RETAILBOOK 2020

Από μικρό παντοπωλείο στην Αίγινα στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη αλυσίδα Supermarket στην Ελλάδα Όλα ξεκίνησαν το 1948… Όταν ο Ανδρέας Κρητικός ίδρυσε το πρώτο του παντοπωλείο στην Αίγινα. Οι ανάγκες του τόπου και των ανθρώπων και η επιθυμία του να προσφέρει στην τοπική κοινωνία, τον οδήγησαν σύντομα στη δημιουρ- γία και άλλων καταστημάτων στην περιοχή. Το 1983 , τα παιδιά του, Νεκτάριος, Άγγελος, και Δημήτρης Κρητικός, ανοίγουν το πρώτο μεγάλο κατάστημα στο νησί. Το 1996 ιδρύ- ουν την ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, που από το 2000 ξεκινά να επεκτείνεται σε όλες τις γειτονιές της Ελλάδας. Από 1/1/2021, ύστερα από μια δεκαετή, πολύ επιτυχημένη και δη- μιουργική σύμπλευση με την οικο- γένεια του ΕΛΟΜΑΣ, η ΚΡΗΤΙΚΟΣ συνεχίζει αυτόνομα με σκοπό την επέκτασή της. Ταυτόχρονα, η ΚΡΗ- ΤΙΚΟΣ υλοποιώντας το επενδυτικό και αναπτυξιακό της πλάνο, προ- έβη στην απόκτηση ποσοστού 49% της θυγατρικής «CRM Αριάδνη», η οποία εδρεύει στους Μαλάδες Ηρακλείου Κρήτης εξυπηρετώντας πάνω από 140 καταστήματα και κατέχοντας πλέον το 100% των μετοχών της. H ΚΡΗΤΙΚΟΣ πλέον θα δραστηριο- ποιείται σε 27 νομούς της χώρας, ενώ θα αριθμεί πάνω από 370 καταστήματα, 6 κέντρα διανομής και περισσότερους από 2.500 ερ- γαζόμενους. 2021-2022: η ΚΡΗΤΙΚΟΣ συνεχίζει την ανάπτυξή της με σκοπό να φτάσει σε περισσότερες γειτονιές της Ελλάδας. Νέα Εταιρική εικόνα καταστημά- των: Εφαρμόζει τη νέα εταιρική ταυτότητα, η οποία εμπνέεται από τη σπείρα, κεντρικό στοιχείο του λο- γοτύπου, αλλά και από τα παραδο- σιακά μοτίβα στις συσκευασίες και το διάκοσμο των παραδοσιακών παντοπωλείων, δίνοντας έμφαση στην ανάδειξη της μαναβικής ως τη φρουταγορά της γειτονιάς. Με αυτόν τον τρόπο, εκφράζονται οι βασικές αξίες της ΚΡΗΤΙΚΟΣ: η αυθεντικότητα, η ποιότητα, η οικο- νομία, η εμπιστοσύνη, η προσωπική φροντίδα και η εξυπηρέτηση. Η νέα ανανεωμένη εικόνα των καταστη- μάτων ξεκίνησε να εφαρμόζεται πιλοτικά σε καταστήματα της αλυ- σίδας στην Αττική και συγκεκριμένα στα καταστήματα της Γλυφάδας και της Καλλιθέας, ενώ σε διάστημα 15 μηνών θα εφαρμοστεί στο σύνολο των καταστημάτων της αλυσίδας. Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας: Επα- ναλανσάρει τη σειρά ιδιωτικής ετικέτας «Επιλογή μου» που αφορά δεκάδες κατηγορίες προϊόντων για την κάλυψη των καθημερινών αναγκών κάθε νοικοκυριού, σε συ- νεργασία με τους καλύτερους πα- ραγωγούς της Ελλάδας, με τις υψηλότερες τεχνικές προδιαγραφές πιστοποίησης και ασφάλειας και με την τέλεια σχέση ποιότητας-τιμής. Διαφοροποίηση, αυθεντικότητα- συσχέτιση με τοπική κοινωνία και σύνδεση με τοπικούς παρα- γωγούς: Παρουσιάζει τη σειρά «Θησαυροί της Ελλάδας», που βρί- σκεται ήδη στα ράφια των καταστη- μάτων και περιλαμβάνει αυθεντικά τοπικά προϊόντα Ελλήνων παραγω- γών που επιλέγονται με ιδιαίτερη φροντίδα από όλη τη χώρα και φέρουν το όνομα και το επώνυμο των ανθρώπων που τα δημιούργη- σαν ισχυροποιούν την εικόνα της αυθεντικότητας και δίνουν έμφαση σε κατηγορίες με συναισθηματική αξία για τον Έλληνα καταναλωτή, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα τον Έλληνα παραγωγό. Πρόκειται0 για γευστικούς και διατροφικούς θησαυρούς του τόπου μας που συλλέγονται από όλη την Ελλάδα. Καινοτόμες πρωτοβουλίες και δράσεις: Αναβαθμίζει τις υπηρε- σίες του ηλεκτρονικού της κατα- στήματος, λανσάροντας το νέο ΚΡΗΤΙΚΟΣ e-shop: www.kritikos- sm.gr, με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και με στόχο την άμεση ανταπόκριση στις σύγχρονες ανάγκες της επο- χής. Μέσω του e-shop οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε χιλιάδες προϊόντα και μοναδικές προσφορές, παρα- λαμβάνοντας τα ψώνια τους τη μέρα και την ώρα που επιθυμούν. Παράλληλα, η ΚΡΗΤΙΚΟΣ έχει προ- χωρήσει σε συνεργασία με την πλατφόρμα OnLine παραγγελιών ΒΟΧ της Cosmote. Η ΚΡΗΤΙΚΟΣ μεγαλώνει για να έχει την αξιοπιστία, τη δύναμη και τις δι- αδικασίες μιας μεγάλης αλυσίδας, αλλά παραμένει πάντα πιστή στην ανθρώπινη, φιλική εξυπηρέτηση ενός μικρού παντοπωλείου, με προ- σωπική έγνοια για τη γειτονιά και για κάθε πελάτη ξεχωριστά.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=