RETAILBOOK 2020

30 ΕΡΕΥΝΑ 30-60 ευρώ. Αυτό κρίνεται λογικό λόγω των δυνατοτήτων του ηλικιακού γκρουπ 18-29, που ήταν και αυτό με τη μεγαλύτερη συμμετοχή. ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ (JOURNEY) ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ/ΠΕΛΑΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ Τι προηγείται όμως της αγοράς στην Black Friday; Τι κάνουν οι καταναλωτές περιμένοντας την Black Friday; Περίπου το 70% των κατα - ναλωτών, δηλαδή 7 στους 10 καταναλωτές, κάνουν πολύ καλή έρευνα αγοράς και ελέγ - χουν τις τιμές για τα προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν πριν από την περίοδο των προσφο - ρών. Ο καταναλωτής έχει μάθει να ελέγχει και να ανακαλύπτει τυχόν παρασπονδίες. Εξάλλου, μηχανές αναζήτησης και σύγκρισης τιμών πα - ρέχουν πληροφόρηση για το αν έχουν αλλάξει οι τιμές και σχετικά ιστορικά στοιχεία, διευκο - λύνοντας ακόμη περισσότερο τον καταναλωτή στο έργο του. Οι εποχές με τα τρικ στις τιμές έχει παρέλθει και όπως επανειλημμένα έχουμε τονίσει, τον καταναλωτή μπορείς όντως να τον κοροϊδέψεις… αλλά θα γίνει μόνο μία φορά και το κόστος θα είναι πολλαπλάσια αρνητικό για την επιχείρηση, γιατί ο καταναλωτής «μι - λάει» στα κοινωνικά δίκτυα και αξιολογεί τους πάντες. Επιπρόσθετα, δεν μπορεί κανείς εύκο - λα να ξέρει τη διαχρονική αξία του καταναλωτή για την επιχείρηση. Και για μια επιχείρηση ο δυσαρεστημένος καταναλωτής/πελάτης είναι και ο καλύτερος διαφημιστής της αποτυχίας της - περιστασιακής και πιθανότατα μελλοντικά συνολικής! Αξιοσημείωτο είναι επίσης και το γεγονός ότι το 50% των καταναλωτών περιμέ - νει την BF και είχε αναβάλει τις αγορές του και 3 στους 10 κάνουν κάποιο είδος αποταμίευσης για να αγοράσουν το προϊόν που τους ενδια - ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΆ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΕ ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΑ ΕΙΣΑΓΌΜΕΝΑ... ΨΩΝΊΣΑΤΕ ΦΈΤΟΣ (2020) ΣΤΗΝ BLACK FRIDAY; ΕΊΧΑΤΕ ΨΩΝΊΣΕΙ ΠΈΡΥΣΙ ΤΟ 2019 ΣΤΗΝ BLACK FRIDAY; ΠΌΣΑ ΔΑΠΑΝΉΣΑΤΕ ΦΈΤΟΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΈΣ ΣΤΗΝ BLACK FRIDAY;

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=