ADBUSINESS #948

Interview 10 adbusiness Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ adb: Τοποθετηθήκατε στη θέση του Director of Media του Incorporated Society of British Advertisers (ISBA) τον Αύγουστο. Μπορείτε να μας ενημερώσετε για τα καθήκοντά σας και για τα βασικά ζητήματα που καλεί- στε να διαχειριστείτε στη νέα σας θέση; S.C.: Ο ISBA έχει επικεντρώσει την προσοχή του στη δημιουργία ενός υπεύθυνου, αξιόπιστου και διάφανου media marketplace, που φέρνει αποτελέσματα για τους διαφημιζόμενους. Ο ΙSBA ενθαρρύνει την καινοτομία, με στόχο να βελτιώσει την αποτελε- σματικότητα, διασφαλίζει πως οι διαφημιζόμενοι έχουν επιλογές όσον αφορά την πολυφωνία και την ποιότητα των media και προ- ωθεί ένα ισχυρό περιβάλλον αυ- τορρύθμισης. Ο δικός μου ρόλος εστιάζεται κυρίως στην επίτευξη του media transparency (δια- φάνεια) μέσα από συγκεκριμένα πρότυπα, καθοδήγηση και απο- τελεσματική αυτορρύθμιση. adb: Ποιες είναι οι βασικές προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι διαφη- μιζόμενοι αναφορικά με την επένδυσή τους στα media στον σημερινό ψηφιακό κόσμο; S.C.: Οι βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα brands σε σχέση με το digital έχουν να κάνουν με την πολυπλοκότητά του, τη διαφάνεια στην εφοδια- στική αλυσίδα και την ύπαρξη ανεξάρτητων και αξιόπιστων μετρήσεων κοινού και εκστρα- τειών. Brand Safety (ασφάλεια του brand), Viewability και Ad Fraud εξακολουθούν να είναι τα βασικά ζητήματα στα οποία πρέ- πει να βρούμε απαντήσεις σαν βιομηχανία. Με απλά λόγια, αν μια διαφήμιση δεν γίνεται ορα- τή, δεν παραδίδεται μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον και σε έναν άνθρωπο, δεν μπορεί να είναι αποτελεσματική. adb: Θεωρείτε πως τα ζη- τήματα αυτά επηρεάζουν τις σχέσεις μεταξύ των brands, των agencies με τα οποία συνεργάζονται και των οργα- νισμών media; Υπάρχει θέμα έλλειψης εμπιστοσύνης στο περιβάλλον των ψηφιακών media; S.C.: Δεν υπάρχει αμφιβολία πως αυτά τα ζητήματα έχουν οδηγήσει σε ανησυχία και οι marketers δικαιολογημένα ελέγχουν εξονυχιστικά τους συ- νεργάτες και τους προμηθευτές τους, ζητώντας τους να αποδεί- ξουν την ποιότητα όσων προ- σφέρουν. Τα τελευταία χρόνια έχει καταγραφεί σημαντική πρό- οδος όσον αφορά την ανάπτυξη σε πλατφόρμες πιστοποίησης των διαφημιστικών μετρήσεων, με στόχο να εντοπίζονται και σε κάποιο βαθμό να αντιμετω- πίζονται αυτά τα βασικά ζητή- ματα. Υφίστανται, όμως, ακόμη προκλήσεις και σχετίζονται αφενός με τους διαφορετικούς τρόπους μέτρησης, αφετέρου με την απουσία κοινών ορισμών και standards. Σημαντικές διεπαγγελλματικές ενώσεις όπως η JICWEBS στη Μεγάλη Βρετανία και η TAG στις ΗΠΑ, έχουν συμβάλει στη δημιουργία ενός απαραίτητου για τον κλάδο περιβάλλοντος καθοδήγησης και διαφάνειας. Σαν βιομηχανία, όμως, πρέπει να κάνουμε περισ- σότερα για να αντιμετωπίσουμε αυτά τα ζητήματα. adb: Αναφερθήκατε στην Joint Industry Committee for Web Standards (JICWEBS) της οποίας είστε μέλος (Permanent Member). Μπορείτε να μας κατατοπίσε- τε αναφορικά με την αποστο- λή, τις δράσεις και τα αποτε- λέσματά της μέχρι στιγμής; S.C.: Η JICWEBS είναι μια δια- κλαδική ένωση, που έχει σχημα- τιστεί από τέσσερις διαφορετικές ενώσεις του χώρου μας, συμπε- ριλαμβανομένου και του ISBA. Σκοπός της είναι να προσφέρει εμπιστοσύνη στη συναλλακτική αγορά ψηφιακής διαφήμισης. Δημιουργήθηκε πριν από περί- που 20 χρόνια και ασχολείται με την καθοδήγηση και τη δια- φάνεια στον τομέα μέσα από την ισχυρή ανεξάρτητη πιστοποίηση της βιομηχανίας. Βασικό κομ- μάτι της αποτελούν οι ομάδες εργασίας που επικεντρώνονται στα ζητήματα των brand safety, viewability και ad fraud. Steve Chester, Director of Media, Incorporated Society of British Advertisers (ISBA) H μεγάλη πρόκληση της ψηφιακής διαφάνειας Brand Safety, Viewabilty, Ad fraud. Ο ΣΔΕ φέρνει στο προσκήνιο το φλέγον ζήτημα της διαφάνειας στην ψηφιακή διαφήμιση και ο Steve Chester του βρετανικού ISBA, λίγες μέρες προτού βρεθεί στην Ελλάδα για να αποτελέσει τον keynote speaker του 4oυ Digital Session ΣΔΕ “Transparency & Effectiveness - The new rules”, τη Δευτέρα 13 Νοεμβρίου, μιλάει στο adbusiness για όσα πρέπει να γίνουν για να αντιμετωπιστούν οι νέες προκλή- σεις.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=