ADBUSINESS #948

adbusiness 11 adb: Θα είστε ο keynote ομι- λητής στο 4ο Digital Session του ΣΔΕ σε λίγες ημέρες. Ποιος θα είναι ο πυρήνας της ομιλίας σας; Τι θα προσπα- θήσετε να περάσετε στους συμμετέχοντες; S.C.: Με την παρουσίασή μου θα προσπαθήσω να δώσω μια συνολική εικόνα αναφορικά με την κατάσταση στην αγορά όσον αφορά τα ζητήματα που έχουν να κάνουν με brand safety, viewability και ad fraud. Θα αναφερθώ κυρίως στην κατά- σταση στη Μεγάλη Βρετανία, αλλά λαμβάνοντας υπόψη το παγκόσμιο υπόβαθρο και συμπε- ριλαμβάνοντας τα πρότυπα και την καθοδήγηση που υπάρχουν σήμερα στη βιομηχανία μας, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να εξελιχθούν για να δημιουργηθεί ένα υγιές και βιώ- σιμο οικοσύστημα. * Ο Steve Chester θα είναι keynote speaker του 4oυ Digital Session ΣΔΕ “Transparency & Effectiveness - The new rules”, που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13 Νοεμβρίου, 2:00- 6:00 μ.μ., στο αμφιθέατρο της ΟΤΕAcademy, στο Μαρούσι. Το session απευθύνεται απο- κλειστικά σε διαφημιζόμενους, σχεδιάστηκε από την Ομάδα Digital του ΣΔΕ και πραγματο- ποιείται με την υποστήριξη της Direction Business Network, της ΟΤΕAcademy και του Conferience. Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές στο https://www.eventora.com/el/ Events/digital-transparency- effective. Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια ΣΔΕ Ζούμε την περίοδο της αφύπνισης adb: Γιατί επιλέξατε το ζήτημα του Digital Τransparency σαν θεματικό άξονα του επικείμενου 4ου Digital Session του ΣΔΕ; Τι καθιστά το ζήτημα ιδιαίτερα επίκαιρο σήμερα; Το θέμα της ψηφιακής διαφάνειας, καθώς ο κλάδος του Digital Marketing ωριμάζει, απασχολεί πα- γκοσμίως τους διαφημιζόμενους και αποτελεί προτεραιότητα της Παγκό- σμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA) και του ΣΔΕ. Ζούμε την περίο- δο αφύπνισης περί των wasted κεφα- λαίων που επενδύονται στα ψηφιακά Μέσα. Καθώς τα διαθέσιμα εργαλεία για την ακριβή αξιολόγηση της αποτε- λεσματικότητας της επένδυσης των διαφημιζομένων στο Digital γίνονται ολοένα περισσότερα και καλύτερα, πιστεύ- ουμε ότι είναι για το καλό όλων των stakeholders και της ίδιας της ψηφιακής διαφήμισης, να ενωθούμε ως αγορά και να λάβουμε τα κατάλληλα μέτρα, ώστε να λειτουργεί πιο δομημένα και με μεγαλύτερη διαφάνεια ο ψηφιακός κλάδος. adb: Πρόκειται για το πρώτο Digital Session του ΣΔΕ που θα διαθέτει keynote speaker. Συνδέεται αυτή η αλλαγή με τη συγκεκριμένη επιλογή του Steve Chester σαν κεντρι- κού ομιλητή; Συνδέεται απόλυτα. Στα τρία προηγούμενα Digital Sessions είχαμε την τιμή να συμμετέχουν σημαντικοί συνεργάτες μας από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι μοιράζονταν το βήμα με την Ομάδα Digital του ΣΔΕ και έδιναν από κοινού απαντήσεις σε θέματα που απασχολούσαν τους διαφημιζό- μενους. Στο συγκεκριμένο session, ο Steve Chester, ένας από τους λίγους, πραγματικούς ειδήμονες, στην Ευρώπη σε θέματα Transparency & Supply chain quality όπως είναι το viewability, το ad fraud και το brand safety, αναλαμβάνει κατ’ αποκλειστικότητα ένα μεγάλο μέρος του session, ως ένας αδιαφιλονίκητος guru με διπλή θεσμική εμπειρία (IAB UK και ISBA). Θα ακολουθήσει μία πολύ ενδιαφέρουσα συ- ζήτηση με τον Κωνσταντίνο Καμάρα, ο οποίος, με το global perspective του Προέδρου του IAB Europe, θα οδηγήσει το θέμα σε ακόμα μεγαλύτερο βάθος. Να αναφέρω, επίσης, ότι είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς για τη συμμετοχή στο session των Οδυσσέα Ντότσικα, Founder/CEO της TailWind, η οποία πραγματοποίησε για δεύτερη φορά φέτος την έρευνα για το adblocking στην Ελλάδα και του Σπύρου Ζαβιτσάνου, Managing Director της The Nielsen Company Greece, η οποία έφερε στην Ελλάδα το πρώτο εργαλείο για Digital Audience Measurement. Brand Safety Viewability και Ad Fraud εξακολουθούν να είναι τα βασικά ζητήματα στα οποία πρέπει να βρούμε απαντήσεις σαν βιομηχανία. Με απλά λόγια, αν μια διαφήμιση δεν γίνεται ορατή, δεν παραδίδεται μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον και σε έναν άνθρωπο, δεν μπορεί να είναι αποτελεσματική.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=