RETAILBOOK 2020
H Nutria Α.Ε., γνωστή για την επιτυχημένη δραστηριότητά της στο χώρο των εξαγω- γών για πάνω από 20 χρόνια, επιδιώκει πλέον να κερδίσει και την ελληνική αγορά, συστήνοντας στο κοινό της μία σειρά Εξαι- ρετικών Παρθένων Ελαιολάδων «Ελληνικής Γης», με στόχο να καλύψει τις ανάγκες των καταναλωτών που επιλέγουν αυθεντικά τοπικά προϊόντα με ξεχωριστή ταυτότητα και υψηλή διατροφική αξία. Ο Έλληνας καταναλωτής είναι πλέον πιο ανήσυχος, αναζητά καινούργιες γεύσεις και επιθυμεί να ενημερώνεται και να επιλέγει προϊόντα που σέβονται τις ανάγκες του και μοιράζο- νται τις αξίες του. Στη Nutria, είμαστε ήδη εκπαιδευμένοι να θέτουμε τον πήχυ της ποιότητας πολύ ψηλά, κληροδότημα της επιτυχημένης εξαγωγικής μας δραστηριό- τητας στις απαιτητικές αγορές όλου του κόσμου. Ακόμα και αν το 2020 ήταν μια δύσκολη χρονιά για όλους, στη Nutria κα- ταφέραμε να διατηρήσουμε την αισιοδοξία μας και να κάνουμε μικρά και σταθερά βήματα ανανέωσης και ανάπτυξης της υφιστάμενης επώνυμης σειράς μας «Ιωνίς». Οι πολυάριθμες βραβεύσεις των επώνυμων προϊόντων μας σε διεθνείς διαγωνισμούς ποιότητας, μας έδωσαν την απαιτούμενη ώθηση, ώστε να τολμήσουμε να διεκδική- σουμε με αυτοπεποίθηση μεγαλύτερο μερί- διο αγοράς, σε έναν άκρως ανταγωνιστικό κλάδο, αυτόν των τροφίμων. Την ανανέωση της σειράς σε επίπεδο εμφάνισης διαδέ- χτηκε η προσθήκη δύο ακόμη κωδικών στην κατηγορία ΠΟΠ Εξαιρετικά Παρθέ- να Ελαιόλαδα: «Ιωνίς ΠΟΠ Καλαμάτα» και «Ιωνίς ΠΟΠ Κολυμβαρίου Κρήτης». Παράλληλα, για την εορταστική περίοδο, λανσάραμε μία Limited Edition εκδοχή των Ιωνίς σε συσκευασία δώρου, που αποτε- λείται από βιολογικό εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο που προέρχεται αποκλειστικά από τους ιδιόκτητους ελαιώνες της Nutria στον Άγιο Κωνσταντίνο, και αγουρέλαιο, ελαιόλαδο πρώιμης συγκομιδής, γνωστό για την υψηλή διατροφική του αξία. Στόχος μας είναι να προσελκύσουμε τη νεότερη γενιά καταναλωτών: νέους και νέες εργαζομένους 25-45 ετών, που προσέχουν τη διατροφή τους, αθλούνται, ενημερώνονται για τις νέες τάσεις, αλλά παραμένουν πιστοί στα παρα- δοσιακά προϊόντα του τόπου μας. Βασικός στόχος της επικοινωνιακής μας στρατηγικής είναι η εκπαίδευση του κοινού στα ειδικά χαρακτηριστικά του κάθε προϊόντος, ώστε να μπορούν να κάνουν συνειδητές επιλογές βάσει συγκεκριμένων στοιχείων πλέον και όχι «λόγω συνήθειας»: να φύγουμε πια από τα «κλασικά» και να πάμε στα «εξαι- ρετικά». Η προσέγγιση του συγκεκριμένου κοινού θα γίνεται ως επί το πλείστον από τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας: διαδίκτυο, social media και λιγότερο από πιο παρα- δοσιακά κανάλια όπως το ραδιόφωνο και η τηλεόραση. Βάσει αυτού του δεδομένου, έχει αναπτυχθεί και το πλάνο Marketing που θα τεθεί σε εφαρμογή από τις αρχές του νέου έτους, όταν αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί και οι νέες τοποθετήσεις στα μεγάλα καταστήματα λιανεμπορίου. Παράλληλα, θα ενισχυθούν οι in-store ενέρ- γειες με γευστικές δοκιμές και προωθήσεις, ώστε να εξοικειωθούν οι καταναλωτές με το γευστικό προφίλ και την εικόνα των Ιωνίς. Δυναμικά στην ελληνική αγορά Τι κερδίζει ο καταναλωτής επιλέγοντας «Ιωνίς» εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Λόγω της τεράστιας σημασίας του ελαιολάδου για τον πληθυσμό και την οικονομία της χώρας, η ελληνική νομοθεσία προβλέπει συστηματικό έλεγχο ποιότητας από εξειδικευμένους οργανισμούς, προκειμένου να προστατεύσει την ποιότητα του ελληνικού ελαιολά- δου. Η Nutria Α.Ε. είναι μια ελλη- νική εταιρεία που διαθέτει όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις, δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην Ελλάδα και επιλέγει να συ- νεργάζεται με Έλληνες προμηθευ- τές σε όλα τα στάδια παραγωγής. Επιλέγοντας «Ιωνίς», ο κατανα- λωτής επιλέγει Ελλάδα και υψηλή ποιότητα. Στηρίζει τη χώρα και αισθάνεται ασφαλής ότι το προϊόν που φτάνει στα χέρια του πληροί όλες τις προδιαγραφές ποιότητας. Διανύουμε μια εποχή στην οποία η υγιεινή διατροφή επιβάλλεται ως μέγιστη ανάγκη. Στη Nutria έχουμε όραμα κάθε προϊόν Ιωνίς που φτά- νει στο τραπέζι του τελικού κατα- ναλωτή, να αποτελεί ένα ποιοτικό προϊόν που ανταποκρίνεται ακόμα και στις πιο υψηλές απαιτήσεις.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=