ADBUSINESS #948
adbusiness 19 επισημαίνει πως «οι δύσκολες συγκυρίες που βιώνουμε ως χώ- ρα, έχουν δημιουργήσει νέα δε- δομένα στην επιλογή προϊόντων. Είναι πλέον αποδεδειγμένο ότι η αγορά επηρεάζεται από το κοινω- νικό προφίλ της εταιρείας. Γι’ αυ- τό ο καταναλωτής νιώθει την ανά- γκη να ενισχύει και να δένεται με ένα brand ευαισθητοποιημένο και με ενεργή συμμετοχή στα κοινωνικά δρώμενα. Αξιολογεί, κρίνει, επιλέγει. Θεωρώ, λοιπόν, ότι έχουμε πετύχει ώστε το brand Power Health στη συνείδηση του αγοραστή να συνδέεται με την κοινωνική ευαισθησία, την υπευ- θυνότητα, την ασφάλεια, και τη συναίσθηση ότι επενδύει σε μία ελληνική εταιρεία με ανθρώπινο πρόσωπο». Το αίσθημα της ασφά- λειας που προσφέρει μια εταιρεία για την ποι- ότητα και αποτελε- σματικότητά των προϊόντων της, είναι κατά την Ηρώ Κουμάκη, Εμπορική Διευθύντρια της Isoplus, οι βασικοί άξονες σήμε- ρα για τους καταναλωτές στην επιλογή των προϊόντων συμπλη- ρωμάτων διατροφής τους. Όπως αναφέρει η κ. Κουμάκη, «η ποιότητα των προϊόντων, καθώς και η αποτελεσματικότητά τους, είναι δύο από τα πιο βασικά στοιχεία που επηρεάζουν τους καταναλωτές κατά τη διαδικασία επιλογής ενός συμπληρώματος διατροφής. Οι καταναλωτές αναζητούν ασφάλεια στη χρήση και υψηλή ποιότητα, δεδομένου ότι τα προϊόντα είναι πόσιμα και αφορούν την υγεία και την ευεξία τους. Η ποιότητα καθορίζεται τό- σο από τις πρώτες ύλες που περι- έχει το προϊόν, όσο και από ολό- κληρη τη διαδικασία παραγωγής. Από τη στιγμή της επιλογής των πρώτων υλών, τα μηχανήματα και τις μεθόδους που χρησιμο- ποιούνται για την παραγωγή, τη συσκευασία που προστατεύει το προϊόν και τα δραστικά του συ- στατικά, μέχρι και τη διαδικασία της διανομής, οπότε και το προϊ- όν φτάνει στο ράφι και έπειτα στα χέρια του καταναλωτή για χρήση. Η αποτελεσματικότητα, όπως προαναφέρθηκε, είναι άλλο ένα σημαντικό στοιχείο που διαμορ- φώνει τη γνώμη των κατανα- λωτών κατά τη διαδικασία της επιλογής. Οι άνθρωποι που κα- ταναλώνουν συμπληρώματα δια- τροφής επιθυμούν να δουν άμεσα το αποτέλεσμα και το όφελος από τη χρήση του προϊόντος στον ορ- γανισμό τους, και κατ’ επέκταση στην καθημερινότητά και την ποιότητα της καθημερινής τους ζωής. Θεμελιώδη στοιχεία για τη δημιουργία αποτελεσματικών προϊόντων αποτελούν η επιστη- μονικότητα, η ενδελεχής έρευνα κατά τη διαδικασία ανάπτυξης της φόρμουλας, καθώς και η συνεχής παρακολούθηση των εξελίξεων και των επιστημονικών δεδομέ- νων στον κλάδο της υγείας και της επιστήμης της διατροφής. Εκτός από την υψηλή ποιότητα και την αποτελεσματικότητα, άλλοι παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών είναι η τιμή των προϊόντων, πάντα σε συνδυασμό με την παρεχόμενη ποιότητα και την περιεκτικότητα στις δραστικές ουσίες, καθώς και η σύσταση των ειδικών υγείας, δηλαδή των γιατρών και των φαρμακοποιών. Σε κάθε περίπτωση, οι χρήστες της κατηγορίας και ειδικά οι πιο εκπαιδευμένοι, εστιάζουν κυρίως στην ποιότητα και την αποτε- λεσματικότητα των προϊόντων που επιλέγουν» , καταλήγει η κ. Κουμάκη. ΚΩΣΤΑΣ Α. ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ (ΕΛΛΑΣ) ΑΕΒΕ Vitarmonyl: Προϊόντα για κάθε ανάγκη Τα γαλλικά εργαστήρια Vitarmonyl, για περισσότερο από 20 χρόνια, ειδικεύονται στην ανάπτυξη, την παραγωγή και την εμπορία συμπληρωμά- των διατροφής υψηλής ποιότη- τας. Το τμήμα έρευνας και ανά- πτυξης των εργαστηρίων Vitarmonyl, που αποτελείται από ερευνητές, εξειδικευμένους διατροφολόγους και φαρμακο- ποιούς, έχοντας τεχνογνωσία, εμπειρία και υψηλούς στό- χους για την παροχή ασφαλών και αποτελεσματικών προϊό- ντων που συμβάλλουν στη βελτίωση της καθημερινής ποιότητας ζωής, αναπτύσσει συνθέσεις και μορφές υψηλής τεχνολογίας με φυσικά συστατικά. Η εμπειρία, η γνώση και η διαρκής μελέτη των αναγκών των καταναλωτών, σε συν- δυασμό με την εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων παραγωγής και αυστηρών ποιοτικών κριτηρίων, έχει αναδείξει το brand Vitarmonyl σε μία εγγυημένη πρόταση για υγεία, ευεξία και ομορφιά, σε αρμονία με τη φύση. Τα προϊόντα των εργαστηρίων Vitarmonyl παράγονται στη Γαλλία, με αυστηρή επιλογή συστατικών και φυτών που ανταποκρίνονται στα φαρμακευτικά πρότυπα παραγωγής και ελέγχου. Προσφέρουν μια ευρεία γκάμα προϊόντων που κα- λύπτει τις σύγχρονες ανάγκες μέσα από ένα μεγάλος εύρος προϊόντων, που διατίθενται στα ράφια επιλεγμένων σούπερ μάρκετ και σημείων πώλησης. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.vitarmonyl.gr. Οι εταιρείες, έχοντας επενδύσει τα προηγούμενα χρόνια στην εκπαίδευση των καταναλωτών για τα οφέλη των συμπληρωμάτων διατροφής στην υγεία τους, πλέον εντείνουν τις προσπάθειές τους στον τομέα της έρευνας και αναζητούν νέες φόρμουλες.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=