ADBUSINESS #948

Marketing 18 adbusiness Συμπληρώματα διατροφής Καινοτομία με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΖΙΓΟΥ Ποιότητα, αποτελεσματικότητα και value for money είναι το τρίπτυχο που αναζητούν σήμερα οι καταναλωτές κατά την αγορά προϊόντων συμπληρωμάτων δια- τροφής, δίνοντας παράλληλα έμ- φαση όχι μόνο στο brand name της παραγωγού εταιρείας, αλλά και στο κοινωνικό προφίλ της. Από την πλευρά τους οι εταιρείες, έχοντας επενδύσει τα προηγού- μενα χρόνια στην εκπαίδευση των καταναλωτών για τα οφέλη των συμπληρωμάτων διατροφής στην υγεία τους, πλέον εντείνουν τις προσπάθειές τους στον τομέα της έρευνας και αναζητούν νέες φόρμουλες, παρακολουθώντας συνεχώς τις εξελίξεις και τα επι- στημονικά δεδομένα στον κλάδο της υγείας και της επιστήμης της διατροφής. Έτσι καταφέρνουν να ανταποκρίνονται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις/ανά- γκες των καταναλωτών, έχοντας να αντιμετωπίσουν έναν ακόμη παράγοντα: αυτόν της οικονομι- κής κρίσης. Δύο εκπρόσωποι του κλάδου, και από τις πιο δυναμικές εται- ρείες, αναλύουν παρακάτω πώς διαμορφώνουν σήμερα την εμπορική και επικοινωνιακή τους πολιτική και σε ποια σημεία δίνουν έμφαση. Ο Αντώνης Κοσάρης, Αναπλη- ρωτής Γενι- κός Διευ- θυντής Power Health, Χημικός, ΜΒΑ, τονίζει το αίσθη- μα της κοινωνικής ευθύνης που αποπνέει η εταιρεία, από τα προ- ϊόντα της μέχρι τις δράσεις της, γεγονός που παίζει πλέον κατα- λυτικό ρόλο στην προσέλκυση πελατών. Όπως αναφέρει χαρακτηριστι- κά, «η επιλογή να δημιουργείς προϊόντα υγείας με όραμα να προσφέρεις καλύτερη ποιότητα ζωής, αναμφισβήτητα εμπεριέχει το αίσθημα της κοινωνικής ευθύ- νης και ανταπόδοσης. Η συνεχής προσπάθειά μας να σχεδιάζουμε, να δημιουργούμε και να προσφέ- ρουμε προϊόντα από το φαρμα- κείο της φύσης στο φαρμακείο της γειτονιάς, δεν αποτελεί μόνο σήμα κατατεθέν της εμπορικής και επικοινωνιακής πολιτικής, αλλά φιλοσοφία και στάση ζωής. Για εμάς η κοινωνική ευθύνη ξεκινούσε ανέκαθεν, και ακόμα περισσότερο στις μέρες μας, από τα ίδια τα προϊόντα μας, τα οποία έχουν ως αποστολή να βελτιώ- σουν τη δύσκολη καθημερινότητα της ελληνικής οικογένειας. Να προσφέρουν φυσικές, εναλ- λακτικές θεραπευτικές λύσεις πρόληψης και αντιμετώπισης σε καθημερινά προβλήματα υγείας. Αποτελούν problem solving και value for money προϊόντα, δύο σημαντικοί παράγοντες που κα- θορίζουν την αγοραστική πρόθε- ση ή απόφαση του καταναλωτή». Σε ό,τι αφορά τις δράσεις της εταιρείας, ο ίδιος αναφέρει: «Αποτελώντας κύτταρο της ελ- ληνικής, αλλά και της ευρύτερης ανθρώπινης κοινωνίας, η Power Health δεσμεύεται μέσα από πρά- ξεις προσφοράς και αγάπης. Ενι- σχύει το έργο των ΜΚΟ, “Γιατροί Χωρίς Σύνορα”, “Φαρμακοποιοί του Κόσμου”, Unisef, “To Χαμό- γελο του Παιδιού”, την οργάνωση “Μαζί για το Παιδί” και 10 φορείς μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Έχει αναλάβει την καθημερινή σίτιση 3 Ειδικών Σχολείων. Επι- βραβεύει με υποτροφίες τις μαθή- τριες και τους μαθητές που έχουν εισαχθεί στα ανώτατα/ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Εκπαι- δεύει τον καταναλωτή σε θέματα διατροφής και υγείας μέσα από τη “Vitamins Academy”». Καταλήγοντας ο κ. Κοσάρης Ποιότητα, αποτε- λεσματικότητα και value for money εί- ναι το τρίπτυχο που αναζητούν σήμερα οι καταναλωτές.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=