RETAILBUSINESS #648

ONOMATEΠΩNYMO: ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ETAIPEIA: EΠΩNYMIA ETAIPEIAΣ: ANTIKEIMENO EPΓAΣIΩN: A.Φ.M.: Δ.O.Y.: ΔIEYΘYNΣH: ΠΟΛΗ: T.K.: ΤΗΛ.: FAX: e-mail: DINERS VISA AM.EX . MASTERCARD ΑΡ. ΚΑΡΤΑΣ : HM/NIA ΛΗΞΗΣ : HMEPOMHNIA : ΥΠΟΓΡΑΦH : Στείλτε σήμερα το κουπόνι συνδρομής στο fax: 210.77.13.343 για την άμεση έναρξη της συνδρομής σας. (H συνδρομή ισχύει μετά την καταβολή του αντίστοιχου χρηματικού ποσού). Σε περίπτωση χρέωσης της κάρτας σας, είναι απαραίτητη η υπογραφή σας. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το τμήμα συνδρομών στο τηλ.: 210.77.12.400 ή στο e-mail: syndromes@direction.gr ✂ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕ ΤΩΡΑ TO ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΤΕΥΧΟΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΑΣ ΚΟΥΠΟΝΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ Φ.Π.A. 6% > 215 T O Π E P I O Δ I K O Τ Η Σ B I O M H X A N I A Σ K A I T O Y Λ I A N I K O Y E M Π O P I O Y T ην επέκταση της υπηρεσίας online grocery delivery Yandex.Lavka στο Παρίσι ανακοίνωσε ο ρωσικός διαδικτυ - ακός κολοσσός Yandex. Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, η υπηρεσία θα ξεκινή - σει στο Παρίσι στο δεύτερο τρίμηνο του 2021 και υπόσχεται παράδοση μέσα σε 15 λεπτά. Η Yango, o διεθνής βραχίονας της Yandex Go, του unit που «τρέχει» τις δραστηριότητες του ομίλου στις υπηρε - σίες taxi και το κομμάτι του food-tech, λάνσαρε το 2020 την υπηρεσία groceries στο Iσραήλ, υπό το σημα Yango Deli. Αυτό το brand θα χρησιμοποιηθεί και στο Παρίσι, ενώ επόμενος σταθμός αναμένεται να είναι το Λονδίνο, με το λανσά - ρισμα στη βρετανική πρωτεύουσα να προγραμματίζεται για το τρίτο τρίμηνο του 2021. Η Yandex.Lavka ξεκίνησε στη Ρωσία το 2019 και πλέον διαχειρίζεται περίπου 2 εκατ. παραγγελίες το μήνα, λειτουργώντας πάνω από 300 dark stores. Ξεκινά στο Παρίσι Η ρωσική εταιρεία online grocery delivery συνεχίζει την επέκτασή της. YANDEX LAVKA E νισχύθηκαν τα καθαρά κέρδη της Heineken NV στο α' τρίμηνο χάρη στους υψηλότερους όγκους σε περισσότερες από 40 αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται. Ηολλανδική ζυθοποιία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 168 εκατ. ευρώ για το τρίμηνο, σε σχέση με τα 94 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο, και έναντι των 299 εκατ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο του 2019. Οι όγκοι για το brand Heineken αυξήθηκαν 12%σε ετήσια βάση, κυρίως χάρη στην πρόοδο που σημειώθηκε στην Ανατολική Ευρώπη, στην Αφρική, στηΜέση Ανατολή, στην Ασία-Ειρηνικό και πιο ήπια, στη Λατινική Αμερική. Οι ευρωπαϊκές δρα - στηριότητες ήταν σε πτώση εξαιτίας της πανδημίας και των συναφών περιορισμών, τόνισε ηHeineken. «Αναμένουμε ότι οι συνθήκες της αγοράς σταδιακά θα βελτιωθούν στο β' μισό του έτους, ανάλογα με τη διάθεση των εμβολίων», ανέφερε η εταιρεία. Ενίσχυση κερδών Κάμψη στην Ευρώπη λόγω της κρίσης της πανδημίας. HEINEKEN NV K έρδη και έσοδα που ξεπέρασαν τις προβλέψεις των αναλυτών για το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, ανακοίνωσε η Coca-Cola. Τα κέρδη έφτασαν στα 0,55 δολάρια ανά μετοχή και τα έσοδα τα 9,00 δισ. δολάρια. Οι αναλυτές εκτιμούσαν ότι τα κέρδη ανά μετοχή θα είναι 0,5034 δολάρια και τα έσοδα 8,63 δισ. δολάρια. Οι μετοχές της Coca-Cola είναι 2% χαμη - λότερα από την έναρξη της χρονιάς, αλλά η εταιρεία αναμένει το 2021 να καταγρά - ψει αύξηση των οργανικών της εσόδων κατά υψηλό μονοψήφιο ποσοστό και των προσαρμοσμένων κερδών ανά μετοχή είτε κατά επίσης υψηλό μονοψήφιο ποσοστό είτε κατά χαμηλό διψήφιο. «Μας ενθαρρύ - νει η βελτίωση των δραστηριοτήτων μας, ειδικά σε αγορές όπου η διαθεσιμότητα των εμβολίων αυξάνεται και η οικονομία ανοίγει ξανά, ενώ παραμένουμε σίγουροι για τις εκτιμήσεις μας για το σύνολο του 2021», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Τζέιμς Κουίνσι. Βελτίωση δραστηριοτήτων Καλύτερα από ό,τι αναμενόταν κινήθηκε η εταιρεία στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς. COCA-COLA

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=