ADBUSINESS #948

Forum 30 adbusiness NOVA Νέα εποχή για τα καταστήματα Νέα εποχή για τα καταστήματα Nova σηματοδότησαν τα εγκαί- νια του καταστήματος Παγκρα- τίου (Υμηττού 86) την Πέμπτη 19 Οκτωβρίου. Στην εκδήλω- ση παραβρέθηκε πλήθος φί- λων του παρόχου, που γνώρι- σαν από κοντά τη νέα εμπειρία πελάτη που προσφέρει το ολο- καίνουργιο περιβάλλον των καταστημάτων Nova. Με τη σταδιακή αναδιαμόρφωση των καταστημάτων της η Nova δη- μιουργεί χώρους γεμάτους ενέργεια, τεχνολογία, επικοι- νωνία και άνεση, με σκοπό τη λειτουργικότητα και την παρο- χή υπηρεσιών υψηλού επιπέ- δου. Η είσοδος του καταστήμα- τος είναι σχεδιασμένη ώστε να θυμίζει μεγάλη οθόνη, μια πύ- λη στον μαγικό κόσμο της ψυ- χαγωγίας και της επικοινωνί- ας. Στο εσωτερικό του καταστήματος μια γιγάντια οθόνη 82’’ «ταξιδεύει» τους επισκέπτες στο περιεχόμενο της Nova με εικόνα και ήχο υψηλής ευκρίνειας. Η απλή και μοντέρνα επίπλωση, τα λι- τά χρώματα, ο διακριτικός φω- τισμός, και ο high tech εξοπλι- σμός συνθέτουν ένα οικείο σκηνικό όπου η κάθε οικογέ- νεια μπορεί να αξιοποιήσει την υψηλή τεχνολογία για την ψυχαγωγία και την επικοινω- νία της. Υπάρχουν, επίσης, λει- τουργικοί χώροι προσωπικής εξυπηρέτησης, επίδειξης του περιεχομένου και προσαρμο- γής των υπηρεσιών Nova στις ανάγκες των πελατών. Τέλος, ένας ειδικός χώρος με οθόνες αφής είναι αφιερωμένος στα παιδιά και τους εφήβους. PLAYMOBIL PLAY & GIVE 2017 Νέες συλλεκτικές φιγούρες Μετά από 6 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στην ελληνική αγορά και έμπρακτης προσφοράς σε όσους έχουν ανάγκη, το κοινωνι- κό πρόγραμμα Playmobil play & give της Playmobil Hellas φέτος παρουσιάζει δύο νέες συλλεκτι- κές φιγούρες, που αυτή τη φορά έχουν ως στόχο να τιμήσουν και να αναδείξουν την αξία της ελλη- νικής οικογένειας. Η Playmobil Hellas, με απόλυτο σεβασμό στη «βάση» της οικογένειας, μέσω των ιδιαίτερα σημαντικών μελών της, του παππού και της γιαγιάς, δημιούργησε τις νέες φιγούρες με στόχο την ευαισθητοποίηση μι- κρών και μεγάλων προς όσους έχουν ανάγκη. Ο παππούς και η γιαγιά του Playmobil play & give, μαζί με τα εγγονάκια τους, γίνονται παράλληλα και οι πρω- ταγωνιστές του νέου παραμυθιού που εμπνεύστηκε ο Αντώνης Πα- παθεοδούλου και εικονογράφησε η Ίρις Σαμαρτζή με τη φροντίδα των Εκδόσεων Παπαδόπουλος, το οποίο κυκλοφορεί στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Playmobil Hellas, με τίτλο «Τα μαγικά του παππού και της για- γιάς». Όπως κάθε χρόνο, μέρος των εσόδων θα διατεθεί για την ενίσχυση του Συλλόγου «Όραμα Ελπίδας» και της Τράπεζας Εθε- λοντών Δοτών Μυελού των Οστών. ΟΠΑΠ Νέα δράση για τα παιδιά O ΟΠΑΠ, στο πλαίσιο του 35ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, προσκαλεί όλους να συμμετάσχουν δωρεάν για τέταρ- τη συνεχόμενη χρονιά, μέσω της ανανεωμένης εφαρμογής «Ομά- δα Προσφοράς ΟΠΑΠ», και να συμβάλουν στην ανακαίνιση των παιδιατρικών νοσοκομείων «Η Αγία Σοφία» και «Παναγιώτη & Αγλαΐας Κυριακού», την οποία υλοποιεί η εταιρεία από το 2014, στο πλαίσιο του προ- γράμματος Εταιρικής Υπευθυνό- τητάς της. Συγκεκριμένα, μέσω της εφαρμογής «Ομάδα Προσφο- ράς ΟΠΑΠ», την οποία μπορούν όλοι να «κατεβάσουν» στο κινη- τό τους τηλέφωνο ή tablet, συμ- μετέχουν σε επτά δοκιμασίες, που «ξεκλειδώνουν» σταδιακά μέχρι την ημέρα διεξαγωγής του Μαραθωνίου. Όσο περισσότερο παίζει κανείς, τόσο ο ΟΠΑΠ αυ- ξάνει το ποσό που θα προσφέρει στην ανακαίνιση των παιδιατρι- κών νοσοκομείων, το οποίο αποτελεί ένα μόνο μέρος της συ- νολικής επένδυσής του στο έργο. Επιπλέον, φέτος όλοι κερδίζουν Daily Bonus, απλώς ανοίγοντας καθημερινά την εφαρμογή. Κα- θένας μπορεί να συμμετάσχει σε ομάδα ή να δημιουργήσει τη δι- κή του, αυξάνοντας ακόμη περισ- σότερο την προσφορά του ΟΠΑΠ. Πέρυσι από το σύνολο των δράσεων συγκεντρώθηκαν 3.286.177 ευρώ εικονικής προ- σφοράς, τα οποία ο ΟΠΑΠ μετέ- τρεψε αυτόματα σε οικονομική ενίσχυση. … και τώρα σιωπή! Το υπέροχο τραγουδάκι της αξέχαστης Αρλέτας θυμίζει τα γνωστά μας reality επι- βίωσης των τηλεοράσεων. Δεν υπάρχουν πλέον πρω- ταγωνιστές όπως Ντάνος, Βασάλος, Ευρυδίκη, Τσανγκ και άλλοι survivors, που τους συζητάγαμε καθημερινά στα γραφεία, στα τηλέφωνα, στις συντροφιές. Ούτε αδειάζουν πλέον οι καφετέριες και τα πάσης φύ- σεως στέκια όταν πλησίαζε η ώρα της τηλεοπτικής μετά- δοσης. Τώρα σιωπή! Απλά, λίγες μονάδες στην τηλεθέαση και τέρμα τα εξηντάρια και τα ογδοντάρια. Οι τηλεθεατές των reality εκπομπών θυμί- ζουν τους θεατές στις ρωμα- ϊκές αρένες. Θέλουν πάντα κάτι νέο, να τους κρατάει σε ενδιαφέρον. Όπως τότε, οι μελλοθάνατοι, οι χριστιανοί στα λιοντάρια, οι φονικές αρ- ματοδρομίες. Αίμα και σπέρμα καθήλωναν και καθηλώνουν πάντα τους θεατές. Η επανάληψη των ίδιων κουράζει και, στην καλύτερη περίπτωση, ο τηλεθεατής τα ανέχεται. Μόνο οι παλιές ελληνικές ται- νίες, όπως ο Ζήκος και άλλες, βλέπονται πάντα με όρεξη. Γράφει ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=