RETAILBOOK 2020

64 ΕΡΕΥΝΑ Σημαντική άνοδος για τα FMCGs Η συνολική αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου παρουσίασε ανάπτυξη της τάξης του 7,6% σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen στο δεκάμηνο του 2020, με όλες τις επιμέρους προϊοντικές κατηγορίες να πα - ρουσιάζουν θετική τάση. Τα προϊόντα Bazaar αναπτύχθηκαν με +9,6%, καθώς οι καταναλωτές επέλεξαν το κανάλι του λιανεμπορίου τροφίμων για να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους σε διαρκή αγαθά, λόγω της αναστολής λειτουργίας του λοιπού λιανεμπορίου. Όσον αφορά τα FMCGs, τη μεγαλύτερη ανάπτυξη παρουσίασαν τα προϊόντα φροντίδας του νοικοκυριού με +18,3% και ιδιαίτερα τα προϊόντα καθαρισμού και απολύ - μανσης. TTL GREECE S/M+SUP/TES Value Sales (Euro) YTD 2019 YTD 2020 % Chg TOTAL STORE READ 6.978.370.818 7.512.104.095 7,6 FRESH & FROZEN PRD 1.780.466.437 1.874.765.278 5,3 BAZAAR 354.172.085 388.059.294 9,6 FMCGS 4.843.732.296 5.249.279.523 8,4 FOOD BEVERAGES 3.651.013.841 3.918.447.903 7,3 HEALTH & BEAUTY 534.833.059 552.441.493 3,3 HOUSEHOLD PRD 657.885.396 778.390.127 18,3 TOTAL STORE READ Value Sales (Euro) YTD 2019 YTD 2020 % Chg TTL GREECE S/M+SUP/TES 6.978.370.818 7.512.104.095 7,6 ATTICA 3.650.765.059 3.936.985.616 7,8 THESSALONIKI 679.178.972 752.739.768 10,8 MACEDONIA/THRACE 750.701.976 805.657.731 7,3 CENTRAL GREECE 884.815.512 961.557.482 8,7 PELOPONNESE 547.740.049 586.321.828 7,0 CRETE 465.169.366 468.841.704 0,8 HYPERMARKETS 863.458.534 1.009.468.584 16,9 LARGE SUPERMARKETS 2.598.263.575 2.815.537.365 8,4 SMALL SUPERMARKETS 2.491.522.071 2.608.363.245 4,7 SUPERETTES 1.025.126.671 1.078.734.920 5,2

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=