RETAILBOOK 2020
24 ΕΡΕΥΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΊΟ ΠΑΤΡΏΝ Ο καταναλωτής μετά το δεύτερο lockdown Ε νδιαφέροντα στοιχεία περιλαμβάνει η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Εργαστήριο Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Αγροτικού Χώρου του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προ - ϊόντων και Τροφίμων του Πανεπιστημίου Πατρών. Σκοπός της έρευνας ήταν η εμπειρική διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς κατά την υγειονομική κρίση στη διάρκεια του δεύτερου lockdown. Επιστημονικός υπεύθυνος της έρευνας είναι ο διευθυντής του Εργαστήριου, Προκόπης Θεοδωρίδης, αναπληρωτής καθηγητής Μάρκετινγκ. Στην ερευνητική ομάδα συμμετείχαν οι Θεοφάνης Ζαχαράτος και Δημήτρης Γκίκας, υποψήφιοι διδάκτορες του Τμή - ματος, καθώς και η Δρ. Βασιλική Μπουκουβάλα, συνεργάτης του Εργαστηρίου. Το ερωτηματολόγιο της έρευνας διανεμήθηκε ηλεκτρονικά σε όλη την Ελλάδα το πρώτο δεκαήμερο του Δεκεμ - βρίου 2020, με την ενεργή υποστήριξη των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών του Τμήματος -τους αξίζει ένα μεγάλο ευχαριστώ- και συγκεντρώθηκαν 2.563 ερωτηματολόγια, από τα οποία τα 2.235 ήταν ολοκληρωμένα και χρησιμοποιήθηκαν στην ανάλυση των αποτελεσμάτων. Ταυτόχρονα, παρουσιάζο - νται και στοιχεία από το πρώτο lockdown και γίνεται σύγκριση των δύο περιόδων. ΠΩΣ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ LOCKDOWN ΤΟΥ 2020, AΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ BLACK FRIDAY ΣΥΧΝΌΤΗΤΑ ΑΓΟΡΆΣ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΑΠΌ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΑΥΤΌ ΤΟ ΔΙΆΣΤΗΜΑ [ΔΕΚΈΜΒΡΙΟΣ 2020] ΣΥΧΝΌΤΗΤΑ ΑΓΟΡΆΣ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΑΠΌ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΑΥΤΌ ΤΟ ΔΙΆΣΤΗΜΑ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=