ADBUSINESS #948
Ειδήσεις 4 adbusiness H Ergo Ασφαλιστική στη Zenith Optimedia H Zenith Optimedia αναδεί- χθηκε νικήτρια στο κλειστό spec που διεξήγαγε η Ergo Ασφαλι- στική για την ανάθεση του λογα- ριασμού media. Υπενθυμίζεται ότι στη διαγωνιστική διαδικασία έλαβαν μέρος συνολικά τέσσερα agencies. Στην Ελλάδα η Ergo έχει 25 και πλέον έτη παρουσί- ας και με την εξαγορά της ΑΤΕ Ασφαλιστικής το 2016, η Ergo αναδεικνύεται στον μεγαλύτερο όμιλο γενικών ασφαλίσεων στην Ελλάδα με βάση τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα των δύο εταιρειών, με κύκλο εργασιών που ξεπέρασε τα 228 εκατ. ευρώ και περισσό- τερους από 900.000 ασφαλισμέ- νους. Υλοποιώντας το σύνθημά της «Ασφαλίζω σημαίνει κατα- λαβαίνω», η εταιρεία προσφέ- ρει υπηρεσίες βασισμένες στις ανάγκες και τις ανησυχίες των πελατών της. Συνεργασία Bold Ogilvy - Kρι Κρι Η Bold Ogilvy υπογράφει τις συσκευασίες αλλά και την κα- μπάνια για το γιαούρτι Κρι Κρι Στραγγιστό & Αγαπημένο, που λανσάρει η ελληνική γαλακτοβι- ομηχανία Κρι Κρι. Η καμπάνια βρίσκεται «στον αέρα» από την Τετάρτη 1η Νοεμβρίου σε τηλεό- ραση και social media και τονί- ζει πως το νέο Στραγγιστό & Αγα- πημένο, πλούσιο σε πρωτεΐνες, ασβέστιο, βιταμίνες αλλά και σε ζωντανή καλλιέργεια γιαούρτης, δρα ευεργετικά για το πεπτικό σύστημα, ενδυναμώνει το ανοσο- ποιητικό κι αποτελεί έναν απα- ραίτητο σύμμαχο για να φέρουμε την ισορροπία στην καθημερινή διατροφή μας, αλλά και να κατα- φέρουμε να κάνουμε την ισορρο- πία τρόπο ζωής. Σημειώνεται πως από τον Ιούλιο η γαλακτοβι- ομηχανία Κρι Κρι έχει επιλέξει και την Asset Ogilvy Public Relations για την ενίσχυση, το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων, προβολής και προώθησης των προϊόντων (brands) και του εταιρικού προ- φίλ της (corporate) στην ελληνι- κή αγορά. H Richemont στη Μediacom H Mediacom ανέλαβε από τις αρχές Οκτωβρίου τοmedia planning και buying των οίκων της Richemont Hellas, μεταξύ των οποίων οι Cartier, IWC Schaffhausen, Piaget, Jaeger- LeCoultre κ.ά. H εταιρεία, που Το advertising.gr απέκτησε επίσημο Viber Public Account To advertising.gr , ανταποκρινόμενο στις ψηφιακές εξελίξεις της εποχής, καινοτομεί και λανσάρει το πρώτο Viber Public Account για την εξειδικευμένη ενημέρωση σχετικά με την αγορά του μάρκετινγκ, της δι- αφήμισης και της επικοινωνίας στην Ελλάδα. Συνεχίζοντας τη δυναμική του επέκταση στις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δι- κτύωσης, εγκαινιάζει τον δικό του public account στο Viber, δημιουργώντας ακόμα ένα κανάλι άμεσης διάθεσης του περιεχομένου του στο απαιτητικό business κοινό που απευθύνεται. Οι χρήστες θα απολαμβάνουν μια εμπλουτι- σμένη εμπειρία Viber, έχοντας άμεση πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα περιεχομένου και υπη- ρεσιών. Οι χρήστες που ακολουθούν το κανάλι στο Viber, (https://chats.viber.com/ advertising.gr/en) , μαθαίνουν νέα σχετικά με: δημιουργικά λανσαρίσματα, case studies, ανα- λήψεις διαφημιστικών λογαριασμών, συνεντεύξεις καταξιωμένων στελεχών, παρουσιάσεις προϊόντων-υπηρεσιών, ρεπορτάζ, μετακινήσεις στελεχών και θέσεις στην αγορά εργασίας. • Η Communication Effect αναδείχθηκε η Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων της Χρονιάς βάσει του διεθνούς περιοδικού «Global 100», σύμφωνα με το οποίο οι αναγνώστες του ανάμεσα σε 163 ψηφίζουν τις καλύ- τερες εταιρείες της χρονιάς. Η ψηφοφορία είναι μυστική και βασίζεται σε ένα μεγάλο εύρος κριτηρίων ανάλογα με τον τομέα που δραστη- ριοποιείται η κάθε εταιρεία, όπως στρατηγική σκέψη, innovative process, αποτελέ- σματα και δημιουργικότητα. • Η Σίβυλλα Βασιάδου εντάχθηκε στο δυνα- μικό της Action Global Communications, αναλαμ- βάνοντας καθήκοντα PR Account Manager. Η κ. Βα- σιάδου προέρχεται από την H+K και διαθέτει σημαντική εμπειρία στον κλάδο της επι- κοινωνίας, ενώ παράλληλα διατηρεί το προσωπικό της blog και δυνατή παρουσία στα social media. • Στο δίκτυο της Brainfood Media ανήκει πλέον το autoblog.gr , το portal με την πιο άμεση, συνολική και έγκυρη ενημέρωση για το αυ- τοκίνητο, με ανανεώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Στο autoblog. gr δημοσιεύο- νται πάνω από 30 άρθρα σε καθημερινή βάση. Η ανανέω- ση καθ’ όλην τη διάρκεια της ημέρας, τα test drive εκτός και εντός Ελλάδας, με κείμενο, φωτογραφίες και video και η άποψη, έχουν συγκεντρώσει το πιο loyal κοινό στο χώρο του αυτοκινήτου, με μέσο όρο ανάγνωσης ανά χρήστη τα 19 άρθρα. Το autoblog.gr διαβάζουν 170.000 μονα- δικοί αναγνώστες ανά μήνα, με 3.000.000 προβολές σελίδας και 57.000 fans στο facebook. • Τη θέση της Marketing Director της ΕΠΟ (Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπον- δία) έχει αναλάβει η Έλλη Μελαχροινίδου. Έμπειρο στέλεχος της αγοράς, έχει υπάρξει την περίοδο 2009- 2013 Εμπορική Διευθύντρια της Super League, του φο- ρέα διοργάνωσης του πρω- ταθλήματος ποδοσφαίρου της Α’ Εθνικής Κατηγορίας, ενώ έχει διατελέσει στέλε- χος σε εταιρείες του χώρου του sports marketing, αλλά και σύμβουλος ποδοσφαι- ρικής ΠΑΕ για θέματα marketing. Επίσης, αποτελεί εξωτερικό συνεργάτη της UEFA, με καθήκοντα Venue Services and Sponshorship Manager. Το πρόσωπο Ο Κώστας Βαϊμάκης ανέλαβε καθήκοντα διευθυντή στο ανδρικό site της DPG Digital, Ratpack.gr, με στόχο να συνεχίσει να το «Κρατάει Αληθινό». Η πλούσια και επιτυχημένη πο- ρεία του κ. Βαϊμάκη στα ελληνικά media θα συμβάλει στην περαιτέρω ανοδική πορεία του νέ- ου αυτού site, προσφέροντας ακόμα πιο πλούσιο και ενδιαφέρον περιεχόμενο, ώστε να απο- τελέσει κύρια επιλογή τόσο για το κοινό όσο και τους διαφημιζόμενους. Ο Κώστας Βαϊμάκης ξεκίνησε στο χώρο της δημοσιογραφίας από τον Δεκέμβριο του 1992 στα περιοδικά (Μen, Κλικ, Νitro, Downtown, Big, Esquire, Active, Maxim, SMS), διατελώντας διευθυντής σε κάποια από αυτά. Από το 2001 βρέθηκε στο ραδιόφωνο και συνεργάστηκε με την ΕΡΑ Σπορ, τον Σπορ FM, τον ΣΚΑΪ, καθώς και με τις εκπομπές «Fight Club» και «Good Ol’ Boys». Εργάστηκε, επίσης, σε αθλητι- κές εφημερίδες και αθλητικά sites, είναι καθηγητής από το 2013 στο «Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ», ενώ υπήρξε και τηλεοπτικός παρουσιαστής στην εκπομπή «Kick-Off» στον ΣΚΑΪ. Από τον Ιούνιο του 2015 και για δύο περίπου χρόνια ήταν διευθυντής σύνταξης στο site koolnews.gr.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=