συγκεκριμένα κριτήρια σε κλειστές αγορές (π.χ. υπεραγορές, αεροδρό- μια, νοσοκομεία, σταθμούς τρένων, malls κ.ά.), σε αστικά κέντρα με χαμηλά πληθυσμιακά μεγέθη, σε περιοχές με έντονα τα εποχικά και τουριστικά χαρακτηριστικά καθώς και σε περιφερειακές περιοχές με- γάλων αστικών κέντρων. Διακρίσεις, μια χρονιά υπερηφάνειας και καινοτομίας Παρά τις πρωτόγνωρες συνθήκες της χρονιάς, δεν έλειψαν οι δια- κρίσεις για την ελληνική αλυσίδα καφεστίασης. Έτσι, στις αρχές του 2020, η Coffee Island βραβεύ- θηκε στην κατηγορία της Ψηφια- κής Εξέλιξης στα φετινά Growth Awards -μια κοινή πρωτοβουλία της Eurobank & της Grant Thornton- που αποτελούν τον κορυφαίο θεσμό ανάδειξης της επιχειρηματικής αρι- στείας στην Ελλάδα. Στα μέσα της χρονιάς, η εται- ρεία διακρίθηκε στα φετινά Ermis Awards με συνολικά 3 βραβεία για την ανανεωμένη εταιρική της ταυτότητα. Η Coffee Island συ- νεργάστηκε με το πρωτοποριακό boutique design studio -με έδρα τη Θεσσαλονίκη- Beetroot, με κοι- νό στόχο τη δημιουργία μιας νέας ταυτότητας που θα σηματοδοτή- σει τη νέα εποχή ενός love brand. Η συνεργασία αυτή γέννησε ένα μοναδικής αισθητικής αποτέλεσμα που ξεχώρισε στα φετινά Ermis Awards. Πιο συγκεκριμένα, η νέα εικόνα της αλυσίδας κατέκτησε το Grand Ermis, που αποτελεί την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία του Design, καθώς και δύο ακόμα βραβεία: Gold Εrmis στην κατη- γορία Λογότυπο και Εφαρμογές / Rebranding και Silver Ermis για το νέο packaging των προϊόντων της. Ο CEO της εταιρείας, Κ. Κωνσταντινόπουλος, πρόεδρος του SCA Παράλληλα, άλλη μια ξεχωριστή αναγνώριση και διάκριση ήρθε για την Coffee Island το φθινόπωρο. O CEO της εταιρείας, Κωσταντί- νος Κωνσταντινόπουλος, εκλέχτηκε αντιπρόεδρος του μη κερδοσκοπι- κού οργανισμού Specialty Coffee Association (SCA) για το χρονικό διάστημα 2021-2022, ενώ τον Ια- νουάριο του 2023 θα αναλάβει την προεδρία του Συνδέσμου. Η Coffee Island, με την ενεργή συμμετοχή της στο SCA, έχει συμβάλει καταλυτικά στην ανάπτυξη και την εξέλιξη της σκηνής του καφέ με την υψηλή τε- χνογνωσία, τη διαρκή έρευνα, τον καινοτόμο τρόπο συνεργασίας με τις φάρμες μέσω του direct trade καθώς και τη συνεχή επένδυση στην εκπαίδευση των στελεχών και των baristi της. Καφεκοπτείο Απαντώντας στις σύγχρονες απαι- τήσεις του καταναλωτή και με το καφεκοπτείο στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος, η Coffee Island ενίσχυσε σημαντικά την γκάμα των προϊόντων της, πάντα με υψηλής ποιότητας specialty καφέδες από επιλεγμένες φάρμες. Νέες single estate επιλογές, νέα χαρμάνια, με- γάλη ποικιλία σε καφέδες φίλτρου, νέες κάψουλες συμβατές με μηχα- νές Nespresso, καινούργιες σκόνες για απολαυστικές σοκολάτες καθώς και ο πάντα αγαπημένος ελληνικός καφές, έρχονται για να συνθέσουν την γκάμα επιλογών του νέου κα- φεκοπτείου. Ακόμα, μία νέα σειρά από επιλεγμένα συνοδευτικά στο κομμάτι του φαγητού ήρθαν για να υποσχεθούν στον καταναλωτή μια ολοκληρωμένη εμπειρία απόλαυσης!
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=