RETAILBOOK 2020
16 ΕΡΕΥΝΑ ΣΕΛΠΕ Οι νέες αγωνίες O Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος ολοκλήρωσε στα μέσα Δεκεμβρίου την τρίτη μελέτη καταγραφής των καταναλωτικών τάσεων στο λιανεμπόριο μέσω εξαμηνιαίας έρευνας καταναλωτικού κλίματος λιανεμπορίου, την οποία πραγ - ματοποιεί από τον Οκτώβριο του 2019. Η έρευνα υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου Eltrun του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έλαβε χώρα την περίοδο 9-11 Δεκεμβρίου 2020 μέσω πανελλήνιας έρευνας σε δείγμα 912 καταναλωτών. Τα αποτελέσματα της έρευνας καταγράφουν τη σημαντική αλλαγή που επήλθε στο καταναλωτικό κοινό τον τελευταίο χρόνο και τη μεγάλη επίδραση της κρίσης του Covid-19 στο καταναλωτικό κλίμα και στην αγορά της λιανικής στην Ελλάδα. Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ CLICK AWAY ΚΑΙ ΠΡΟΘΕΣΗ ΧΡΗΣΗΣ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=