RETAILBOOK 2020
άμεσα δυνατή η διαμόρφωση του νέου Caddy ως people-mover στις νέες επι- βατικές εκδόσεις του ή ως αστικό Van διανομών, με το κανονικό ή το μεγάλο μεταξόνιο. Το Caddy Van παρέχει όγκο φόρτωσης 3,1 κ.μ., ενώ στο Caddy Van Maxi η χωρητικότητα ανεβαίνει στα 3,7 κ.μ. Χάρη στις συρόμενες πόρτες που έχουν αυξηθεί σε πλάτος πάνω από τα 840 χιλιοστά, το Caddy παρέχει πλέον τη δυνατότητα φόρτωσης δυο ευρωπαλετών, ένα ιδιαίτερα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην κατη- γορία του. Οι παλέτες μπορούν να απο- θηκευτούν είτε πλάγια στο κέντρο και στο πίσω μέρος, είτε πλάγια στη μέση και πίσω, κατά μήκος του αμαξώματος. Με ένα από τα πιο μεγάλα εσωτερικά της κατηγορίας, το μέγιστο μήκος του χώρου φόρτωσης έως το διαχωριστικό του εμπρόσθιου τμήματος της καμπίνας είναι 1.797 χιλιοστά (Van) και 2.150 χιλι- οστά (Van Maxi). Στο εσωτερικό, τα στοιχεία ένδειξης και ελέγχου έχουν επανασχεδιαστεί και η αρχική επαφή με τον οδηγό και το συ- νοδηγό αποτελείται είτε από αναλογικά όργανα με ψηφιακή οθόνη πολλαπλών λειτουργιών είτε -προαιρετικά, και στά- νταρ σε κάποιες εκδόσεις- από το νέο “Digital Cockpit” (πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων). Στο Caddy Kombi όπως και στο Caddy Van, είτε στάνταρ είτε προαιρετικά, διατίθενται ραδιό- φωνο και συστήματα πλοήγησης με οθόνες αφής 6,5 ιντσών, 8,25 ιντσών ή 10 ιντσών. Οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα να παραγγεί- λουν το Caddy Kombi με μια επιπλέον σειρά καθισμάτων, αφού στις στάνταρ εκδόσεις διατίθεται ως πενταθέσιο, με την τουριστική χρήση πια να φαίνεται «παιχνίδι». Το κατόπιν παραγγελίας επταθέσιο όχημα (τα καθίσματα της 2ης και 3ης σειράς θα μπορούν να μετακινηθούν προς τα εμπρός και να διπλώσουν - όπως επίσης τα καθίσματα της δεύτερης σειράς, μπορούν εύκολα να αφαιρεθούν) θα παρέχει παραπάνω ευκολίες σε όλους τους τομείς και θα διαθέτει χώρο αποσκευών μέχρι και 2.556 λίτρα. «Πράσινοι» κινητήρες για όλες τις χρήσεις Οι νέοι τετρακύλινδροι κινητήρες που θα τροφοδοτούν το Volkswagen Caddy, είναι καινοτόμοι και τεχνολογικά προ- ηγμένοι, καθώς είναι όλοι εξοπλισμένοι με φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων. Για παράδειγμα, οι κινητήρες turbo diesel (TDI), -τοποθετημένοι- για πρώτη φορά- σε ένα επαγγελματικό όχημα της Volkswagen συνδυασμένοι με το σύστημα διπλής δόσης (twin dosing), χρησιμοποιούνται στις εκδόσεις των 75 PS (55 kW), 102 PS (75 kW) και 122 PS (90 kW) και εξοπλίζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο δι- πλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Όσον αφο- ρά στο κομμάτι της εσωτερικής καύσης, οι δύο καταλυτικοί μετατροπείς με το σύστημα twin dosing (διπλός ψεκασμός AdBlue) μετατρέπουν τις εκπομπές NOx των αποδοτικών κινητήρων TDI σε νερό και αβλαβές άζωτο. Η Volkswagen δεν σταματά εκεί, αλλά παράγει μια αρκούντως ικανοποιητική γκάμα κινητήρων, αφού αντίστοιχα αποδοτικός είναι και ο «πράσινος» βεν- ζινοκινητήρας (TSI) με ισχύ 114 PS (84 kW). Επιπλέον, θα διατίθεται από αρχές του 2022 ένας turbo κινητήρας φυσικού αερίου με ισχύ 130 PS (96 kW) και θα ακολουθήσει ένα plug-in υβριδικό σύ- στημα (eHybrid). Η γερμανική εταιρεία δηλώνει με χαρά πως λόγω των προ- ηγμένων κινητήρων της, καταγράφεται σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο στο πεδίο της κατανάλωσης. Εν προκει- μένω, ανέρχεται στα 4,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα, δηλαδή 1,4 λίτρα μικρότερη σε σχέση με τον αντίστοιχο κινητήρα του προκατόχου του. Ένας από τους κύριους παράγοντες που συμβάλλουν σε αυτήν τη βελτιωμένη κατανάλωση, είναι η αεροδυναμική της καινούργιας εξωτερικής σχεδίασης και ξεκάθαρα η τιμή του συντελεστή οπισθέλκουσας (αντίσταση) - (Cd), η οποία έχει μειωθεί στο 0,30 από 0,33 που ήταν στο προ- γενέστερο μοντέλο. Όλες οι πληροφορίες γύρω από το Caddy καταδεικνύουν πως το νέο «πο- λυεργαλείο» της Volkswagen θα ηγηθεί στην κατηγορία Compact Van, με ένα εκ των βασικών στοιχείων που το ξεχω- ρίζουν από τους ανταγωνιστές του να είναι η καινοτόμος σχεδιαστική προσέγ- γιση στην κατανομή των χώρων. Οπτικά, η μετάβαση στην πλατφόρμα MQB είναι εμφανής ακόμα και εξωτερικά, από το μακρύτερο μεταξόνιο. Παραμένοντας στο εξωτερικό μέρος, το Caddy αποκτά νέες ζάντες αλουμινίου 16’ - 17’ και για πρώτη φορά 18 ιντσών και σχετικά με το σύστημα μετάδοσης, η Volkswagen τροφοδοτεί το αυτοκίνητο με κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς, με εξαί- ρεση την έκδοση California, η οποία θα εξοπλίζεται με το τετρακίνητο σύστημα μετάδοσης 4MOTION. Το νέο Volkswagen Caddy Van αναμένε- ται να είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2021, όταν και θα ανα- κοινωθούν τόσο η γκάμα των κινητήρων όσο και οι προτεινόμενες τιμές λιανικής, ενώ το νέο Kombi, η επιβατική έκδοση του Caddy, αναμένεται στην Ελλάδα την άνοιξη του 2021.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=