RETAILBOOK 2020

6 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Έρευνες - Μελέτες 33 ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ 44 ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ 75 ΤΡΟΦΙΜΑ Παρουσίαση κλάδων λιανεμπορίου 16 ΣΕΛΠΕ: Οι νέες αγωνίες 20 TGI: Πώς διαμορφώνονται οι αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων 24 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΊΟ ΠΑΤΡΏΝ: Ο καταναλωτής μετά το δεύτερο lockdown 56 IRI: Σούπερ μάρκετ: 9% άνοδος στο δεκάμηνο 64 NIELSEN: Σημαντική άνοδος για τα FMCGs 74 ΙΕΛΚΑ: Άνοδος μεν, αγωνία δε 148 Gfk HELLAS: Ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές: Χρονιά αλλαγών και εξελίξεων 93 ΠΟΤΑ 129 ΚΑΦΕΣΤΙΑΣΗ 133 ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΧΑΡΤΙΚΩΝ 145 ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ 161 LOGISTICS 169 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΕΛΑΦΡΑ ΦΟΡΤΗΓΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=