RETAILBOOK 2020
32 ΕΡΕΥΝΑ φέρει στη διάρκεια της Black Friday. Οι επικοινωνιακές ενέργειες των επιχειρήσεων θα πρέπει να προηγούνται της BF -όπως πάρα πολύ σωστά το πραγματοποιούν κάποιες λια - νεμπορικές επιχειρήσεις- προβάλλοντας διαφο - ρετικές προτάσεις ευκαιριών. Οι καταναλωτές φαίνεται να «κλειδώνουν» από νωρίς τις επιθυ - μίες τους για συγκεκριμένα προϊόντα και παρα - κολουθούν την εξέλιξη τιμών και προσφορών με ιδιαίτερη προσοχή. Σε συνέχεια του ταξιδιού του καταναλωτή έρχεται και η αξιολόγηση του e-shop, δηλαδή τι συνήθως λαμβάνει υπόψη του ο πελάτης προτού το χρησιμοποιήσει για έρευνα αγοράς, αναζήτηση προϊόντων ή/και αγορά. Οι κριτικές άλλων πελατών και τα σχόλιά τους αποτελούν τα κρισιμότερα στοιχεία που αναζητά ο πιθανός πελάτης και διαμορφώνει μια πρώτη -ίσως και καθοριστική- εικόνα και άποψη για το e-shop που πιθανά να χρησιμοποιήσει. Οι περισσότερες επιχειρήσεις το γνωρίζουν ήδη και έχουν διαμορφώσει συγκεκριμένες στρα - τηγικές για τη δημιουργία θετικών εντυπώσεων και αξιολογήσεων και άμεσων ανταποκρίσεων σε πιθανά προβλήματα-παράπονα πελατών. Κάποιες επιχειρήσεις, βέβαια, ξεχνούν ότι η έλ - λειψη αξιολογήσεων ισοδυναμεί κάποιες φορές με δημιουργία αρνητικής εικόνας: η αμφιβολία τείνει να κινητοποιεί αρνητική συμπεριφορά στον καταναλωτή, δηλαδή τη μη επιλογή του συγκεκριμένου e-shop. Το 2021 φαντάζει πιο ελπιδοφόρο σε σχέση με το 2020 για όλο τον κλάδο του λιανεμπορίου και όλοι ευελπιστούν η πανδημία να αποτελέσει μια «κακή» ανάμνηση όσο πιο σύντομα γίνεται. Ο καταναλωτής θα ξαναμπεί στα καταστήματα, η αγορά θα ξαναγεμίσει κόσμο, η BF του 2021 θα είναι σίγουρα μια άλλη BF σε τζίρους και σε συναισθήματα, αλλά και η ηλεκτρονική αγορά θα αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο, και σε βάθος χρόνου ίσως επικρατήσει σε πολλές κα - τηγορίες προϊόντων. Στο λιανεμπόριο θα δοθεί μια ανάπαυλα να μετρήσει τις αδυναμίες του, να δει πού υπήρχαν κάποια δυνατά σημεία και να δει καθαρά ποιες είναι οι ευκαιρίες που πα - ρουσιάζονται στο μέλλον, ώστε πολυκαναλικά και ανταγωνιστικά να συνεχίσει να εξυπηρετεί τον πελάτη-καταναλωτή. ΤΙ ΣΥΣΚΕΥΉ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΌΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΈΦΕΡΕ; ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΈΣ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΑΓΟΡΈΣ ΣΤΗΝ BLACK FRIDAY ΤΙ ΣΥΣΚΕΥΉ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΣΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΪΌΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΈΦΕΡΕ;
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=